اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 6 دسامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس بوک: ما کیفیت فید اخبار را در سطح منبع تعریف می کنیم، نه بر اساس نوع محتوا
    هنوز با آخرین اخبار فیس بوک کنار می آییم وعده پاداش دادن به محتوای با کیفیت بالا در فید خبری، و معنای آن برای برند و/یا مشتریان شما چیست؟ لارس بکمن، مدیر فید خبری فیس‌بوک، امروز در مصاحبه‌ای با AllThingsD، کمی بیشتر به آنچه که این شرکت در تلاش است با فید خبری اخیر انجام دهد، روشن می‌کند […]
  • آیا برنامه جدید Foursquare، Push Notifications، تعامل را تقویت می کند؟
    40 میلیون کاربر Foursquare احتمالاً در سه طبقه قرار می گیرند: «کاربران فوق العاده»، کاربران گاه به گاه و کسانی که برنامه را دانلود کرده اند و دیگر از آن استفاده نمی کنند. Foursquare نمی‌گوید چه تعداد از کاربرانش «فعال» هستند. این یک چالش کلی برای شرکت است: نحوه تعامل با کاربران معمولی یا از کار افتاده و افزایش فرکانس آنها. این شرکت امیدوار است […]
  • نه چه کسی، بلکه چیست، گوگل را هدایت می کند؟
    با عمق زیاد توجهی که اخیراً به وعده‌های شکسته‌شده گوگل داده شده است، موتور پردازش زبان طبیعی و گاهی اوقات با حمایت مالی برای شناسایی محتوا، به وضوح می‌تواند کارهایی را انجام دهد. برای کسانی از شما که قطعه عالی دنی سالیوان از چند هفته پیش را نخوانده‌اید، اجازه دهید در مورد آن وعده‌های شکسته توضیح بیشتری بدهم. گوگل در یک زمان گنجاندن پولی را محکوم کرد – اما سپس، در سال 2012، […]
  • Facebook For Business جهانی می شود، اکنون به 11 زبان موجود است
    Facebook for Business که تابستان امسال راه اندازی شد، با هدف ارائه اطلاعات کسب و کار در مورد تمام راه حل های بازاریابی بالقوه شامل راهنماها، داستان های موفقیت و آموزش ها بود. پرتاب اولیه فقط در منطقه آمریکای شمالی انجام شد. از امروز، Facebook for Business یک منبع جهانی است. زبان‌های جدیدی که پشتیبانی می‌شوند عبارتند از: پرتغالی برزیلی اروپایی اسپانیایی […]
  • پیام های تلفن همراه: توصیه های ضروری برای یک پلتفرم بازاریابی موبایلی موفق
    اگر نقشه راهی برای ابتکارات بازاریابی تلفن همراه خود دارید (و باید)، تقریباً در همه موارد باید موارد شامل یک برنامه پیام رسانی تلفن همراه است. ممکن است از خود بپرسید که بهترین راه برای اجرای یک برنامه چیست یا چگونه با بقیه ابتکارات تلفن همراه شما مطابقت دارد. در اینجا چند نکته ضروری […]
  • وجود دارد

  • سومین توقف تور Google Glass در آستین، تگزاس، آخر هفته آینده است
    تور بازاریابی Google Glass در آخر هفته آینده سومین توقف خود را در آستین، تگزاس انجام خواهد داد. از عموم مردم دعوت می‌شود تا تجربه عملی با Glass داشته باشند و از «راهنماهای شیشه‌ای» Google بازدید کنند تا سؤال کنند و نحوه عملکرد Glass را بیاموزند. گوگل قبلاً در رالی و دیترویت توقف کرده است. برای دریافت ایده […]
  • از Facebook: دسترسی به صفحه ارگانیک در حال کاهش است، بهترین راه برای دیده شدن، خرید تبلیغات است بر کسی پوشیده نیست که دسترسی ارگانیک فیسبوک در 18 ماه گذشته رو به کاهش بوده است. با این حال، فیس بوک هرگز به طور کامل این را اعتراف نکرده است. یک پست وبلاگ جدید فیس بوک به طور خاص به کاهش توزیع ارگانیک می پردازد. برندها و بازاریابان مانند مارک کوبان، مالک دالاس ماوریکس، بار محدودیت‌های […]
  • را احساس کرده‌اند.

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *