از سرزمین بازاریابی:
- پس از اعمال جریمه توسط کمیسیون ملی محاسبات و آزادیهای مدنی فرانسه (CNIL) به دلیل نقض حریم خصوصی مصرفکنندگان، گوگل دستور داده شد تا بیانیهای را در صفحه اصلی فرانسوی خود پست کند مبنی بر اینکه خطمشی حفظ حریم خصوصی آن با قوانین فرانسه مطابقت ندارد: کمیته تحریمها به شرکت گوگل دستور داد تا بیانیهای درباره این تصمیم در وبسایت https://www.google.fr، […] منتشر کند.
- LinkedIn برای بستن سرویس بحث برانگیز “Intro”، Plus Slidecast و موارد دیگر
LinkedIn جدیدترین شرکت فناوری است که رویکرد “چوب بیشتر پشت تیرهای کمتر” را در مجموعه محصولات خود اتخاذ کرده است. این شرکت امروز اعلام کرد که به زودی معرفی و اسلایدکست LinkedIn را در اواخر سال جاری تعطیل خواهد کرد. Deep Nishar، SVP محصولات و تجربه کاربر، میگوید لینکدین بر روی «انجام کارهای کمتر بهتر» تمرکز خواهد کرد. […]
- برای مارکهای محصولات، جستجوی پولی در سایتهای خردهفروشان جواب میدهد
سال گذشته، Google اعلامیهای شگفتانگیز برای برخی اعلام کرد: جستجوی محصولات Google که قبلاً رایگان بود، به Google Shopping تبدیل میشد، که از مارکهای محصول و خردهفروشانی که میخواستند در آگهیهای فهرست محصول جدید گنجانده شوند، درخواست میکرد. نمی توانم بگویم که با تصمیم گوگل مخالفم. این شرکت روی […]
ضربه زده است
- تویتر با فهرست طولانی حسابهای #Sochi2014 ردیابی المپیک زمستانی را آسان میکند
در زمان مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی سوچی امشب، توییتر راههایی را به کاربران پیشنهاد میکند تا رویدادهای المپیک و ورزشکاران مورد علاقه خود را دنبال کنند. به همراه هشتگ #Sochi2014، این سایت دیروز حساب های زیر را در وبلاگ توییتر خود برای ردیابی بازی های زمستانی فهرست کرد: @Olympics @Sochi2014 @USOlympic @NBCOlympics فهرست فهرست ورزشکاران ایالات متحده […]
- 7 روشی که Google Glass جستجو را تغییر می دهد و چگونه باید بازاریابی شما را تغییر دهد
این رسمی است. Google Glass در اواخر سال جاری برای خرید در دسترس خواهد بود. این به معنای دو چیز است: انتظار داشته باشید به زودی تعداد زیادی گلسر جدید را ببینید، و زمان آن رسیده است که فکر کنید چگونه چنین فناوری روش جستجوی مصرف کنندگان را تغییر می دهد. در زیر، نگاهی به هفت منطقه ای که احتمالاً تحت تأثیر قرار می گیرند و […]
خواهیم انداخت
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
مشکلات تجاری
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی عمومی اینترنتی
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.