اعلانیه

روز بازاریابی: 7 مارس 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 26 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • دکمه +1 Google یک تغییر با مضمون Google+ دریافت می‌کند

    امروز Google یک دکمه Google +1 با ظاهر جدید را معرفی کرد که با تم جدید Google+‎ مطابقت دارد. به طور سنتی دکمه 1+ یک کادر سفید با یک +1 آبی بود که با کلیک کردن به رنگ آبی سلطنتی بسیار بلند تبدیل می شد. دکمه 1+ تقریباً یک ماه قبل از شبکه +Google راه اندازی شد و کاملاً متفاوت به نظر می رسید. تا به حال. […]

  • چگونه رویداد Apple’s See & Touch را به صورت زنده (Sort Of) تماشا کنیم

    در ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی، اپل رویداد محصولی مهمی به نام “See & Touch” برگزار می کند، جایی که انتظار می رود “iPad HD” تا حد زیادی در آن راه اندازی شود. پخش زنده وجود ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید پوشش هم‌زمان داشته باشید، باید یکی از وبلاگ‌های زنده زیر را دنبال کنید. تا کنون، در اینجا مکان هایی هستند که من با صفحات وبلاگ نویسی زنده […]

    پیدا کرده ام

  • اینفوگرافیک: چه چیزی را باید در سایت خود آزمایش کنید؟

    وب سایت خود را آزمایش می کنید؟ شما باید – و باید بیشتر از صفحه فرود آزمایش کنید. صفحات مختلف، از نتایج جستجوی خود تا صفحات پرداخت، و همچنین عناصر خاصی مانند دکمه‌های کپی و فراخوان باید آزمایش شوند. افرادی از Monetate یک اینفوگرافیک فهرستی از مواردی که باید در نظر بگیرید […]

    تهیه کرده اند

  • ایالات متحده اکنون بیش از 100 میلیون کاربر تلفن هوشمند دارد — comScore

    دیروز comScore گزارش ماهانه خود را در مورد سهم بازار تلفن همراه در میان سازندگان دستگاه و سیستم عامل منتشر کرد. هیچ افشاگری یا واقعیت شگفت انگیزی وجود نداشت. اندروید و iOS به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهند، در حالی که سایرین عقب مانده یا در حال کاهش هستند. این روند به ویژه برای ویندوزفون نوپای مایکروسافت نگران کننده است. اینترنت موبایل کمتر از نیمی از جمعیت اینترنت رایانه شخصی […]

  • Once Upon a Tweet: Telling Stories in Twitter

    در نوامبر 2009، نویسنده ریک مودی، کل داستان کوتاهی را که در 153 پست ساعتی توییت شده بود، منتشر کرد. او صرفاً داستانی را انتخاب نکرد و آن را به تکه‌هایی به اندازه توییت تقسیم نکرد، بلکه به طور خاص آن را در توییتر نوشت. مودی گفت که محدودیت‌های شخصیت توییتر را «محدودیت عجیب و شاعرانه‌ای می‌داند که سرگرم‌کننده است […]

  • مبانی: اعدادی که در بازاریابی ایمیلی مهم هستند

    بازاریابی اغلب در مورد اعداد است. شما می خواهید درآمد را افزایش دهید، رشد را بهبود بخشید، مشتریان ناراضی را کاهش دهید و غیره. بازاریابی ایمیلی به ویژه بر اعداد متکی است. نرخ‌های کلیک، نرخ‌های باز، پرش و موارد دیگر در فهرست معیارهایی برای تماشا جمع‌آوری شده‌اند. غرق شدن در همه این آمارها آسان است، بنابراین باید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *