این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.
در اوایل سال جاری، ما قطعهای در مورد «سازمان پولی» فیسبوک و اینکه چگونه کاربران میتوانند برای دید بهینه به بازی پرداخت کنند، گردآوری کردیم. LLsocial گزارش داد که در طول هفته گذشته بسیاری از ادمینها متوجه کاهش دسترسی از پستهای صفحه ارگانیک به شکلی گسترده شدهاند. گزارشها از کاهش 5 تا 40 درصدی دسترسی ارگانیک به […]
متفاوت بودند
“اوه، چه وب درهم تنیده ای می بافیم، وقتی برای اولین بار برای (خود) فریب دادن تمرین می کنیم” با پوزش از سر والتر اسکات به خاطر غلبه بر محبوب ترین عبارت او، می خواهم اکنون کمی وقت بگذارم تا در مورد اینکه چگونه افراد – و به ویژه افراد درگیر در معیارها و ارزیابی “این هفته / ماه / سه ماهه چگونه کار کردیم؟” […]
ایمیل پویا که به عنوان ایمیل مبتنی بر داده نیز شناخته میشود، مدتهاست که وجود داشته است، اما برنامهریزی این نوع پیامرسانی پیچیده هنوز برای بسیاری از طراحان و بازاریابان یک کار دلهرهآور است. هرچند تفاوت چندانی با چالش طراحی معمولی ندارد: ما مجموعهای از داراییها، قوانین و محدودیتهایی داریم که طراحی بصری […]
Adobe AdLens اکنون با Adobe SiteCatalyst یکپارچه شده است. دیگر لازم نیست داده ها را بین برنامه ها صادر و وارد کنید، اکنون می توان آن را به طور خودکار بین دو برنامه انجام داد. Adobe AdLens به شما کمک می کند تا جستجو، نمایش و تبلیغات اجتماعی را به عنوان یک کمپین یکپارچه مدیریت و بهینه کنید. Adobe SiteCatalyst، یک برنامه تجزیه و تحلیل وب در زمان واقعی که به […]
کمک می کند
24/7 وال استریت گزارش می دهد که رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سابق Google در هفته گذشته بیش از 130 میلیون دلار از سهام Google را فروخته است. در اینجا تفکیک سهام فروخته شده در یک هفته گذشته است: 24 سپتامبر 63,592 سهم به ارزش 47.33 میلیون دلار فروخته شد. 26 سپتامبر 44,742 سهم به ارزش 33.69 میلیون دلار فروخته شد.
عنوان
بینش و تاکتیکهایی را که برای حل چالشهای خود نیاز دارید و تلاشهای رسانههای اجتماعی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید، دریافت کنید. در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX، 5 تا 6 دسامبر در لاس وگاس شرکت کنید. تا 13 اکتبر ثبت نام کنید تا کمترین نرخ را در این غواصی عمیق در رسانه های اجتماعی دریافت کنید! دستور کار کامل اکنون به صورت زنده منتشر شده است، […]
Google امروز شکل جدیدی از تبلیغات نمایشی قابل ارتقا را راهاندازی کرد که آن را “تبلیغ لایتباکس” مینامد – این تبلیغ به عنوان یک تبلیغ نمایشی استاندارد شروع میشود، اما پس از یک شناور دو ثانیهای به یک تصویر بزرگ تبدیل میشود – به گفته شرکت، به اندازه کافی طولانی می گوید، برای حذف تقریباً همه انبساط های تصادفی. زمانی که کاربران با تبلیغ تعامل داشته باشند، بازاریابان پول می پردازند، بلکه […]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.