اعلانیه

روز بازاریابی: 4 فوریه 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 14 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 4 فوریه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • تبلیغات سوپرباول 2013: بیش از 80 درصد از آنها دعوت به اقدام آنلاین داشتند
    علیرغم استدلال ها مبنی بر اینکه چهار میلیون دلار است به ندرت فرصتی برای تبلیغات وجود دارد که بتواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد و مردم را وادار کند که مانند تبلیغات Super Bowl به درستی صحبت کنند. از شروع بازی تا پخش نهایی، 42 برند و 53 آگهی تبلیغاتی را با چشم […]
  • گزارش توییتر و فیس بوک در مورد توییت های برتر در دقیقه و “لحظه های برتر” در طول Super Bowl
    در حالی که ظاهر شد بیانسه نولز به نظر من که او هنوز هم دیروز همگام سازی می کرد، یکی از برندگان بزرگ کاسه پرحاشیه رسانه های اجتماعی دیروز بود. عملکرد مشهور این بانوی نه چندان مجرد در نیمه اول بیش از 250000 توییت در دقیقه (TPM) ایجاد کرد. به طور کلی، طبق گفته توییتر، عملکرد او باعث 5.5 میلیون توییت شد – و شاید برق را قطع کرد […]
  • جنگ‌های نمودار: چرا توییتر و فیس‌بوک باید آتش‌بس را فراخوانی کنند
    ماه گذشته، من در مورد اینکه چگونه پلت‌فرم‌های اجتماعی بزرگ به طور فزاینده‌ای تلاش می‌کنند مردم را به خدمات خود متصل کنند، صحبت کردم. مهم است که چه معنایی برای تجربه کاربر دارد. فیس‌بوک برای اثبات درستی من، قتل عام خاص خود را در روز ولنتاین انجام داد، و همچنین رقیبی کامل برای گوگل راه‌اندازی کرد، در حالی که توییتر […]
  • مکانیک زمان واقعی مناقصه
    بسیاری از تازه واردان به خرید تبلیغات آنلاین در مورد ترافیکی که می توانند از طریق پلتفرم سمت تقاضا (DSP) خریداری کنند، سؤالاتی دارند. قیمت آن چند است؟ چقدر از آن موجود است؟ کیفیتش چطوره؟ پاسخ ها در واقع به هم مرتبط هستند و نیاز به درک مکانیک پشت نحوه کارکرد مناقصه بلادرنگ (RTB) دارند. اصطلاحات صنعت […]
  • بازی به پایان رسید: توییتر در 50٪ تبلیغات Super Bowl ذکر شده است، فیس بوک فقط 8٪، Google+ Shut Out
    بالتیمور ریونز به تازگی سان فرانسیسکو 49ers را شکست داد و Super Bowl XLVII را در بازی‌ای که به ثانیه‌های پایانی رسید، برد. اما به صورت آنلاین، رقابت شبکه اجتماعی به توییتر تعلق داشت که بر فیس بوک، گوگل پلاس و سایر شبکه های اجتماعی پیروز شد. با توجه به شمارش من، توییتر در 26 […]
  • ذکر شده است

  • Oreo، Audi & Walgreens Newsjack Super Bowl “Blackout Bowl”
    به لطف واکنش‌های بسیار سریع، حداقل سه برند توانستند قطع برق را «نیوزجک» کنند. در اوایل کوارتر سوم بازی امروز به سوپر باول رسید. در حالی که ریونز با نتیجه 28-6 به برتری رسید، و بازی 49ers سوم به پایین شروع شد، چراغ‌های داخل ورزشگاه خاموش شد و باعث […]
  • گالری های رسانه ای توییتر: دیگر کاربر پسند و نام تجاری نیست
    در عصری که برندها به دلیل فرصتی که در اختیار Pinterest قرار می دهد به سمت پینترست هجوم آورده اند. برای بازاریابی بصری با کیفیت بالا، و اینستاگرام در حال برداشتن گام هایی برای جذابیت بیشتر برای کاربران برند در حال رشد خود است، توییتر تصمیم عجیبی گرفته است که اساساً فرصت های بازاریابی بصری مشابه را در پلت فرم خود از بین می برد. من در مورد آن رسانه ها صحبت می کنم […]
  • تویتر می گوید هکرها ممکن است به 250000 حساب کاربری دسترسی داشته باشند
    توئیتر می گوید که گروهی از هکرهای “بسیار پیشرفته” ممکن است اخیراً به اطلاعات محدود کاربر حدود 250000 حساب کاربری دسترسی داشته باشند و این باعث شده است که شرکت رمزهای عبور مرتبط را بازنشانی کند. با آن حساب ها و به همه کاربران خود یادآوری می کند که رمز عبور قوی تری ایجاد کنند. تحقیقات هنوز ادامه دارد، اما توییتر می گوید هکرها ممکن است به […]
  • دسترسی داشته باشند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • فیس بوک قابلیت تشخیص چهره را در ایالات متحده دوباره فعال می کند، thenextweb.com
  • 2013 Superbowl Ads Favor آدرس‌های اینترنتی، هشتگ‌ها – نه فیسبوک، www.web-strategist.com
  • 3 روش برای زنده ماندن از شکنجه اجتماعی آینده ، متقاعد کردن و تبدیل کردن
  • نابودی شبانه رسانه های اجتماعی اپل: یک عکس مقاله، rlstollar.wordpress.com
  • آیا ذکر رسانه های اجتماعی در تبلیغات تلویزیونی مهم هستند؟ ، زائر بازاریابی
  • Oreo برنده بازی Super Bowl Newsjacking , Web Ink Now
  • Quora برای iPhone 2.2 با ویرایش متن غنی اکنون…، blog.quora.com
  • بررسی تبلیغات Super Bowl XLVII: The New Spectator Sport، www.syncapse.com
  • چراغ های Super Bowl 2013 خاموش می شوند اما تیم توییتر Oreo یک لحظه لامپ دارد, bloombergmarketing.blogs.com
  • NBC DFW با این جوک فوق العاده بی احساس فیس بوک درباره یک سرباز مرده چه فکر می کرد؟، gawker.com
  • وقتی چراغ ها خاموش شدند، مارک های اجتماعی روشن شد، simplemeasured.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *