اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 6 دسامبر 2012

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از سرزمین بازاریابی: Google پاسخ خود را به گروه‌های فیس‌بوک راه‌اندازی می‌کند: انجمن‌های +Google پاسخی به گروه‌های لایکدین یا فیس‌بوک، گوگل امروز انجمن‌های +Google را راه‌اندازی کرد. همچنین تعدادی اعداد جدید «تحرک» را منتشر کرد. جوامع هنوز […]

دارند

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Google پاسخ خود را به گروه‌های فیس‌بوک راه‌اندازی می‌کند: انجمن‌های +Google

    در پاسخی به گروه‌های لایکدین یا فیس‌بوک، گوگل امروز انجمن‌های +Google را راه‌اندازی کرد. همچنین تعدادی اعداد جدید «تحرک» را منتشر کرد. جوامع هنوز برای اکثر مردم عرضه نشده اند. این یک نماد اضافی در ستون سمت چپ +Google خواهد بود که احتمالاً به فهرستی از انجمن‌های موجود برای پیوستن منتهی می‌شود. کاربران همچنین می توانند […]

  • گزارش: شاکی مایل به حل و فصل دعوی مکزیکی علیه یاهو است

    شاکی که اخیراً در یک دعوای حقوقی مکزیکی برنده حکم 2.7 میلیارد دلاری علیه یاهو شده است، حاضر است پرونده را با پول کمتری حل و فصل کند. کارلوس بازان-کانابال به رویترز می‌گوید که Ideas Interactivas و شرکت هلدینگ آن، Worldwide Directories، مایلند اگر یاهو می‌خواهد این پرونده را حل و فصل کند، گوش دهند. «اگر بتوانیم با […]

    به توافق برسیم

  • استفاده از مزیت های فیس بوک Placements

    فیس‌بوک دائماً محصولات و قابلیت‌های جدیدی را برای تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کند. این باعث می شود پلتفرم بسیار پویا باشد، اما می تواند به سختی با تمام تغییرات همراه باشد! یکی از مهم‌ترین اطلاعیه‌های ماه‌های اخیر، معرفی مکان‌یابی است. قبلاً تبلیغات بازار فقط در ریل سمت راست نشان داده می شد. […]

  • Google+ به 135 میلیون کاربر “در جریان” رسید: نمودار رشد و پشت اعداد

    طبق آمارهای جدید Google، Google+‎ اکنون 135 میلیون کاربر فعال دارد که 235 میلیون کاربر فعال در هنگام شمارش دارایی‌های Google با ویژگی‌های Google+‎ و 500 میلیون کاربر با حساب‌های فعال Google+‎ دارند. در زیر نموداری از رشد و اطلاعات بیشتر در مورد هر نوع شکل است. رشد «شبکه‌ای» گوگل اگر سه مجموعه رقم برای […]

    باشد

  • عنوان

  • Want My App? سپس آن را اسکن کنید. استفاده از کدهای QR برای بازاریابی برنامه شما

    چند سال پیش، ما استفاده از اینترنت را برای ارتقای مشاغل برجسته می‌کردیم و به شما می‌گفتیم که چقدر عالی است که کسب و کار خود را در وب داشته باشید تا همه دنیا ببینند. اکنون این تمرکز به دنیای موبایل معطوف شده است. با توجه به افزایش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های همراه، […]

  • وبلاگ زنده: دل هاروی توییتر در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX

    روزی که کنفرانس بازاریابی رسانه‌های اجتماعی SMX ما در اینجا در لاس وگاس به پایان می‌رسد، و ما از طریق یک گفتگوی کلیدی با مدیر اعتماد و ایمنی توییتر، دل هاروی (@delbius) در حال نتیجه‌گیری هستیم. سردبیر Marketing Land، دنی سالیوان، گفتگو را رهبری خواهد کرد، و ما در وبلاگ زنده خود گزارش خواهیم داد […]

  • «اشتراک» را فراموش کنید، فیس بوک به زودی درباره «فالو» می شود

    به نظر می رسد که فیس بوک با هنجار نامگذاری اجتماعی مطابقت خواهد داشت. The Verge گزارش می دهد که همه اقدامات “subscribe” به اقدامات “follow” تبدیل می شوند. این کارکرد «دوست» را تغییر نمی‌دهد، بلکه صرفاً یک تغییر نام برای ویژگی اشتراک است. به نظر می رسد تغییر نام یک بازی به […]

    باشد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *