اعلانیه

روز بازاریابی: 31 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 19 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 31 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • با معرفی “Creative Of The Day”، نگاه روزانه Marketing Land به خلاقیت بزرگ تبلیغات دیجیتال
    مانند بسیاری از ناشران آنلاین، ما سهم خود را در فراخوانی شرکت ها در هنگام اشتباه کردن انجام می دهیم. بازاریابی آنلاین آنها، زیرا یادگیری از اشتباهات دیگران ارزش دارد. اما ما همچنین می دانیم که پوشش روی روی سکه ارزش زیادی دارد. به همین دلیل است که Creative Of The Day را راه‌اندازی می‌کنیم — […]
  • تبلیغ کنندگان همچنان در جستجوی پولی در سه ماهه اول هزینه بیشتری می کنند، CTR ها 23 درصد در سال جهش می کنند
    جستجوی پولی در ایالات متحده یک سه ماهه دیگر رشد مثبت داشته است. طبق آخرین گزارش سه ماهه IgnitionOne که به عملکرد جستجوی پولی کمپین‌ها در سراسر پلتفرم مدیریتی که توسط برندها و آژانس‌های بزرگ استفاده می‌شود، در سه‌ماهه اول، رشد 8 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. کلیک‌های جستجوی پولی 5 درصد افزایش یافت و نرخ کلیک (CTR) افزایش یافت […]
  • Eat24%20%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%C2%AB%D8%A8%D8%B1%D9%87%D9%85%E2%80%8C%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86%C2%BB%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D9%81%DB%8C%D8%B3%E2%80%8C%D8%A8%D9%88%DA%A9%20%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4%20%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA
    %20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D9%86%D8%A7%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%20%D9%81%DB%8C%D8%B3%E2%80%8C%D8%A8%D9%88%DA%A9%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%82%D8%AF%DB%8C%D8%B3%20%D8%AD%D8%A7%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%AF.%20Eat24%D8%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86%20%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7%D8%8C%20%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D9%81%DB%8C%D8%B3%20%D8%A8%D9%88%DA%A9%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%20%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%AC%D8%A7%D9%86%20%D8%AC%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%20%D8%AD%D8%B0%D9%81%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20%D9%81%DB%8C%D8%B3%D8%A8%D9%88%DA%A9%20%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B2%D8%8C%20%D9%87%DB%8C.%20Eat24%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%AD%D8%B1%D9%81%20%D8%A8%D8%B2%D9%86%DB%8C%D9%85%20%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%86%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%20%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%A7%20%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%87%D9%85%20%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%85%20%5B%E2%80%A6%5D
  • %0A

  • ارائه‌دهنده ویدیوی استوک با ویدیوی «این یک ویدیوی نام تجاری عمومی است» خود را مسخره می‌کند
    پس از یافتن «این یک ویدیوی برند عمومی است» از Kendra Eash در وب‌سایت ادبی McSweeney، ارائه‌دهنده ویدیو Dissolve نمی‌توانست در برابر تبدیل سخنان Eash به یک ویدیوی برند عمومی واقعی مقاومت کند و خدماتی را که ارائه می‌دهد به سخره گرفت. از وب سایت شرکت: دقیقه ای که ما فیلم درخشان کندرا ایش “This is a Generic Brand Video” را در McSweeney’s دیدیم، […]
  • FTC: پین های با انگیزه برند در Pinterest به طور بالقوه “فریبنده”، نیازمند افشای اطلاعات هستند
    اریک گلدمن این آخر هفته (از طریق توییتر) به ما درباره حکم FTC هشدار داد که ممکن است تاثیر قابل توجهی بر نحوه تعامل برندها با کاربران در Pinterest داشته باشد. FTC تشخیص داد (به نامه تعبیه شده در زیر مراجعه کنید) که یک مسابقه Cole Haan “Wandering Sole” که از کاربران خواسته بود تصاویر محصولات Cole Haan را در ازای […]
  • پین/پین کنند.

  • Google به دلیل “عدم همکاری” در تحقیقات ضد تراست هند جریمه شد
    درام ضد انحصار Google همچنان به سمت شرق مهاجرت می کند. ابتدا FTC ایالات متحده تحقیقات خود از Google را بدون هیچ گونه مجازات یا محدودیت قابل توجهی حل و فصل کرد. اخیراً، به نظر می رسد که تحقیقات طولانی مدت ضد انحصار اروپا “اساسا” به پایان رسیده است، با حل و فصلی که بر اساس ارائه “پیوندهای رقیب” ساخته شده است. گوگل همچنین در بحبوحه تحقیقات ضد انحصار و ضد رقابت در هند است. […]
  • شورای رتبه بندی رسانه “نمایش قابل مشاهده” را به عنوان معیار ارز برای تبلیغات نمایشی معرفی می کند
    در یک نقطه عطف مهم، پس از یک سال و یک- روند بررسی نیمه طولانی، شورای رتبه‌بندی رسانه‌ها در نوامبر 2012، توصیه‌های قابل مشاهده را برای تبلیغات نمایشی لغو کرد، و در واقع پرچم شروع را برای ناشران برای شروع فروش تبلیغات نمایش دیجیتال بر اساس برداشت‌های قابل مشاهده بالا برد. این اعلامیه «به این معنی است که – از امروز – برای تبلیغات برند، آژانس‌ها می‌توانند و انتظار تضمین‌هایی را داشته باشند […]
  • تلاش برای ساختن نام تجاری اندروید، گوگل برچسب “Powered By” را تعیین می کند
    طبق منابع متعدد در هفته گذشته، گوگل اکنون به نشانگر “پاورده شده توسط Android” در همه دستگاه ها نیاز دارد. که از سیستم عامل اندروید به عنوان پیش شرط دسترسی به گوگل پلی استفاده می کنند. Geek.com اولین سایتی بود که دستور جدید را تایید کرد. هنگام بالا آمدن تلفن، نام تجاری باید نمایش داده شود. […]
  • وجود دارد

  • آیا کانال های محتوای شما با هم کار می کنند؟ 8 مرحله برای پیدا کردن
    امروز به هر برندی نگاه کنید و احتمالاً خروجی ثابتی از محتوای دیجیتال، از ویدیوها گرفته تا وب‌سایت‌ها، میکروسایت‌ها و کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی را خواهید دید. در این مرحله از عصر دیجیتال، اکثر شرکت‌ها این پیام را دریافت کرده‌اند: محتوا پادشاه است و دیجیتال، اجتماعی و موبایل محبوب‌ترین بخش‌های پادشاهی آن هستند. با این حال […]
  • آشنا شوید: مایکل والتون، معاون بازاریابی Simply Measured
    به عنوان معاون بازاریابی برای Simply Measured، مایکل والتون اعتراف می کند که یک متخصص داده مغرور است. والتون در حالی که تلاش‌های بازاریابی شرکتش را رهبری می‌کرد، به Simply Measured کمک کرد تا درآمد خود را دو برابر کند و تعداد مشتریان خود را در سال گذشته پنج برابر کند. Simply Measured یک راه حل پیشرو در تجزیه و تحلیل و اندازه گیری رسانه های اجتماعی است که در حال حاضر […]
  • بیشتری را پشتیبانی می کند

  • چگونه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​با چالش‌های زمانی می‌توانند کانال‌های اجتماعی را حفظ کنند
    بسیاری از بازاریابان کسب‌وکارهای کوچک از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی اجتناب می‌کنند، زیرا انتظار دارند زمان زیادی طول بکشد. با این حال، ما شاهد بوده ایم که مشتریان از حداقل دو ساعت در ماه در رسانه های اجتماعی سود می برند. این مزایا عبارتند از: تسهیل ارتباط با مشتریان، فروشندگان، جویندگان کار و مشتریان افزایش دید ارگانیک با دریافت محتوای بیشتر […]
  • رسانه های اجتماعی از طریق Google Glass: آژانس فلوریدا برنامه ای برای آن دارد
    تعدادی از هتل های مستقل قرار است اواخر امسال به عنوان بخشی از توسعه محتوای خود از Google Glass استفاده کنند. و تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی Tambourine، یک آژانس مستقر در فلوریدا که در بازاریابی مرتبط با هتل و گردشگری تخصص دارد، در حال کار بر روی Glassware است که به مشتریان خود در توسعه و توزیع محتوای بصری کمک می کند – عکس ها و فیلم ها […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • بیشتر وبلاگ، فیس بوک کمتر و 7 گرایش بیشتر از دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی 2014، www.ryanhanley.com
  • دسترسی به صفحه فیس بوک: امیدی وجود دارد و در اینجا ترفندی برای افزایش دسترسی به پست های شما وجود دارد، blog.wisemetrics.com
  • پنج درس مهم: چگونه رسانه‌های اجتماعی مانند یک باغ هستند, Marketing Profess
  • چگونه جستجوی Boolean نظارت بر رسانه های اجتماعی شما را بهبود می بخشد، بررسی کننده رسانه های اجتماعی
  • چگونه به راحتی ترافیک خود را از رسانه های اجتماعی دو برابر کنید، KISS Metrics
  • آیا Google Plus مهمتر از Twitter است؟، خرده فروش اینترنتی
  • تجارت اجتماعی: میانگین سفارش توییتر 46 دلار ارزش دارد (فیس بوک: 55 دلار، اینستاگرام: 65 دلار) [آمار ]، Media Bistro
  • دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی: 17 ابزار فوق العاده برای بهینه سازی رسانه های اجتماعی، www.razorsocial .com
  • تویتر «کمترین اثربخشی» است کانال خدمات مشتری برای مارک های بریتانیا، eConsultancy

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *