اعلانیه

روز بازاریابی: 6 آوریل 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 16 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • تحصیلات بازاریابی: اخراج‌های یاهو، لباس‌های مقابل فیسبوک و ریاضیات فازی گروپون

    این هفته پر از درام بود. ما یاهو و فیسبوک را در یک دعوای ثبت اختراع در حیاط مدرسه داریم. کینه ها؟ به دنبال تریپ ادوایزر و شکایت ضد تراست آنها نباشید. خیانت؟ کمپین تبلیغاتی جدید Skype را بررسی کنید یا خروج Google Wallet را دنبال کنید. مشکلات پولی؟ گروپون آن را پوشش داده است. پس چه کسی به نمایش واقعی دره سیلیکون نیاز دارد […]

  • سرگئی برین، بنیانگذار گوگل، با عینک گوگل دیده شد

    وقتی تیم “X” گوگل این هفته شایعات را تایید کرد و فاش کرد که این شرکت بر روی عینک واقعیت افزوده (Project Glass) کار می کند، با برچسب “یک روز” همراه شد. این باعث شد که من و دیگران به این فکر کنیم که آیا واقعاً عینک یا نمونه اولیه کار وجود دارد یا اینکه آیا همه آنها فرضی است. منطقی بود که […]

  • در داخل شکایت اسپم توییتر: مبارزه با پنج متهم بیش از ۷۰۰ هزار دلار هزینه داشت

    هزینه‌های توییتر برای مبارزه با هرزنامه ایجاد شده توسط پنج متهمی که از آنها شکایت می‌کند بیش از ۷۰۰ هزار دلار است – و این ممکن است یک دست‌کم‌گرفتن محافظه‌کارانه باشد. این شرکت به دنبال بازپرداخت کامل این هزینه ها و سایر خسارات است، همراه با دستوری که هر متهم را مجبور به توقف فعالیت های خود می کند، زیرا به دنبال محاکمه هیئت منصفه در […]

  • تویتر، پنج اسپمر ادعایی را به دادگاه فدرال می برد

    تویتر امروز یک شکایت فدرال در سانفرانسیسکو علیه پنج “بازیگر بد” تنظیم کرد که می گوید ابزارهایی را ارائه می دهند که برای پخش هرزنامه در سراسر توییتر طراحی شده اند. پنج متهم ترکیبی از شرکت ها و افراد هستند: TweetAttacks، TweetAdder، TweetBuddy، James Lucero از justinlover.info و Garland Harris از troption.com. در یک پست وبلاگی مبنی بر اعلام شکایت، […]

  • عشق کنید، نه شیطان – شعار جدید گوگل؟

    Google به دلیل شعار «شیطان نباش» معروف است، شعاری که اخیراً شرکت را تا حدودی آزار داده است زیرا به دلیل حریم خصوصی، ضد اعتماد و سایر مسائل مورد انتقاد قرار گرفته است. آیا نامه عمومی امروز لری پیج، مدیر عامل شرکت، کنار گذاشتن آن، به نفع هدف دست یافتنی تر یعنی دوست داشتن دوست داشتنی بود؟ مشکل با “Don’t […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • روزنامه ها زیاد از +Google خارج نمی شوند، خواندن/نوشتن وب
  • Pinerly: با جدیدترین ابزار تجزیه و تحلیل Pinterest، Mashable
  • 1 از 4 کاربر فیس بوک برچسب های مکان را به پست ها اضافه می کنند، www.allfacebook.com
  • 18 موردی که Pinterest انقلاب کرده است، برای همیشه تغییر کرد، یا در غیر این صورت “گرفته شده توسط طوفان”، www.betabeat.com
  • 6 روش برای ادغام چاپ با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، socialmediatoday.com
  • 7 پیش بینی رسانه های اجتماعی که به طرز تاسف باری اشتباه انجام شد، blog.shareaholic.com
  • راهنمای کامل ایجاد و بهینه سازی صفحات برند +Google ، www.rimmkaufman.com
  • پنج نکته توییتر برای بازاریابان B2B، www. marketingprofs.com
  • MapQuest افزودن نقشه ها به Pinterest را آسان می کند، وبلاگ MapQuest
  • Pinterest اکنون سومین شبکه اجتماعی محبوب پس از فیس بوک و توییتر است، VentureBeat
  • دنیای مخفی اسپمرهای Reddit، www.dailydot.com
  • چرا صاحبان وب سایت باید از Pinterest استفاده کنند، www.wolf- howl.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *