این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- فیسبوک تبلیغات «Sponsored Story» را برای موبایل می گیرد
تبلیغات فیس بوک از طریق تلفن همراه پخش می شوند. امروز BusinessInsider گزارش داد که قالب تبلیغاتی “Sponsored Stories” برای تبلیغ کنندگان فیس بوک باز شده است. «داستانهای حمایتشده» تبلیغاتی ارگانیکتر دارد که تعاملات و فعالیتهای کاربر را نشان میدهد. تبلیغکنندگان میتوانند از طریق API تبلیغات و ویرایشگر قدرت خرید کنند، بدون نیاز به تیم فروش. به نظر میرسد انواع تبلیغات هر دو هوشمند […]
را شامل میشوند
- نظرسنجی رویترز تصویری از واکنش متقابل فیس بوک را نشان می دهد
IPO اخیر فیسبوک منجر به مشکلات قانونی در سطح مالی/بازار شده است، و همچنین نشانههایی وجود دارد که نشان میدهد بر کاربران عادی سایت نیز تأثیر منفی دارد. مطالعه جدیدی که امروز توسط رویترز/ایپسوس به اشتراک گذاشته شده است، تصویری از واکنش منفی کاربران مربوط به IPO مشکل دار فیس بوک را نشان می دهد و همچنین فعالیت کاربر و […]
- دریافت معیارهای کلیدی Pinterest و ابزارهای تجزیه و تحلیل
Pinterest، استارتآپ اشتراکگذاری اجتماعی متمرکز بر بصری، در سال گذشته دنیای آنلاین را تحت تأثیر قرار داده است. طبق آخرین آمار ترافیک ارجاع و کاربران فعال که توسط Media Bistro گزارش شده است، Pinterest از ژانویه 2012 با افزایش 145 درصدی کاربران روزانه، از LinkedIn پیشی گرفته و به عنوان سومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان تبدیل شده است. […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.