اعلانیه

روز بازاریابی: 5 اکتبر 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 5 اکتبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • تجارت بازاریابی: شخصی سازی، معیارهای MindMeld و Tumblr

    این هفته نمونه‌های زیادی از داده‌ها (پیدار دیجیتالی ما) داشتیم که برای شخصی‌سازی تجربه وب استفاده می‌شدند. چه تبلیغات نمایشی مبتنی بر قصد Criteo باشد، چه شخصی‌سازی وب‌سایت Gravity یا جمعیت‌شناسی استنباط‌شده GraphDive، وب‌سایت استاتیک به سرعت در حال تبدیل شدن به یک دایناسور است. اگر MindMeld راهش را داشته باشد، حتی می‌توان از مکالمات شما برای ارائه محتوای شخصی‌شده استفاده کرد. […]

  • Mobile Browser Speed ​​Battle: دستگاه های iOS سریعتر در 3G، Android سریعتر در LTE

    یک مطالعه جدید در مورد سرعت مرورگر تلفن همراه نتایج متفاوتی را هنگام مقایسه دستگاه‌های iOS و Android ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که فقط دستگاه/پلتفرم مورد استفاده شما مهم نیست، بلکه شبکه تلفن همراهی که در آن هستید نیز اهمیت دارد. Strangeloop Networks به تازگی گزارش عملکرد تجارت الکترونیک موبایل در سال 2012 خود را منتشر کرده است که به سرعت […]

  • بازاریابی وابسته پایین تر: فرصت های بکر استرالیا

    اگر در نظر دارید برنامه بازاریابی وابسته خود را در خارج از کشور گسترش دهید، استرالیا ارزش نگاه دقیق‌تری را دارد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا این قاره فرصت های جدیدی را برای کانال وابسته ارائه می دهد. در این مقاله، به محرک‌های اقتصاد رو به رشد و اینکه چگونه بازاریابان وابسته می‌توانند از فرصت‌های در حال ظهور حداکثر استفاده را ببرند، می‌پردازیم […]

  • گزارش: موبایل اکنون بیش از 16 درصد از کل ترافیک وب

    Shareaholic برخی از آمارهای جدید تلفن همراه را ارائه می دهد که نشان می دهد ترافیک تلفن همراه به بیش از 16 درصد از کل ترافیک وب افزایش یافته است. داده ها از شبکه 200000 ناشر آن گرفته شده است. این شرکت اضافه کرد که ترافیک وب موبایل امسال 27 درصد افزایش یافته است. منبع: Shareaholic در مقایسه StatCounter موبایل را کمتر از 11 […]

    می‌دهد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • درس های کنترل آسیب: KitchenAid از اوباما به دلیل توئیت توهین آمیز عذرخواهی می کند، رسانه های اجتماعی امروز
  • اطلاع از خرد، گزارش می گوید توییتر بزرگترین در چین است، news.cnet.com
  • Google+‎ یک خیابان یک طرفه، آیا خود تبلیغی تنها راه خروج است؟، seo2.0.onreact.com
  • KitchenAid بحران توییت های توهین آمیز را به طور فوق العاده خوب مدیریت می کند، spinsucks.com
  • #Postseason آغاز می‌شود، وبلاگ رسمی توییتر
  • پایان گفتگو، www.twistimage.com
  • معرفی هشتگ ها، tengoldenrulesblog.blogspot.com
  • شبکه اجتماعی بزرگ بعدی، inklingmedia.net
  • برای زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی، یا عدم برنامه‌ریزی پست‌های رسانه‌های اجتماعی، www. vocus.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *