این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- توییتهای قابل جاسازی: توییتهای منفرد را به هر صفحه وب اضافه کنید و از اسکرینشات رد شوید
تویتر علاوه بر راهاندازی صفحات برند، بهروزرسانی رابط کاربری و اصلاح مجموعه دکمههایش، توییتهای قابل جاسازی را نیز راهاندازی کرده است – ابزاری که اضافه کردن توییتها به هر صفحه وب را بدون دردسر ایجاد اسکرینشات ساده میکند. همانطور که توییتر در وبلاگ توسعه دهندگانش توضیح می دهد: امروز، توییت های قابل جاسازی را معرفی می کنیم، یک […]
- نمایههای جدید و پیشرفته، نعمتی برای برندها در توییتر
مهمترین بخش طراحی مجدد توییتر برای بازاریابان، عملکرد جدید و پیشرفته پروفایل است. همانطور که دیک کاستولو، مدیرعامل توییتر اوایل امروز گفت، این به آنها “بوم نقاشی بسیار غنی تر” می دهد. صفحات نمایه برند جدید اکنون برای تعداد محدودی از شرکت ها در دسترس است، اما در آینده به طور گسترده تر منتشر خواهند شد […]
- توییتر دکمههای «توئیت» و «دنبال کردن» را بهروزرسانی میکند
امروز دکمههای آشنای آبی روشن «توئیت» و «دنبال کردن» بهروزرسانی و غیراشباع شدهاند. این تغییر برای همه نوع و اندازه دکمه ها اعمال شده است و در صورت نصب دکمه ها به طور خودکار به روز می شود. دکمههای توییت قدیمی هم دکمه توییت و هم تعداد توییتها را به رنگ آبی نشان میدهند: و دکمه جدید […]
- IAB: هیوستون در صدر فهرست شهرهای خرید موبایلی قرار دارد. سانفرانسیسکو نتوانست به 10 نفر برتر برسد
«شهر فضایی» هیوستون در رتبه اول فهرست شهرهای خرید موبایلی دفتر تبلیغات تعاملی قرار دارد و پس از آن نیویورک، آتلانتا، لس آنجلس و دالاس-فورت ورث قرار دارند. این گروه صنعتی هنگام جمعآوری رتبهبندی خود، مالکیت تلفن همراه، تأثیر کوپنهای تلفن همراه و مالکیت خردهفروشیهای موبایل و برنامههای رسانههای اجتماعی را مورد بررسی قرار داد. با کمال تعجب، uber-tech دانش […]
- Google Analytics مرکز داده اجتماعی را اعلام کرد، امیدوار است تمام معیارهای اجتماعی را متمرکز کند
تیم Google Analytics به تازگی ابتکار جدیدی را برای بهبود قابلیتهای گزارشدهی اجتماعی خود اعلام کرده است: Social Data Hub. این (هنوز) مجموعه ای از گزارش ها نیست، بلکه راهی برای Google Analytics برای متمرکز کردن فعالیت های اجتماعی از انواع شبکه های اجتماعی است. جامعتر کردن گزارشهای اجتماعی در اوایل سال جاری، Google Analytics Interaction اجتماعی را راهاندازی کرد […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
برنامهها و پورتالها
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- Facebook بی سر و صدا ردیابی تبدیل پایین دستی را به تبلیغ کنندگان مورد علاقه خود ارائه می دهد، techcrunch.com
- آمار روز رسانه های اجتماعی، www .dreamsystemsmedia.com
- در بازاریابی رسانه های اجتماعی هیچ بازگشت سرمایه ای وجود ندارد، www.copyblogger.com
- 7 بعد تجارت فیسبوک، www.getelastic.com
- نگاهی به ورود به سیستم اجتماعی و روند به اشتراک گذاری اجتماعی در سراسر جهان وب، www.janrain.com
- تقویم های تحریریه برای بازاریابی رسانه های اجتماعی، www.smartinsights.com
- توضیح بازگشت سرمایه در رسانه های اجتماعی… دوباره . و دوباره. و دوباره.، thebrandbuilder.wordpress.com
- Google+ – آسانتر کردن برچسبگذاری عکس با Find My Face، plus.google.com
- Google+ شناسایی خودکار چهره را برای برچسب گذاری عکس معرفی می کند (اما این کاملاً غیرمجاز است
- کلوت رانت ها در حال تبدیل شدن به یک صنعت کلبه هستند، www.businessesgrow.com
- ماریسا مایر در LeWeb: Google+ Was a Pleasant Surprise, siliconfilter.com
- روندهای برتر سال 2011: نبرد شبکه اجتماعی، www.readwriteweb.com
CarnunchaCentreuncha>Crunch)
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.