در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- اطلاعات و داده های صفحه را با تجزیه و تحلیل صفحه شرکت LinkedIn جمع آوری کنید
تلاش برای بهبود و ارتقاء صفحات شرکت لینکدین ادامه دارد. هفته گذشته بالاخره ادمین ها این توانایی را پیدا کردند که به عنوان برند خود عمل کنند و امروز به لطف تجزیه و تحلیل صفحه شرکت لینکدین می توانند نتیجه کار خود را ببینند. این محصول با آمار، رقبا، نمایهسازی و جمعیتشناسی، بهطور ضعیفی از محصول فیسبوک Insights تقلید میکند. کلید […] - جزئیات آخرین گزارش شفافیت توییتر در DMCA، درخواست های حذف و اطلاعات افزایش یافته است
آخرین گزارش شفافیت توییتر نشان می دهد که شرکت شاهد افزایش دو رقمی در درخواستهای مرتبط با دادهها تا کنون در سال جاری از سوی دولتها و سایر دارندگان حقوق. توییتر درخواستهایی را که دریافت میکند به سه نوع تقسیم میکند: اطلاعات، حذف و اعلامیههای حق چاپ. هر سه تا کنون در سال 2013 نسبت به دوره زمانی مشابه به میزان قابل توجهی افزایش یافته اند […] - فیس بوک در حال حاضر پست های جاسازی شده را با ناشران منتخب راه اندازی می کند
فیس بوک اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای جاسازی پست های عمومی فیس بوک در وب سایت شما هستند. این شبیه به روشی است که میتوانید توییتها را جاسازی کنید، اینستاگرام و/یا ویدیوهای vine را جاسازی کنید، و اکنون میتوانید پستهای فیسبوک را جاسازی کنید. باز هم، این به آرامی در حال انتشار است و در حال حاضر فقط برای Bleacher Report، CNN، […] - Google AdSense واحدهای تبلیغاتی طراحی واکنشگرا (بتا) را اضافه می کند
Google واحدهای تبلیغاتی جدیدی را برای پشتیبانی از صفحات وب طراحی واکنشگرا اعلام کرد. توانایی واحدهای تبلیغاتی برای پشتیبانی از طراحی ریسپانسیو در صدر فهرست خواسته های بسیاری از ناشران قرار داشت و سرانجام گوگل آن را معرفی کرد. گوگل هشدار می دهد که این یک گزینه بتا است و باید مطمئن شوید که این واحدها را در وب سایت خود به دقت آزمایش کنید. […] - Google با Starbucks همکاری می کند تا خدمات Wifi را برای همه 7000 مکان ایالات متحده ارائه دهد
از ماه آینده، Google ارائه خدمات WiFi را برای همه 7000 مکان Starbucks ایالات متحده آغاز می کند. ارائه اتصال به مشتریان Starbucks تا 10 برابر سریعتر و احتمالاً تا 100 برابر سریعتر برای فروشگاه های واقع در شهرهای Google Fiber. انتظار میرود این راهاندازی تا 18 ماه طول بکشد و بخشی از سرمایهگذاری گوگل برای انجام […] - Google “کارشناسان شهر” را برای دریافت نظرات محلی بیشتر استخدام میکند
به نظر میرسد گوگل در تلاش است تا نسخه خود را از Yelp’s Elite Squad، جامعهای از بررسیهای با حجم بالا، ایجاد کند. ژنراتورها درخواستی در +Google ظاهر شد که از مردم میخواست «کارشناس شهر» شوند. متن پیام Google این است: آیا دوست دارید مکانهای اطراف شهر خود را مرور کنید و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ ما […] - در حال حاضر 10 معیار برتر خود را کنار بگذارید!
10 مورد برتر شما کدامند صفحات؟ آیا می توانید 10 کلمه کلیدی برتر خود را نام ببرید؟ در مورد 10 کمپین برتر خود چطور؟ اگر شما مانند اکثر بازاریابان دیجیتال هستید، دقیقاً می دانید که اینها چیستند! اما، تمرکز بر روی چنین معیارهای “10” پرمخاطره است. اجازه بدهید به شما بگویم چرا. به اقدامات قدیمی در اوایل […] - تبلیغات یک مشکل تقلب در اندازه صنعت بانکی دارد
تبلیغ کنندگان محلی بیش از هر زمان دیگری مستعد رویه های آژانس های دیجیتال فریبنده هستند. معیاری که امروزه معمولا برای سنجش موفقیت در تبلیغات نمایشی محلی استفاده میشود، نرخ کلیک (CTR) است که میتواند به راحتی برای ایجاد توهم موفقیت دستکاری شود و تبلیغکنندگان محلی را به این باور برساند که کمپین آنها عملکرد خوبی دارد. متأسفانه شیوه انتخابی که بسیاری از […] - اوه! اشتباهات ایمیل اتفاق می افتد
بیایید با آن روبرو شویم: انسان ها کامل نیستند. و قطعاً یک عنصر انسانی در بازاریابی ایمیلی وجود دارد. از طراح که گرافیک را ایجاد می کند، تا همکاران خط مقدم که روی «ارسال» کلیک می کنند، خطر اشتباهی وجود دارد. بنابراین، گاهی اوقات، ایمیلی به صندوق ورودی میرسد که 100% درست نیست. متأسفانه، می تواند […] - بسیاری از بهروزرسانیها را با ابزار Bulk Buffer Beta زمانبندی کنید
میخواهید برنامه بهروزرسانی رسانههای اجتماعی خود را برای روز تنظیم کنید؟ حتی برای هفته یا ماه چطور؟ خوب، Buffer با ابزار بتا به نام “Bulk Buffer” همچنان در نوآوری قرار گرفته است. به جای اینکه بهروزرسانیها را برای حساب بافر خود انتخاب کنید، این به کاربران امکان میدهد یک فایل متنی را برای بهروزرسانیهای انبوه آپلود کنند. کاربران […] - Glass دارید؟ Google دعوتنامههای مشابه Gmail را برای Google Glass ارسال میکند
مرحله بعدی گسترش Google Glass امروز بعدازظهر با یک ترفند قدیمی از گذشته Google در حال انجام است. این شرکت شروع به ارسال دعوتنامههایی شبیه به Gmail کرده است و به Glass Explorerهای فعلی این فرصت را میدهد تا از یکی از دوستان خود دعوت کنند تا مالک شیشه شوند. در حال حاضر حدود 10000 نفر صاحب عینک گوگل هستند. […] - اولین موفقیت Vine: آهنگ رپ یک ساله پس از ویدیوی غیررسمی به نمودارهای بیلبورد صعود میکند
یک ویدیوی Vine به خاطر کمک به فروش بیش از 100000 دانلود آهنگ یک ساله رپ در دو هفته گذشته، به فروش بیش از 100000 آهنگ رپ در جدول بیلبورد از برترین آهنگ های دیجیتال R&B/Hip-Hop اعتبار داده شده است. اعتقاد بر این است که این اولین بار است که یک ویدیوی Vine چنین نقش مهمی در رانندگی […]
در دسترس است.
داشته است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
مشکلات تجاری
- ‘به طرز ناامیدکننده ای خود محور و احتمالاً ضد تولید – پاسخ توییتر به سوء استفاده از ترول، www.thedrum.com
- خبر بزرگ: ما به یاهو پیوستیم.، blog.lexity.com
- کانادا و محصولات Google: خیلی نزدیک و در عین حال خیلی دور، اختصاصی. ca
- فروش دادههای Foursquare از طریق شرکت هدفیابی آگهی، عصر تبلیغات
- Gnip Gnip اکنون ارائهدهنده دادههای اجتماعی GetGlue است، blog.gnip.com
- «نقض خنثی» سرور فیبر Google در حال افزایش بیش از حد ، www.dslreports.com
- Google Wall Street Privacy.html”>Balcing Wall Street
- آیا حتی Google تابع قوانین حریم خصوصی اتحادیه اروپا است؟ و آیا آن قوانین هنوز برای هدف مناسب هستند؟، www.bna.com
- اکنون که در بازی باند پهن است، Google Flip-Flops در بی طرفی شبکه، سیمی
- مدیران توییتر ممکن است قبل از شهادت شهادت دهند قانونگذاران بریتانیا به دلیل توئیت های سوء استفاده، www.cbronline.com
- Viacom قاضی جدید در مبارزه حق نسخهبرداری YouTube درخواست میکند، m. hollywoodreporter.com
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.