این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- اتحادیه مصرف کنندگان به شدت فیس بوک را در خصوص حریم خصوصی به چالش می کشد
اتحادیه مصرف کنندگان، نهاد پشتیبان Consumer Reports، در حال راه اندازی یک کمپین تهاجمی برای قانون حفظ حریم خصوصی ملی است که شفافیت و کنترل بیشتری را به کاربران آنلاین در ارتباط با داده کاوی، هدف گذاری تبلیغات آنلاین و ردیابی ارائه می دهد. به طور خاص، اتحادیه مصرف کنندگان فیس بوک را به عنوان نمونه ای از اقداماتی که معتقد است […]
هدف قرار داده است.
- چه کسی در جنگ مرورگرها برنده است؟ بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید
چند مقاله اخیر وضعیت فعلی استفاده از مرورگر را بررسی کرده اند، اما در مورد اینکه کدام مرورگر در حال حاضر شماره 1 است، توافق ندارند. روز چهارشنبه، Shareaholic – ارائهدهنده دکمه رسانههای اجتماعی – نموداری را به اشتراک گذاشت که استفاده از مرورگر در ماه آوریل را در بیش از 200000 سایت ناشر که از دکمههای آن استفاده میکنند نشان میدهد. طبق […]
- چگونه تیم مدیریت خود را متقاعد کنید تا وب سایت خود را آزمایش و بهینه سازی کنند
این حکمت پذیرفته شده است که آزمایش و بهینه سازی وب سایت شما برای ایجاد تجربیات مرتبط و یکپارچه برای مشتریان شما و افزایش نرخ تبدیل بسیار مهم است. چیزی به سادگی تست کلمه کلیدی جستجو می تواند منجر به افزایش 67 درصدی در تبدیل شود. اما چه آزمایش صفحات فرود، کلمات کلیدی، ناوبری یا طراحی، انجام آزمایش […]
- Rise Of Local Mobile Pay-Per-Call – 3 Tips for SMBs
تبلیغات پرداخت به ازای تماس تلفن همراه محلی در سال 2012 سرعت بالایی داشته است – در واقع، ما اخیراً 30 برابر تعداد تبلیغات پرداخت به ازای تماس تلفن همراه در سه ماهه اول 2012 در مقایسه با سه ماهه اول 2011 گزارش کردیم. نه تنها ابزارهای جستجو، بلکه تلفن ها در هسته آنها هستند، پرداخت تلفن همراه به ازای هر تماس یک مدل تبلیغاتی طبیعی است […]
- فیسبوک پیوندهای عمل گراف باز را برای برنامهها راهاندازی میکند
برنامههای فیسبوک به لطف ویژگی جدید Open Graph، پیوندهای اقدام، کمی سفارشیتر میشوند. به جای اینکه فقط یک مورد قابل اجرا را دوست داشته باشند، برنامه ها قادر خواهند بود از پلتفرم Open Graph برای سفارشی کردن پیوندهایی که به اشتراک گذاشته می شوند، استفاده کنند. به عنوان مثال، به جای دوست داشتن یک دستور غذا از NYCCookbook، یک کاربر می تواند دستور غذا را “ذخیره” کند. […]
- Yelp گزارش می دهد که 27 میلیون دلار درآمد سه ماهه اما زیان بیشتر دارد
Yelp در حال رشد است و این در تعداد آنها برای سه ماهه اول سال 2012 منعکس شده است. این شرکت گفت که در این سه ماهه 27.4 میلیون دلار درآمد داشته است که نشان دهنده رشد 66 درصدی نسبت به یک سال قبل است. با این حال زیان خالص آن بیش از 3 برابر زیان سال قبل (9.8 میلیون دلار در مقابل 2.8 میلیون دلار) بر اساس بینالمللی […]
عنوان
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
مدیریت شهرت
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- مشکل بزرگ توییتر: هنوز به فیلترهای بهتری نیاز دارد، gigaom.com
- 4 ترفند برای افزایش فروش از طریق اجتماعی، contently.com
- 6 نکته بازاریابی محتوا برای Google+، روندهای کسب و کار کوچک
- فیسبوک پیوندهای اکشن گراف باز را معرفی میکند، همه فیسبوک
- پژواک اجتماعی شما چقدر بزرگ است؟، www.blindfiveyearold.com
- فاش شد: فیسبوک مسنجر برای آیپد، برنامه آیفون با چت ویدیویی در حال کار است، 9to5mac.com
- استفاده از Twitter برای ارتقای محصولات تجارت الکترونیک شما، www .practicalecommerce.com
- آیا خط زمانی جدید فیس بوک یک شکست در طراحی؟، www.jeffbullas.com
- Lights, Camera, Action: چگونه رسانههای اجتماعی تجربه سرگرمی را تغییر میدهند، pandodaily.com
- روش های بیشتر برای استفاده از Klout، شرکت klout.com
- عکس نمایه جدید فیس بوک اندازه ۱۶۰ Pixels، socialfresh.com
- 3 ویژگی اساسی یک متخصص واقعی رسانه های اجتماعی، www.thesaleslion.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.