اعلانیه

روز بازاریابی: 31 آگوست 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 16 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 31 آگوست 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • WolframAlpha تجزیه و تحلیل شخصی عمیق را برای نمایه های فیس بوک راه اندازی می کند

    دیروز تجزیه و تحلیل نمایه فیس بوک با انتشار تجزیه و تحلیل شخصی WolframAlpha قدمی بلند برداشت. اعضای وارد شده (مرتبط با برنامه WollframAlpha فیس بوک) به سادگی باید “گزارش فیس بوک” را در نوار جستجو وارد کنند تا آمارهای مختلفی را در مورد نمایه خود دریافت کنید. وفادار به مأموریت WolframAlpha، سرویس جدید مبتنی بر داده […]

    است

  • برنامه مراحل Baby .net: 250000 پست، 17500 کاربر

    App.net، جایگزین توییتر مبتنی بر پرداخت که چند هفته پیش افتتاح شد، به اولین نقاط عطف فعالیت خود رسیده است. بنیانگذار دالتون کالدول امروز پست کرد که این سرویس از 250000 پست فراتر رفته است و او تخمین می‌زند که حدود نیمی از این پست‌ها از مشتریان شخص ثالث هستند. کالدول این آمار اخیر را “نشانه خوبی” می نامد – App.net […]

    بود

  • بخش بازاریابی: توییتر پیچ‌ها را سفت می‌کند، جستجوی جانشین و Didit Buys Inceptor

    این هفته توییتر به بازی با توپ سخت ادامه داد و Tumblr و نمایش برنامه های شخص ثالث را قطع کرد. جستجوی غیر سنتی نیز با بودجه برای Vicarious و نتایج چشمگیر موتور جستجوی Walmart در اخبار بود. آژانس‌ها نیز با رشد چشم‌انداز دیجیتال به تغییر شکل و سازگاری ادامه می‌دهند. آخرین اما مطمئنا نه کم اهمیت ترین، فناوری […]

    است

  • EMMarketer برآورد درآمد تبلیغات فیس بوک خود را کاهش می دهد

    شرکت تحقیقات بازار eMarketer تخمین درآمد خود را برای فیس بوک به دلیل “کم کارایی” تا کنون در سال 2012 و “سوالاتی در مورد اثربخشی برخی از محصولات تبلیغاتی سایت” کاهش داده است. این شرکت قبلاً درآمد فیس بوک در سال 2012 را 5 میلیارد دلار تخمین زده بود، اما اکنون این تخمین را به 4.23 میلیارد دلار کاهش می دهد – هنوز هم حدود 34 درصد بیشتر […]

  • Facebook To Remove Fake Likes

    برای اینکه صفحه خود را دوست داشتنی تر نشان دهید، لایک های فیس بوک می خریدید؟ سایتی را می شناسید که داشته باشد؟ فیس بوک آن را دوست ندارد و اکنون اقداماتی را برای حذف مواردی که جعلی می داند انجام می دهد. این شرکت با نوشتن امروز در وبلاگ فیس بوک، گفت که این تغییر احتمالاً بر کمتر از 1٪ از لایک ها برای هر […]

    تأثیر خواهد گذاشت.

  • Google تبلیغات تلویزیونی را در AdWords خاموش می‌کند

    Google ابتکار تبلیغات تلویزیونی خود را که در سال 2007 آغاز شده بود، تعطیل می‌کند و به تبلیغ‌کنندگان AdWords اجازه می‌داد تبلیغات تلویزیونی را از طریق رابط AdWords و مدل حراج خریداری کنند. این شرکت تبلیغات ویدئویی را در سراسر ایالات متحده از طریق شرکای خود بلومبرگ، DISH Network، DIRECTV، CBS College Sports، Cox Media و Verizon FiOS و غیره توزیع کرد. اما گوگل […]

    است

  • Apple Goes 1 For 2 Court Court ژاپن به نفع سامسونگ

    اخیراً اپل یک پیروزی بزرگ “در خانه” به دست آورد و (تا حدی) “در جاده” در کره جنوبی شکست خورد، جایی که دادگاهی در جمعه گذشته تصمیمی تقسیم در دعوای IP خود با سامسونگ صادر کرد. اوایل امروز سامسونگ یک دور پیروز شد: دادگاهی در ژاپن دریافت که شرکت کره‌ای حق ثبت اختراعات اپل را که شامل «همگام‌سازی […]

    است را نقض نکرده است.

  • گزارش: هدف گیری آزمایشی فیس بوک از طریق ایمیل، شناسه کاربری و شماره تلفن

    یکی از دیرینه‌ترین شکایات در مورد فرصت‌های تبلیغاتی فیس‌بوک این است که نمی‌توان مشتریان فعلی یا بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را پیدا کرد تا در حالی که در سایت شبکه اجتماعی بزرگ هستند، آنها را دوباره هدف قرار دهد. علاوه بر مشارکت در مبادلات تبلیغاتی، به نظر می رسد فیس بوک در تلاش است تا این نگرانی را به روش دیگری برطرف کند. بر اساس گزارش […]

  • TripAdvisor برترین مقصد سفر با موبایل — comScore

    در اوایل این هفته، نیلسن داده‌هایی را در مورد استفاده از تلفن همراه در سفرهای عمودی در ایالات متحده منتشر کرد. به گفته نیلسن، Google Maps سایت غالب و برنامه تلفن همراه بود. comScore با تأیید اینکه سفر یک مقوله محبوب در تلفن همراه است، تجزیه و تحلیل خود را از استفاده از سفرهای تلفن همراه منتشر کرده است. با این حال، یافته‌های بسیار متفاوتی در […]

    وجود داشت

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *