اعلانیه

روز بازاریابی: 28 فوریه 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 10 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 28 فوریه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌شود. از سرزمین بازاریابی: هیولت پاکارد اولین شرکت با 1 میلیون دنبال کننده در لینکدین است، لینکدین بالاخره اولین شرکت خود را با یک میلیون دنبال کننده دارد: هیولت پاکارد. HP این نقطه عطف را دیروز در صفحه نمایه LinkedIn خود، […]

اعلام کرد

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • هیولت پاکارد اولین شرکت با 1 میلیون دنبال کننده در لینکدین است
    لینکدین سرانجام اولین شرکت خود را با یک میلیون دنبال کننده داشت: هیولت پاکارد. اچ پی دیروز این نقطه عطف را در صفحه پروفایل لینکدین خود اعلام کرد و لینکدین امروز با اعلامیه خود و پیشینه بیشتر در مورد چگونگی و چرایی استفاده اچ پی از شبکه اجتماعی پیگیری کرد. این شرکت از دکمه فالو لینکدین بهره برده است که تقریباً […]
  • راه اندازی شد

  • Foursquare شراکت کارت اعتباری را با ادغام Visa و MasterCard گسترش می‌دهد
    در SXSW 2011، Foursquare معامله‌ای را با American Express انجام داد تا تخفیف‌های ویژه‌ای را به کاربرانی که با استفاده از مکان‌های خاص خرید می‌کنند، ارائه دهد. یک کارت AMEX این هفته، Foursquare با دو بزرگترین ارائه‌دهنده کارت اعتباری، Visa و MasterCard همکاری کرد تا یک مشارکت مشابه ایجاد کند. برای شروع همه چیز، Foursquare […]
  • بررسی کتاب: “استراتژی محتوا برای موبایل” اثر کارن مک‌گرین
    من اخیراً شروع به تدریس کلاسی در زمینه بازاریابی محتوای تلفن همراه برای دانشگاه MarketingProfs کردم و کارشناس تجربه کاربر را بر عهده گرفتم. و کارن مک گران، پیشگام استراتژی محتوا. در آن زمان، کتاب او، Content Strategy for Mobile، هنوز منتشر نشده بود، بنابراین هنگام جمع آوری مطالب برای کلاس، به منابع دیگری اعتماد کردم. ابتدا […]
  • را جمع کردم

  • ایجاد و استفاده از مخاطبان سفارشی فیس بوک
    پیدا کردن مشتریان آفلاین به صورت آنلاین یکی از جام های مقدس بازاریابی آنلاین است، و این همان چیزی است که محصول تبلیغاتی «مخاطبان سفارشی» فیس بوک برای انجام آن طراحی شده است. همانطور که فیس بوک می گوید، “مخاطبان سفارشی به بازاریابان اجازه می دهند مخاطبان آفلاین خود را در بین کاربران فیس بوک پیدا کنند.” این ویژگی به شما امکان می‌دهد شماره تلفن، آدرس ایمیل یا شناسه‌های کاربر جمع‌آوری‌شده آفلاین را مطابقت دهید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • comScore Media Metrix Ranks for January. comScore
  • AOL’s Operating Officer, Wall Street Journalali>خروج شود
  • براون از سمت مدیر عاملی در FMP کنار می‌رود ; باتل به عقب برمی‌گردد، www.federatedmedia.net
  • انحصاری: اتحادیه اروپا احتمالا مایکروسافت را تا آوریل جریمه خواهد کرد – منابع رویترز
  • Google، Facebook و توییتر به دستور مجری قانون بریتانیا، TechDirt
  • دستور حذف عکس‌ها را صادر کرد.

  • Groupon در حال جایگزینی مدیر عامل اندرو میسون است وال استریت ژورنال
  • در بازگشت به FMP، وبلاگ جستجوی جان باتل
  • Salesforce 4Q افزایش 32 درصدی درآمد با 3.05 میلیارد دلار برای سال مالی، TechCrunch
  • آیا مشتریان Google Glass را می‌پذیرند؟ ، www.usatoday.com

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • کالبد شکافی یک شبکه اجتماعی مرده، www.technologyreview.com
  • برای SMB های B2B، Twitter بهترین پیشنهادهای اجتماعی را دریافت می کند، eMarketer
  • رشد نام تجاری خود با بازاریابی Pinterest، رسانه Avalaunch
  • محصولات خود را در اینستاگرام هشتگ کنید، www.practicalecommerce.com
  • چگونه یک حضور تجاری قوی در لینکدین ایجاد کنیم ، www.searchenginepeople.com
  • LinkedIn: جوجه اردک زشت رسانه های اجتماعی، وال استریت
  • Oreo، شما آن را دوباره انجام دادید، www.reputationmanagement.com
  • راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی، SEOmoz
  • راه اندازی CurationReports، CopyPress
  • محبوب ترین و فعال ترین برندهای خبری در اینستاگرام، www.adamsherk.com
  • نتیجه کسب و کار اجتماعی: یک سازمان سازگار، www.sideraworks.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *