در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی فقط برای موبایل نیست: فید اولین بار در وب شروع شد
اینستاگرام ابتدا راه اندازی شد به عنوان یک برنامه فقط برای آیفون. سپس اندروید و سپس پروفایل های وب آمدند. اکنون اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی تبدیل شده است که چیزی فراتر از موبایل است – به لطف فید اینستاگرام که اکنون در وب قرار گرفته است. کاربران اکنون می توانند وارد سیستم شوند تا تمام فعالیت های عکاسی دوستان خود را در فید اینستاگرام مشاهده کنند. بسیاری از عملکردهای مشابه […] - گزارش: فروش آنلاین در سراسر جهان برای اولین بار از مرز 1 تریلیون دلار گذشت در سال 2012
فروش تجارت الکترونیک در سرتاسر جهان برای اولین بار از مرز 1 تریلیون دلار گذشت. بر اساس برآورد جدید eMarketer که امروز منتشر شد، در سال 2012 بود. این شرکت تحقیقاتی تخمین می زند که فروش آنلاین B2C در سال گذشته با 21.1 درصد رشد به 1.097 تریلیون دلار رسیده است. پیشرو صنعت تجارت الکترونیک ایالات متحده بود که 13.9 درصد رشد کرد و به کل فروش تخمینی رسید […] - تعطیلات فیس بوک: 61 درصد از کاربران می گویند که یک مورد را انتخاب کرده اند
نظرسنجی جدید Pew در مورد الگوهای استفاده از فیس بوک باعث می شود که بخواهم اصطلاح جدیدی ایجاد کنم. : “Facay” – برای “تعطیلات فیسبوک”. بر اساس دادههای نظرسنجی جمعآوریشده در دسامبر، «۶۱ درصد از کاربران فعلی فیسبوک میگویند که در گذشته یا در گذشته بهطور داوطلبانه از استفاده از فیسبوک برای […] - چرا نمی توانید وب سایت رسمی Fast & Furious 6 را در گوگل و بینگ پیدا کنید
آخرین فیلم از مجموعه “سریع و خشن” در راه است Fast & Furious 6. به دلیل تبلیغ Super Bowl در یکشنبه و اولین تریلر توسعه یافته آن امروز، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اما اگر میخواهید وبسایت رسمی را پیدا کنید، Fast & Furious شما را به تعقیب و گریز میفرستد […] - تبلیغات هدفمند فیس بوک به زودی با نماد AdChoices شفاف تر می شوند
تا به حال شده که توسط مهارت عجیب فیس بوک در نمایش تبلیغات برای محصولاتی که اخیراً مشاهده کرده اید، غافل شوید؟ خوب، به زودی فیسبوک تبلیغات FBX را که از طریق روشهای هدفگیری رفتاری/هدفیابی مجدد به کاربران نمایش داده میشوند، با وضوح بیشتری برچسبگذاری میکند. طبق AdAge، نماد AdChoices همیشه آشنا روی تبلیغات هدف نمایش داده می شود، اما تنها زمانی نشان داده می شود که کاربر واقعاً روی […] - مرورگر کروم گوگل هشدارهای بدافزاری را برای سایت های اصلی صادر می کند
کسانی که سعی در دسترسی به وب سایت های اصلی از هافینگتون پست تا CNET دارند و از مرورگر کروم گوگل استفاده می کنند ممکن است مسدود شوند، زیرا کروم هشدار «خطر: بدافزار پیش رو» را ارائه می دهد. من اولین بار دیشب متوجه این موضوع شدم، زمانی که سعی کردم به مقاله ای در هافینگتون پست برسم و این صفحه هشدار را دریافت کردم: هشدار […]
فاصله گرفتهاند.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
رسانه های اجتماعی