اعلانیه

روز بازاریابی: 5 آگوست 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 19 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 5 آگوست 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • توییت شیطانی نکنید: در سایه تهدیدات بریتانیا، توئیتر با سوء استفاده برخورد می کند
    مانند راه اندازی توئیتر به اتفاق آرا 140 کاراکتر نفرت، سوء استفاده و تهدید منتشر می کند؟ خوب، توییتر ممکن است به زودی شما را به عنوان بخشی از تعهد خود به کاربران در سایه تهدیدهای اخیر روزنامه نگاران، تعطیل کند. سه روزنامه‌نگار زن اخیراً در بریتانیا مورد تهدید بمب‌گذاری قرار گرفته‌اند و دو نفر تهدید به تجاوز جنسی شده‌اند. […]
  • داده های Google AdPlanner خود را اکنون صادر کنید: AdWords Display Planner ماه آینده را تصاحب می کند
    Google اعلام کرده است که AdPlanner و Contextual Targeting Tool و Placement Tool را در Google Display Planner جدید اضافه کنید. این ادغام برای یکسان کردن فرآیند تحقیق، برنامه ریزی و راه اندازی کمپین ها در شبکه نمایش گوگل طراحی شده است. ابزار هدف‌گذاری متنی و ابزار قرار دادن در چند روز آینده غروب می‌کند […]
  • LinkedIn API صفحه شرکت را برای ارسال و تجزیه و تحلیل منتشر کرد
    LinkedIn امروز گام دیگری به سمت هدف قرار دادن برندها برداشت و API صفحه شرکت را اعلام کرد و به بازاریابان گزینه‌های بیشتری برای مدیریت و اندازه‌گیری حضور صفحه شرکت خود ارائه کرد. در لینکدین برخی از شرکای اجتماعی بیش از یک ماه است که به صفحات شرکت LinkedIn از جمله Hootsuite، HubSpot، Shoutlet و Percolate دسترسی دارند، اما با باز کردن […]
  • آرام باشید و ایمیل ارسال کنید: کارشناسان صنعت چشم انداز امیدوارکننده ای را در مورد برگه های جدید صندوق ورودی جیمیل ارائه می دهند
    در 29 می، گوگل شروع به راه اندازی صندوق ورودی جیمیل جدید طراحی کرد که شامل پنج برگه جداگانه برای گروه بندی ایمیل ها است. پس از اعلام این خبر در وبلاگ رسمی جیمیل گوگل، کاربران شروع به مشاهده ایمیل‌های خود کردند که در سه برگه – اصلی، اجتماعی و تبلیغات – با دو تب اضافی، به‌روزرسانی‌ها و انجمن‌ها، که از پیکربندی […]
  • در دسترس هستند، مشاهده کردند.

  • اشباع اجتماعی: 72 درصد از بزرگسالان آنلاین آمریکایی اکنون از سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند
    از ماه مه، تقریباً از هر چهار نفر، سه نفر بر اساس تحقیقات جدید Pew Internet، آمریکایی های آنلاین از سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کردند. این رقم نسبت به اواخر سال 2012 که دو سوم (67 درصد) بزرگسالان از سایت های اجتماعی استفاده می کردند، 7.5 درصد افزایش یافت. پس تا کجا پیش رفته ایم؟ خوب، در سال 2005 فقط 8 درصد از بزرگسالان از شبکه های اجتماعی استفاده می کردند […]
  • Enterprise Web Analytics Tools 2013: Updated Marketer’s Guide
    Digital Marketing Depot نسخه به روز شده گزارش هوش بازار خود را با نام Enterprise Web Analytics Tools 2013: The Marketer’s Guide منتشر کرده است. این گزارش تحقیقاتی 30 صفحه ای یک نمای کلی از بازار را ارائه می دهد و روندهای صنعت، ادغام ها و اکتساب ها و همچنین آنچه را که باید در ابزار تجزیه و تحلیل وب سازمانی جستجو کنید را پوشش می دهد. این گزارش شامل نمایه های شش […]
  • است

  • Feedly، جایگزین Google Reader، نسخه حرفه‌ای/پرداخت را دریافت می‌کند
    Feedly، خواننده RSS محبوب که در زمان بسته شدن Google Reader درخشید، بی‌سر و صدا یک نسخه Pro از سرویس RSS خود را راه‌اندازی کرده است. نسخه حرفه ای 5 دلار در ماه یا 45 دلار در سال است. برخی از پذیرندگان اولیه این شانس را دارند که یک بار هزینه 99 دلار برای یک عمر پرداخت کنند، که من با خوشحالی این کار را انجام دادم […]
  • جنگ‌های پلتفرم آنالیتیکس و معنای آنها برای یک مدیر ارشد مدیریت اقتصادی
    “آیا باید به Google Analytics Premium نقل مکان کنم یا فروشنده فعلی خود را حفظ کنم؟ یا هر دو؟” این سوالی است که همیشه از من پرسیده می شود و واضح است که بسیاری از CMO ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما اغلب اوقات این سؤال اشتباه است، و اغلب دلایل اشتباه پرسیده می شود. گویی یک ویژگی واحد، محدودیت پردازش، یا رابط […]
  • فیس بوک اولین مدیر ارشد خود را استخدام می کند — از Google
    AdAge گزارش می‌دهد که گری بریگز به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی جدید فیس‌بوک استخدام شده است – اولین باری است که این شرکت چنین نقشی را بر عهده دارد. اخیراً بریگز مشاور دنیس وودسی، مدیرعامل موتورولا موبیلیتی بود. قبل از آن او معاون بازاریابی موتورولا بود. بریگز همچنین معاون بازاریابی مصرف کننده در گوگل از […]
  • بود

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • 12 نکته خدمات مشتری اجتماعی برای مبتدیان، eConsultancy
  • 4 شکست کسب و کار Pinterest و نحوه تبدیل شدن آنها را وارد WINS، www.steamfeed.com
  • کنید

  • خرید طرفداران، فالوورها و حقیقت، martinmacdonald.net
  • چقدر کم کارگران حقوق بگیر در “مزرعه کلیکی” ظاهری محبوبیت آنلاین ایجاد می کنند، Business Insider
  • مردم با چه سرعتی به شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌پیوندند؟، Media Bistro
  • اینستاگرام مشارکت مشتری را 18 برابر فیس بوک ثبت می کند: L2 Think Tank، www.mobilemarketer .com
  • LinkedIn Now به جویندگان کار اجازه می دهد مستقیماً از طریق برنامه های موبایل، TechCrunch
  • برای موقعیت ها درخواست دهند.

  • باز کردن APIهای صفحه شرکت LinkedIn ما، LinkedIn
  • SMB و Google+ هنوز متصل نیستند، Marketing Pilgrim
  • Tide’s Shark Week Twitter Vine بسیار خوب است، AdWeek
  • تفاوت های کلیدی در فعالیت های اجتماعی در سراسر جهان چیست؟ ?، eMarketer
  • با Findery , کاترینا فیک می خواهد یک جامعه ماندگار در اطراف داستان ها ایجاد کند, TechCrunch

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *