در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانهای وب گزارش شده است، ارائه میشود. از سرزمین بازاریابی: اشتراکگذاری گوشیهای هوشمند دسامبر ایالات متحده: نبرد اپل و سامدروید ادامه دارد امروز بعدازظهر comScore دادههایی را درباره سهم بازار گوشیهای هوشمند دسامبر ایالات متحده منتشر کرد. داستان مثل ماه های قبل است. Android و iOS […]
در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- اشتراکگذاری گوشیهای هوشمند دسامبر ایالات متحده: نبرد Apple-Samdroid ادامه دارد
امروز بعدازظهر comScore دادههایی را در مورد سهم بازار گوشیهای هوشمند دسامبر ایالات متحده منتشر کرد. داستان مثل ماه های قبل است. اندروید و آی او اس بالا هستند و تقریباً سایرین خراب هستند. اپل و سامسونگ سهم خود را به دست آوردند، در حالی که سایرین به جز ال جی سهم خود را از دست دادند. الجی گوشی نکسوس 4 بسیار محبوب و همیشه فروخته شده را تولید کرد. اپل […] - صحبت های کیم کارداشیان در رسانه های اجتماعی: اینستاگرام را دوست دارد، توییتر سرگرم کننده است، فیس بوک برای برندسازی
امروز در سخنرانی در Webfest Global، کیم کارداشیان ابراز علاقه کرد اینستاگرام، توییتر را سرگرم کننده یافت، فیس بوک را یک برندساز بزرگ می دید و علیرغم اینکه اوایل روز به اریک اشمیت، مدیر عامل گوگل ایمیل زد، هیچ اشاره ای به +Google نکرد. این و سایر افکاری که او در کسب و کار و رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است در وبلاگ زنده من در زیر آمده است. من […] - چهار راه فیس بوک می تواند افزایش فروش ایمیل
یک کمپین ایمیل خرده فروشی موفق بسیار بیشتر از یک ایمیل ساده است. از آنجایی که یک کمپین ایمیل موفق به ایجاد تعامل با مشتری و درآمد منجر می شود، با تجارت اجتماعی و تجارت الکترونیکی همسو می شود و در نتیجه در هر سه کانال “trifecta” ایجاد می شود. اما، یکپارچهسازی شبکههای اجتماعی بیشتر از این است که از مشترکین خود بخواهید شما را در فیسبوک یا […] - با عرض پوزش، کاربران +Google، آن هشتگ های Super Bowl واقعاً برای توییتر بودند
بزودی پس از پست ما در مورد اینکه توییتر در 50٪ تبلیغات Super Bowl ارجاع داده شد و Google+ با بسته شدن، مدافعان +Google شروع به شکایت کردند. از آنجایی که +Google از هشتگ ها پشتیبانی می کند، آیا تحلیل ما نسبت به توییتر مغرضانه بود؟ نه، برخی تحلیل های بیشتر نشان می دهد. شما می توانید برخی از شکایات را در نظرات پست اصلی ما مشاهده کنید و من یک […] - تویتر آزمایشگاه Bluefin را برای توسعه محصولات تلویزیون اجتماعی خریداری می کند
تویتر اواخر روز سه شنبه آنچه را که چندین رسانه خبری قبلاً گزارش کرده بودند تأیید کرد: خرید Bluefin Labs، شرکتی که به برندها کمک می کند تا شبکه های اجتماعی را اندازه گیری کرده و به یکدیگر متصل کنند. گفتگوهای رسانه ای با برنامه های تلویزیونی و تبلیغات. توییتر میگوید این خرید به این شرکت کمک میکند تا محصولات تبلیغاتی جدید و تجارب مصرفکننده را در تلویزیون اجتماعی ایجاد کند. این خرید در […] - مخاطبانی را هدف قرار دهید که با یک نمایه خاص مطابقت دارد با مخاطبان Lookalike Facebook برای تبلیغات
تبلیغ کنندگانی که صرفاً به آنها اعتماد کرده اند هدف گذاری علاقه و جمعیت شناختی به لطف ویژگی جدید تبلیغات فیس بوک، مخاطبان Lookalike، تقویت خواهد شد. این ویژگی به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا بر اساس نمایه مشتری مشابه، بهجای نقاط دادهای خاص از یک کاربر، بخشبندی کنند. تبلیغکنندگان میتوانند کاربرانی را هدف قرار دهند که با […]
بود
را برجسته می کنم
طرفدار کنند
دریافت کردم
دنبال میشود
خاصی مطابقت دارند
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی