اعلانیه

روز بازاریابی: 29 مارس 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

    عنوان

  • خیر، گوگل چهار برابر بیشتر از آیفون در مقابل اندروید سود نمی برد. اندروید

    گاردین با ارقامی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوگل در چهار سال گذشته تنها 550 میلیون دلار از اندروید درآمد داشته است، که به نوبه خود باعث شد تا تیترهایی برانگیخته شود که آیفون بیشتر برای گوگل یک گاو پول نقد است تا پلتفرم موبایل خودش. اما این باعث ایجاد مفروضات زیادی می شود که قابل اجرا نیستند. من به سختی تلاش کردم که […]

    را بفهمم

  • Google نظرسنجی های مصرف کننده را راه اندازی می کند قوی>

    Google محصول جدیدی به نام Google Consumer Surveys را معرفی کرده است. این نسخه گوگل برای ارائه تحقیقات بازار به روشی “سریع، دقیق و مقرون به صرفه” است. می‌توانید یک نظرسنجی سریع ایجاد کنید و در عرض چند دقیقه از مردم سراسر جهان پاسخ دریافت کنید. Google با ناشران همکاری می کند تا این نظرسنجی ها را در سایت هایشان جاسازی کند، تقریباً […]

  • Pew and Nielsen می گویند گوشی های هوشمند اکنون 50 درصد هستند، ComScore کی به باشگاه می پیوندد؟

    در اوایل این ماه، پروژه اینترنت و زندگی آمریکایی Pew (بر اساس داده‌های نظرسنجی) گزارش داد که تلفن‌های هوشمند در دست 53 درصد از دارندگان تلفن همراه ایالات متحده است. امروز Nielsen به دنبال آن بود و اعلام کرد که 49.7 درصد از مشترکان تلفن همراه گوشی هوشمند دارند. طبق گفته نیلسن، تقریباً 48 درصد دستگاه‌های اندرویدی دارند، در حالی که 32 درصد دارای آیفون هستند. […]

  • انتقال تایم لاین فیس بوک در این آخر هفته اتفاق می افتد: 6 نکته برای برندهایی که هنوز ارتقاء نداده اند

    تایم لاین به همه صفحات فیس بوک می آید و فقط دو روز دیگر می رسد. این یک تغییر اجباری است، تغییری که به نظر می رسد صفحات را به روشی مثبت تحت تاثیر قرار می دهد. جدول زمانی برای برندها در ابتدا یک ماه پیش در کنفرانس بازاریابی فیس بوک اعلام شد و شاهد بودیم که تعداد زیادی از برندها در حال تغییر هستند. […]

  • این دنیای «پس از رایانه شخصی» است: تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها از رشد سنتی رایانه‌های شخصی پیشی می‌گیرند

    شرکت مشاوره IT IDC به تازگی آخرین پیش بینی سخت افزاری خود را منتشر کرده است. به گفته این شرکت، سال 2011 شاهد “محموله” نزدیک به 1 میلیارد “دستگاه متصل هوشمند” بود. تا سال 2016 این تعداد به کمتر از 2 میلیارد خواهد رسید. IDC اصطلاح «دستگاه‌های متصل هوشمند» را بسیار ضعیف به کار می‌برد. این شامل همه چیز است: رایانه های شخصی، تلفن های هوشمند و تبلت ها. معمولاً اصطلاح […]

  • طراحی وب واکنش گرا به معنای جایگزینی وب سایت های تلفن همراه نیست

    عنوان این مقاله نظر من و همچنین نظر بنیانگذار طراحی وب سایت واکنشگرا است. اتان مارکوت در پایان کتاب خود، طراحی وب واکنش‌گرا، به وضوح می‌گوید: «مهمتر از همه، طراحی وب واکنش‌گرا به عنوان جایگزینی برای وب‌سایت‌های موبایلی در نظر گرفته نشده است». او واقعاً این کار را به […]

    واگذار می کند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • 14 روش برای ایجاد روابط استراتژیک با Who’s Who از رسانه های اجتماعی، www.copyblogger.com
  • 8 روشی که ناشران می‌توانند بیشترین بهره را از گروه‌های لینکدین ببرند، وبلاگ LinkedIn
  • من یک شرکت B2B هستم، آیا باید از Pinterest استفاده کنم؟، BruceClay.com
  • افراد صفحات تایم لاین فیس بوک را با نمایه ها اشتباه می گیرند، www.allfacebook.com
  • Pinterest در مقابل Google+: کدام شبکه اجتماعی جدید ارزش وقت بازاریابان را دارد؟، blog.hubspot.com
  • کسب و کارهای کوچک تجارت فیس بوک را اتخاذ می کنند، www.emarketer.com
  • رسانه‌های اجتماعی و افترا، socialmediatoday.com
  • نظرسنجی می گوید بازاریابان رسانه های اجتماعی را به عنوان یک آزمایش، زائر بازاریابی
  • 5 کلید برای اینکه چگونه Littlemissmatched جامعه فیسبوک خود را دو برابر کرد، رسانه های اجتماعی امروز
  • Tumblr بازدید 20 میلیارد پست ها، نزدیک به 50 میلیون وبلاگ میزبانی شده، thenextweb.com
  • تویتر یک مطلب جدید می نویسد راهنمای کسب و کارهای کوچک … و بسیار خوب است، SEM کسب و کار کوچک
  • چرا به صفحه کسب و کار +Google نیاز دارید، www.roirevolution.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *