در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانهای وب گزارش شده است، ارائه میشود. از سرزمین بازاریابی: Google کمپینهای پیشرفته AdWords را برای دستیابی به کاربران تلفن همراه بیشتر راهاندازی میکند Google روش جدیدی را برای تبلیغکنندگان برای ایجاد کمپین در شبکه AdWords خود اعلام کرد. گوگل این AdWords را کمپین های پیشرفته می نامد. […]
در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Google برای دستیابی به کاربران تلفن همراه بیشتر کمپین های پیشرفته AdWords را راه اندازی می کند
Google روش جدیدی را برای تبلیغ کنندگان برای ایجاد کمپین در شبکه AdWords خود اعلام کرد. گوگل این AdWords را کمپین های پیشرفته می نامد. هدف این است که هدف قرار دادن جستجوگران در انواع دستگاهها برای تبلیغکنندگان آسانتر شود. به طور خلاصه، بسیاری از تبلیغکنندگان فقط بر روی کاربران دسکتاپ تمرکز میکنند، اما جستجوی تلفن همراه در حال رشد است. گوگل […] - اکوسیستم توییتر
خبر مهم هفته این بود که گوگل در رتبه بندی شبکه های اجتماعی از توییتر پیشی گرفته و پس از فیس بوک در جایگاه دوم قرار گرفته است. در حالی که کارشناسان در مورد فعال بودن یا نبودن آن کاربران G+ بحث می کنند، به نظر می رسد که رشد پلتفرم بزرگ اجتماعی گوگل صرفاً موضوع زمان است. اما بعد، […] - The Scoop On Proximity خدماتی مانند Sonar
هر سال در SXSW Interactive (یکی از بزرگترین کنفرانسهای تعاملی در جهان)، همیشه این سوال مطرح میشود که کدام فناوری جدید یا برنامه تلفن همراه سر و صدای زیادی ایجاد میکند. در گذشته، توییتر (2006) و چهار ضلعی (2009) بر گفتگوها در رویدادی که بیش از 100000 نفر از اجتماعیترین روزنامهنگاران جهان […] - مایکروسافت در جدیدترین کمپین “Scroogled” به جیمیل به دلیل حفظ حریم خصوصی حمله می کند
اگر در ابتدا موفق نشدید، یک بار دیگر منفی بگیرید، به نظر می رسد برنامه بازی در مایکروسافت است. مایکروسافت پس از حمله به Google Shopping با کمپین “Scroogled” در نوامبر گذشته، دوباره بازگشته است. این بار جیمیل به عنوان یک سرویس شیطانی که به حریم خصوصی ایمیل شما حمله میکند، مجهز به دادههای نظرسنجی که نگرانی مصرفکننده را نشان میدهد – و شاید […] - یاهو برای اجرای تبلیغات متنی AdSense از Google قراردادی امضا کرد
Yahoo اعلام کرده است که با Google کار خواهد کرد. نه، نه در تبلیغات جستجو شده، بینگ همچنان شریک انحصاری یاهو در آنجا است. اما، گوگل به طور غیر انحصاری تبلیغات متنی را ارائه خواهد کرد که در سرتاسر دارایی های یاهو و برخی سایت های دارای برند مشترک ظاهر می شوند. تبلیغات از طریق AdSense for Content همراه با تبلیغات موبایلی ارائه شده توسط AdMob ارائه می شود. در یک […] - Yelp رشد 65 درصدی درآمد را گزارش میکند اما بیشتر از زیان مورد انتظار است
درآمد Yelp امروز بعدازظهر متفاوت بود (به قول آنها)، با رشد درآمد قوی، اما ضرری بزرگتر از حد انتظار درآمد در سه ماهه چهارم 41.2 میلیون دلار بود که در مقایسه با سال قبل 65 درصد افزایش داشت. این شرکت همچنین در سه ماهه چهارم 5.3 میلیون دلار ضرر کرده است. درآمد کل سال 137.6 میلیون دلار بود که […]
است
دیگری وجود داشت
غالب بودند.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی