اعلانیه

روز بازاریابی: 8 اکتبر 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 14 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 8 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • تمرکز روی “اهداف” فیس‌بوک ایجاد، اندازه‌گیری تبلیغات را ساده می‌کند

    در ژوئن سال جاری، فیس‌بوک اعلام کرد که برای از بین بردن سردرگمی، روند خرید تبلیغات در سایت را اصلاح و به طور چشمگیری ساده می‌کند. امروز فیسبوک گامی بزرگ در این مسیر برمی دارد. این شرکت از طراحی مجدد ابزارهای ایجاد/خرید و گزارش تبلیغات خود خبر می دهد. به جای اینکه از کاربران بخواهید یک […]

    را انتخاب کنند

  • Eric Schmidt و Jonathan Rosenberg از Google To Pen Book ارائه “Secret Sauce” از مدیریت Google

    شرکت انتشاراتی گروه هچت اعلام کرد، اریک اشمیت، رئیس اجرایی گوگل و جاناتان روزنبرگ، که در زمان تصدی اشمیت به عنوان مدیرعامل، معاون ارشد گوگل بود، قرارداد کتابی را با انتشارات گراند سنترال بیزینس پلاس امضا کردند. طبق این اطلاعیه، نیازی به نظارت بزرگسالان نیست: چگونه شرکت‌های موفق قرن بیست و یکم بسازیم […]

  • گزارش: BlackBerry ممکن است برای قطعات فروخته شود

    مشکل بلک بری سازنده گوشی کانادایی اکنون به خوبی شناخته شده است. از خود راضی و دیر برای پاسخگویی به تهدید آیفون و اندروید، این شرکت شاهد کاهش چشمگیر سهم بازار و درآمد خود در چند سال گذشته بود. آخرین تلاش آن برای احیای خود (OS 10) تا حد زیادی با بی تفاوتی مواجه شد […]

  • یک تعهد ساده به “تجربه” ممکن است ناراحتی بازاریاب را کاهش دهد

    این هفته، مدتی را با گزارش اخیر ادوبی گذراندم، پریشانی دیجیتال: چه چیزی بازاریابان را در شب بیدار نگه می دارد؟ [PDF]. این یک مطالعه آنلاین بر روی 1000 بازاریاب، از جمله بازاریابان دیجیتال و متخصصان بازاریابی، از کارکنان بازاریابی تا تصمیم گیرندگان سطح بالا بود. همانطور که ممکن است پیش بینی شود، این گزارش اضطراب بازاریابان را در مورد حرفه خود شرح می دهد و کمیت می کند. […]

  • آشنایی با ترکیب دیجیتال

    صنعت دیجیتال در یک دوراهی قرار دارد زیرا تبلیغات اجتماعی، موبایل، نمایشگر و جستجو برای بودجه های بازاریابی ضروری هستند. در نتیجه، تلاقی این کانال ها، بازاریابان را مجبور کرده است که دیجیتال را کمتر به عنوان یک کانال جذب مشتری، و بیشتر به عنوان یک پلت فرم برای برندسازی، افزایش حفظ مشتری و ایجاد روابط پایدار نگاه کنند. […]

  • فیس بوک حضور تلویزیونی را به لطف مشارکت با 8 ایستگاه خارجی تقویت می کند

    نبرد فیس‌بوک و توییتر برای سهم دستمزدهای «صفحه سوم». امروز فیسبوک اعلام کرد که در حال تقویت جبهه نبرد جهانی خود با 10 شبکه بزرگ در 8 کشور است. فیس بوک شروع به ارائه داده ها در مورد نظرات به شبکه های اطراف برنامه های محبوب خواهد کرد تا به یکپارچگی تلویزیونی آنها در خارج از کشور کمک کند. ایستگاه های تلویزیونی که […]

    دریافت می کنند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *