اعلانیه

روز بازاریابی: 5 آوریل 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 15 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • لری پیج، مدیر عامل Google، به‌روزرسانی‌ای را در مورد اینکه اولین سال خود به عنوان مدیر عامل Google چگونه بوده است، منتشر کرده است. Google تمرکز بیشتری دارد، از Google+ به عنوان راهی برای متحد کردن سرویس‌های مختلف خود در یک «تجربه بسیار ساده» استفاده می‌کند، با ادغام داده‌ها و اقدامات اجتماعی، جستجو را بهتر می‌کند، اذعان می‌کند که در اعتماد اشتباه می‌کند، اما تلاش می‌کند […]

  • هفته گذشته، Google سرویس جدید Google Consumer Surveys خود را عرضه کرد. در نهایت، “>
  • نظرسنجی: نزدیک به 80% به Google به اندازه یک سال قبل یا بیشتر از آن اعتماد دارند

    Google در سال گذشته از مسائل ضد تراست گرفته تا سوالات حریم خصوصی مورد انتقاد قرار گرفته است. اما آیا این پرسش از سوی رسانه های جریان اصلی، وبلاگ نویسان و سیاستمداران تأثیری بر مردم داشته است؟ یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که 63.4 درصد در ایالات متحده که از اینترنت استفاده می‌کنند مانند یک سال پیش به گوگل اعتماد دارند و به […]

  • عنوان

  • Google واقعاً می خواهد کسب و کارها بسیج شوند، سایت های رایگان را به مشاغل کوچک ارائه می دهند

    Google به شدت توسعه وب‌سایت تلفن همراه را برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک تبلیغ می‌کند. این شرکت سال گذشته پورتال howtogomo.com را راه‌اندازی کرد و مجموعه‌ای از وبینارها را روی تلفن همراه انجام داده است. گوگل همچنین داشتن یک سایت بهینه شده برای موبایل یا صفحه فرود را جزء عوامل رتبه بندی کیفیت تبلیغات خود قرار داده است. اکنون […]

    را ارائه می دهد

  • عنوان

  • تاکتیک های بازاریابی برای آی پد جدید: به چه تحلیلی می توانیم روی آوریم؟

    بیش از دو هفته پیش، اپل آی پد جدید را به بازارهای ایالات متحده و بین المللی عرضه کرد. اگرچه دارای یک صفحه نمایش با وضوح بالاتر، رتینا، دوربین بهتر و چیپ ست بهبود یافته است، تفاوت کمی بین آی پد جدید و مدل نسل دوم، آی پد 2 وجود دارد. ، […]

  • آیا قابلیت مشاهده تلفن همراه شما وجود دارد وجود ندارد؟

    وب سایت کسب و کار شما زیبا، پر از محتوای جالب، تصاویر و عملکرد جالب است. شما احساس خوبی دارید – تا زمانی که سعی کنید آن را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود مشاهده کنید. اگر وب‌سایت شما برای مخاطبان در حال حرکت با صفحه‌نمایش کوچک‌تر بهینه‌سازی نشده است، فرصت بزرگی را برای افزایش ترافیک فیزیکی از دست داده‌اید […]

  • کالبدشکافی «Hot On Google+»، نگاهی به نحوه داغ شدن پست‌ها

    Hot on Google+ (که به آن ” what hot on google> دسترسی گسترده‌ای داشته باشد

  • 77 درصد از ما می خواهیم پیام های بازاریابی را از طریق ایمیل دریافت کنیم و وجود ندارد رتبه دوم را ببندید، مطالعه می گوید

    اگر درگیر بازاریابی هستید، بهتر است از ایمیل برای ارسال پیام های تبلیغاتی به مشتریان خود استفاده کنید. مهم نیست که چند سال دارند، مصرف کنندگان اکثراً ترجیح می دهند بازاریابی را از طریق ایمیل دریافت کنند و کانال دوم نزدیکی وجود ندارد. داده‌ها از نظرسنجی ترجیحی کانال ExactTarget در سال 2012 – چهاردهمین گزارش در شرکت […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *