اعلانیه

روز بازاریابی: 6 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 8 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 6 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • One ​​Company مسئول بیش از 300 اپلیکیشن سطح بالای دامنه جدید است

    یک هفته از امروز، شرکت اینترنتی برای اعداد و نام‌های اختصاص‌یافته (ICANN) قرار است فهرستی از بیش از 1900 دامنه عمومی سطح بالای عمومی (TLD) را اعلام کند – افزودنی‌های احتمالی به TLD‌های رایج و رایج مانند .com، .net و .org. یک شرکت برای بیش از 300 مورد از آن […]

    جدید درخواست داده است

  • لوگوی توییتر بهینه سازی می کند و متن را از هویت برند حذف می کند

    پرنده کوچک مورد علاقه همه بزرگ شدن و بلند شدن است. امروز توییتر از انتشار لوگوی اصلاح شده پرنده توییتر خبر داد. همچنین به نظر می رسد که پرنده به آرایشگر رفته است و همچنین تافت کوچک سر نیز حذف شده است: با اضافه شدن […]

  • IAB: ارزش بازاریابی موبایلی به ارزش 5.3 میلیارد دلار در سطح جهان در سال 2011

    تحلیل جدید توسط دفتر تبلیغات تعاملی و شرکا نشان می‌دهد که ارزش بازار جهانی تبلیغات تلفن همراه در سال 2011 5.3 میلیارد دلار بوده است. از این مقدار، 1.7 میلیارد دلار یا 31.4 درصد در آمریکای شمالی تولید شده است. این مطالعه توسط مرکز تعالی بازاریابی موبایل IAB، IAB اروپا و IHS Screen Digest انجام شد، در […]

  • Google’s DoubleClick Shooting to Unify Tools It’s DoubleClick Shooting for Advertisers and Agencies diing Digital Marketing

    اگر چیزی وجود داشته باشد که مشخصه جهان بازاریابی دیجیتال باشد، آن پراکندگی است. بازاریابان از یک ابزار/پلتفرم برای اجرای یک عنصر کمپین، از ابزار دیگر برای پیاده‌سازی عنصر دوم استفاده می‌کنند، و هرگز این دو مورد ملاقات نمی‌کنند – نه در قاچاق، و قطعاً در گزارش‌دهی. و البته معمولاً بیشتر از دو عنصر وجود دارد. این آشیل […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *