اعلانیه

روز بازاریابی: 29 مه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 20 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 29 مه 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • Google, YouTube Pick Up Copyright In France

    یوتیوب گوگل امروز با رد دادخواست نقض حق نسخه‌برداری توسط TF1، یک شرکت تلویزیونی فرانسوی، یک پیروزی قانونی به دست آورد. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، دعوای TF1 از دادگاه خواسته شده است تا حکم کند که یوتیوب باید تمام محتوا را قبل از انتشار در سایت از قبل فیلتر کند. اما […]

  • فیس بوک باید به نادیده گرفتن (برخی) تبلیغ کنندگان ادامه دهد

    احتمالاً قبلاً شنیده اید، اما فیس بوک اخیراً عمومی شده است. میلیون‌ها اینچ کاغذ روزنامه و معادل دیجیتال آن قبلاً در مورد آنچه اتفاق افتاده نوشته شده است، اما چیزی که بارها و بارها به آن اشاره شد این است که درست قبل از عرضه اولیه عمومی، جنرال موتورز تصمیم گرفت هزینه تبلیغات خود را از شبکه‌های اجتماعی خارج کند. غول. […]

  • شرکت تحلیلگر: 172 میلیارد دلار در پرداخت موبایلی امسال

    به نظر می‌رسد سردرگمی و ناهنجاری در مورد پرداخت‌های موبایلی با انتشار هر محصول جدید یا راه‌اندازی بلندتر می‌شود. اکثر مردم پرداخت های موبایلی را در مراحل ابتدایی خود می دانند. با این حال گزارشی از گارتنر نشان می‌دهد که پرداخت‌های موبایلی امسال به 171.5 میلیارد دلار در سطح جهانی خواهد رسید. سال گذشته پرداخت‌های تلفن همراه تقریباً […]

    بود

  • بیتی جدید: از URL های کوتاه به شبکه های اجتماعی

    Bitly امروز یک بازنگری اساسی انجام داده است و خدمات خود را فراتر از کوتاه کردن URL به چیزی شبیه به شبکه اجتماعی خود گسترش داده است، همچنین بخش هایی از Stumbleupon و Delicious.com را نیز در ترکیب خود قرار داده است. این به روز رسانی شامل یک رابط کاربری جدید (با یک آرم ماهی جدید، نشان داده شده در سمت راست)، صفحات نمایه کاربر جدید، دید بیشتر برای […]

  • شایعه: فیس بوک برای خرید شرکت تشخیص چهره Face.com تا 100 میلیون دلار

    در حالی که قیمت سهام فیس بوک همچنان در حال کاهش است، تعداد خریدها به طور پیوسته در حال افزایش است. از اینستاگرام گرفته تا کارما، فیس‌بوک در چند ماه گذشته شلوغ بوده است و به گفته TheNextWeb، شایعاتی مبنی بر احتمال خرید دیگری در حال انجام است. Face.com، یک ابزار تشخیص چهره، هدف ادعایی کسب است. خود را “بزرگترین و بزرگترین […]

    جهان می داند

  • پر کردن شکاف دیجیتال – دو عامل اساسی چشم انداز بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهد

    در آخرین مقاله خود، در مورد بازگشت به هسته اثربخشی بازاریابی دیجیتال با تمرکز بر مصرف کننده نوشتم. آن مقاله روی «چرا» این موضوع متمرکز بود – یعنی شکاف دیجیتالی عظیم بین مصرف‌کنندگانی که در زمان واقعی در سراسر کانال‌ها درگیر می‌شوند و بازاریاب‌هایی که سعی در دستیابی و مشارکت آنها دارند، […]

  • بریتانیا، استرالیا ممکن است بررسی‌های حریم خصوصی نمای خیابان را پس از گزارش FCC بازگشایی کنند

    دولت‌هایی که قبلاً کتاب تحقیقات حریم خصوصی نمای خیابان را بسته بودند، ظاهراً در پی گزارش FCC که ادعا می‌کرد داده‌های شخصی جمع‌آوری‌شده سهوی نبوده، بلکه عمدی بوده، «دور دوم» را در نظر گرفته‌اند. تنظیم‌کننده‌های حریم خصوصی در بریتانیا و استرالیا اکنون در حال بررسی بازگشایی پرونده‌های حریم خصوصی نمای خیابان هستند که […]

  • آنچه تبلیغات نمایشی می تواند از سیاستمداران بیاموزد

    در سیاست، ترسیم، بازنگری و ساختار مجدد خطوط منطقه برای اهداف رای‌گیری برای اطمینان از همسویی جمعیت‌شناسی مشابه، یک عمل رایج است. این خطوط به دلیل ماهیت غیر یکنواخت تقسیم بندی مجدد، هنگام مشاهده بر روی نقشه عجیب به نظر می رسند. چرا سیاستمداران فقط از کد پستی استفاده نمی کنند؟ سیاستمداران سال ها پیش یاد گرفتند که zip […]

  • Yahoo Shutters Livestand iPad “Living Magazine”

    احتمالاً متوقف شدن برنامه Livestand یاهو اجتناب ناپذیر بود – همانطور که اوایل امروز اعلام شد. اگرچه تلاشی نجیب بود، اما همیشه نسبت به برخی از رقبای خود، از جمله Flipboard و Zite، محصول ضعیف‌تری بود. Livestand در نوامبر، درست شش ماه پیش، معرفی شد. هر استراتژی که Livestand را تحت رهبری کارول بارتز به وجود آورد، […]

    است

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *