اعلانیه

روز بازاریابی: 7 آگوست 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 14 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 7 آگوست 2012

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از Marketing Land: Wither Google TV: نزدیک به دو سال بعد، هنوز در انتظار Hulu Plus است آیا خبر را شنیدید؟ Hulu Plus هفته گذشته وارد Apple TV شد. آیا جهنم یخ زد؟ شماره […]

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

    عنوان

  • با Google TV: Nearly Two Years After, هنوز هم در انتظار Hulu Plus است

    آیا خبر را شنیدید؟ Hulu Plus هفته گذشته وارد Apple TV شد. آیا جهنم یخ زد؟ خیر. انجماد جهنم هنوز در انتظار ورود Hulu Plus به Google TV است. قولی که من احساس می کنم آخرین فردی در جهان هستم که هنوز به Hulu Plus که تا به حال پیشنهاد می شود اهمیت می دهد […]

  • تقاطع محتوا/تبلیغات

    محتوا و تبلیغات همیشه یا/یا گزاره هایی در زمینه رسانه های چاپی و پخش سنتی بوده اند. تبلیغات (رسانه‌های پولی) در محیطی کاملاً مشخص در خارج یا در مجاورت محتوای اصلی (رسانه‌های مالکیت) وجود دارد که توسط یک ناشر یا پخش‌کننده ایجاد می‌شود. تبلیغات مزاحم است. این قیمتی است که خوانندگان یا بینندگان برای دریافت […]

    می پردازند

  • عنوان

  • Study Shows Price The Top Consideration For Kindle Fire, Android Owners

    شرکت اندازه گیری comScore در حال راه اندازی یک برنامه ردیابی و معیارهای جدید برای تبلت ها است. برای عمومی کردن سرویس جدید، comScore برخی از داده‌های اولیه را منتشر کرد، «بر اساس یک نمونه 3 ماهه متشکل از 6000 دارنده تبلت آمریکایی». با توجه به Kindle Fire به عنوان یک دسته مجزا، comScore پروفایل های جمعیتی هر بخش از دارندگان تبلت را ایجاد کرد. در حالی که مالکیت iPad دچار انحراف […]

    می شود

  • قیمت کمال

    چند سال پیش، ستونی نوشتم درباره نگرانی رایجی که مردم هنگام استفاده از تجزیه و تحلیل برای اطلاع رسانی برنامه های تست بهینه سازی خود ابراز می کنند. به نوعی آن‌ها تصور می‌کنند که ابزارهای ساده‌تر موجود در بازار (مانند ابزار رایگان آزمایش‌های محتوای Google) قادر به مدیریت سایت آنها نیستند. یک ابزار گران‌تر، به اشتباه، فرض می‌شود […]

  • با وجود خشم رسانه‌های اجتماعی، اکثر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند پوشش المپیک «خوب» تا «عالی» بوده است

    به نظر می‌رسد که صحبت‌های اساسی رسانه‌های اجتماعی بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حول پوشش تاخیری نوار NBC می‌چرخد. با توجه به اینکه غول پخش برنامه‌ها را با بالاترین امتیاز برای پخش برنامه‌های پربیننده ذخیره می‌کند، بسیاری از مردم از اینکه نمی‌توانند به صورت زنده از تلویزیون خود تماشا کنند کاملاً خشمگین هستند. بنابراین چه تأثیری بر رتبه‌بندی‌ها و احساسات اطراف […]

    داشته است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *