اعلانیه

روز بازاریابی: 30 اوت 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 9 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 30 اوت 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • ناشران AdSense به اشتباه درباره درخواست‌های آگهی رد شده مطلع شدند

    اگر شما یکی از بسیاری از ناشران AdSense هستید که اخیراً اخطاریه‌ای از Google در مورد درخواست‌های تبلیغاتی رد شده دریافت کرده‌اند… خوب، مهم نیست. گوگل می گوید این یک باگ شناخته شده است که در حال رفع آن است. چند روز پیش، ناشران شروع به آمدن به انجمن‌ها کردند و گفتند که اخطاری دریافت کرده‌اند که می‌گوید: «شما درخواست‌های آگهی را رد کرده‌اید، که نتیجه آن […]

  • Google-Apple Patent Detente On The Horizon؟

    رویترز گزارش می دهد که لری پیج، مدیرعامل گوگل و تیم کوک، مدیر عامل اپل، در “مکالمات پشت پرده در مورد طیف وسیعی از موضوعات مالکیت معنوی” شرکت داشته اند. رویترز می گوید مانند روسیه و ایالات متحده در طول جنگ سرد، “این دو شرکت خطوط ارتباطی را در سطح بالایی باز نگه می دارند.” مقاله […]

    را پیشنهاد می کند

  • عنوان

  • تویتر با هدف گذاری تبلیغات مبتنی بر علاقه، حداقل حداقل را کاهش می دهد. پیشنهاد به یک سنت

    این یک گام بزرگ برای تجارت تبلیغاتی توییتر است: این شرکت اعلام کرده است که تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند توییت‌های تبلیغاتی و حساب‌های تبلیغاتی را بر اساس علایق کاربر هدف قرار دهند. همزمان، توییتر می‌گوید که حداقل پیشنهاد برای تبلیغات مبتنی بر حراج خود را نیز به یک سنت کاهش می‌دهد. دو نوع هدف گذاری مبتنی بر علاقه توییتر دو […]

    ارائه می دهد

  • نظرسنجی: فیس بوک بهترین برای فروش و سرنخ های B2C. LinkedIn برای B2B

    یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که وقتی نوبت به تولید سرنخ و فروش می‌رسد، فیس‌بوک در بین بازاریاب‌های کسب‌وکار به مصرف‌کننده امتیازهای برتر را کسب می‌کند در حالی که لینکدین برای بازاریاب کسب‌وکار به کسب‌وکار خوب عمل می‌کند. توییتر به عنوان یک برنده قوی رتبه دوم برای سرنخ های B2C می آید. این داده ها از گزارش سال 2012 State Of Digital Marketing از WebMarketing123، یک بازاریابی دیجیتال مستقر در کالیفرنیا […]

  • آیا می توان تأثیر اجتماعی را به یک امتیاز تبدیل کرد؟ قسمت اول، پتانسیل

    اگر در حال برنامه‌ریزی کمپینی برای تحریک بحث دهان به دهان درباره یک محصول یا یک نام تجاری هستید، احتمالاً یک سوال همچنان مطرح می‌شود – یک شخص خاص چقدر آنلاین است؟ آیا ارزش این را دارد که با آنها ارتباط برقرار کنیم؟ اگر در مورد چگونگی اندازه گیری یا محک زدن نفوذ رسانه های اجتماعی فکر کرده اید، چندین شرکت از جمله Klout، PeerIndex و Kred، […]

  • خرید تعطیلات در ماه آگوست؟ برای بازرگانان، اکنون زمان آماده شدن است

    آهه، اوت… دقیقاً زمان آویزان کردن دارواش و هالی است. هنوز برفی در افق نیست، اما خرده فروشان تجارت الکترونیک در حال طراحی و نهایی کردن استراتژی های بازاریابی تعطیلات، تبلیغات و ظاهر وب سایت های خود برای Q4 هستند. از زمان کسالت اقتصادی در سال 2008 یا حتی 2009، چیزهای زیادی تغییر کرده است. اگرچه هزینه های فعلی مصرف کننده […]

  • Ask + About.com = فرمول برنده برای IAC – و بازاریابان آنلاین

    IAC، شرکت مادر Ask.com و بسیاری از وب‌سایت‌های برجسته دیگر، About.com را از نیویورک تایمز با یک معامله نقدی 300 میلیون دلاری خریداری کرده است، که پیشنهاد 270 میلیون دلاری Answers.com را رد کرده است. بسیاری از سایت‌های خبری جزئیات این خرید را گزارش کرده‌اند، اما من می‌خواهم روی پیامدها و فرصت‌هایی برای بازاریابان تمرکز کنم که بیشتر […]

  • عنوان

  • از رئیس جمهور هر چیزی بپرسید: اوباما در یک AMA ریاست جمهوری در Reddit شرکت می کند

    فصل انتخابات در راه است و نامزد فعلی، رئیس جمهور باراک اوباما، برای پاسخ به سوالات در سایت خبری اجتماعی ردیت شرکت کرده است. یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های Reddit، پست‌هایی از من هر چیزی (AMA) است که در آن افراد مشهور و افراد جالب در بخش نظرات ارسالی به سؤالات پاسخ می‌دهند. رئیس جمهور اظهار داشت که در […]

    شرکت خواهد کرد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • چگونه ابزار انتخاباتی CNN در فیس بوک اطلاعات نادرست را منتشر می کند، بخوانید /Write Web
  • قوانین جدید هیئت منصفه Google+، MySpace و موارد دیگر را هدف قرار می‌دهد، GigaOM
  • تجزیه: گردش کار رسانه های اجتماعی، فرآیند، Triage، www.web-strategist.com
  • Pinterest برای بازاریابان: قسمتی که متوجه نمی شوید، www.pr-squared.com
  • خطرناک ترین سایت های رسانه اجتماعی برای برندها کدامند؟، www.emarketer.com
  • وبلاگ

  • Wolfram|Alpha Personal Analytics for Facebook. wolframalpha.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *