اعلانیه

روز بازاریابی: 28 اکتبر 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 21 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 28 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • برنامه Google به سه اندازه از Glass Explorer، نسخه ارتقا یافته شیشه را هدیه دهید
    اگر می خواهید داشته باشید عینک گوگل خود را می شناسید و کسی را می شناسید که قبلاً آن را دارد، اکنون زمان خوبی است که بیشتر دوستانه باشید. گوگل اعلام کرده است که برنامه‌های خود را برای سه برابر کردن برنامه Glass Explorer با اجازه دادن به اکسپلوررهای فعلی از حداکثر سه دوست دعوت کرده است تا هر کدام Glass خود را دریافت کنند. کاوشگرهای جدید همچنان […]
  • خواهند داشت

  • گتی ایماژ برای ارائه اعتبار عکس در تصاویر آپلود شده در پینترست وارد قرارداد شد
    هر دو پینترست و گتی ایماژ هفته گذشته چندی مشترک را اعلام کردند. قراردادی یکساله که در آن Pinterest هزینه ای به Getty Images پرداخت می کند تا متادیتای غنی را به تصاویر آپلود شده در شبکه های اجتماعی اضافه کند. طبق اعلام وبلاگ Getty Images: Getty Images از فناوری تشخیص تصویر PicScout ما برای شناسایی گتی انحصاری استفاده خواهد کرد […]
  • Google رویداد فردا «یک صبح با Google+» را اعلام می‌کند
    Google برنامه‌هایی را برای یک رویداد زنده فردا اعلام کرده است که در مورد Google+‎ خواهد بود و – البته – به صورت زنده در Google+‎ پخش می‌شود. اما اگر به دنبال جزئیات هستید، موفق باشید. این اطلاعیه فقط می‌گوید: «تیم Google+‎ چند به‌روزرسانی را به اشتراک می‌گذارد» و به این صفحه پیوند می‌دهد که در آن پخش زنده انجام می‌شود. این […]
  • است

  • استفاده از تحقیقات اجتماعی با نمودار فیس بوک جستجو
    دنیای دیجیتال مارکتینگ با بحث در مورد نهادها و داده‌های ساختاریافته و اینکه چگونه هر دو در افزایش جستجوی معنایی کمک می‌کنند، پر است. گوگل آپدیت مرغ مگس خوار خود را منتشر کرده است، در حالی که فیس بوک جستجوی نمودار خود را دارد. هر دو نشان دهنده جهش های بزرگ در تسهیل دسترسی جستجوگران به اطلاعاتی هستند که به دنبال آن هستند. سازندگان اجتماعی […]
  • تکتیک های اثبات شده را از یک خانه کامل از کارشناسان دریافت کنید – نرخ های بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX روز جمعه افزایش می یابدگاهی اوقات “برنده شدن” فقط به بهبود شانس بستگی دارد. و چیدن عرشه به نفع خود با تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق یک شرط بندی هوشمندانه است. شانس خود را بهبود بخشید در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX، 20 تا 21 نوامبر در لاس وگاس شرکت کنید. به این دلیل است که شما باید آنجا باشید: بیش از 40 نفر از […]
  • جهان

  • نیلسن مشاهده وب و موبایل را در رتبه‌بندی تلویزیون گنجانده است
    برای ثبت تغییر عادت‌ها و گزینه‌های مشاهده ویدیو در دسترس مصرف‌کنندگان، نیلسن امروز اعلام کرد که مصرف ویدیوی دیجیتال را به آن اضافه می‌کند. رتبه بندی تلویزیون سنتی آن، با شروع فصل تلویزیونی 2014-15. پس از ماه‌ها آزمایش، Nielsen کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) را در اواسط نوامبر منتشر خواهد کرد. SDK به Nielsen این امکان را می دهد که هر دو سنتی […]
  • را اندازه گیری کند

  • ۵۴٪ از آمریکایی‌ها عکس‌های اصلی را آنلاین می‌گذارند و ۱۸٪ از کسانی که تلفن همراه دارند از اینستاگرام استفاده می‌کنند<.>
    این رسمی است. اگر یک بزرگسال متصل هستید و عکس‌های اصلی را آنلاین پست نمی‌کنید، اکنون در اقلیت هستید. گزارش جدید Pew Internet نشان می دهد که 54 درصد از بزرگسالان آنلاین محتوای عکس اصلی را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند. این تعداد از 46 درصد کاربرانی که محتوای اصلی «ایجاد شده» را در سال 2012 به اشتراک گذاشتند، 8 درصد افزایش یافت. […]
  • چرا ممکن است به بیش از یک DSP نیاز داشته باشید
    در دنیای برنامه‌ریزی‌شده، به نظر می‌رسد مشتریان به طور فزاینده‌ای نگران چیزی هستند که آن‌ها «تکراری» می‌نامند، یا همپوشانی موجودی یا مخاطبان در چندین سمت تقاضا. بستر، زمینه. ترس این است که یک تبلیغ توسط دو DSP مختلف به یک کاربر ارائه شود، یا بدتر از آن، اینکه مشتری علیه خودش برای […]
  • Pinterest با افزودن زبان جدید به خط مشی استفاده قابل قبول خود، قوانین مسابقه را سخت تر می کند
    پس از گنجاندن مجموعه کاملی از “Dos and Don” ts” برای مسابقات در صفحه دستورالعمل های برند خود در ماه مه، Pinterest با به روز رسانی خط مشی استفاده قابل قبول خود در این هفته، اقدامات بیشتری را برای اجرای قوانین مسابقه خود انجام داده است. طبق یک پست وبلاگ در وبلاگ تجاری رسانه های اجتماعی: چند ماه پیش، مسابقه خود را به روز کردیم […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • Massive Barge در خلیج سانفرانسیسکو احتمالات مخفی Google Facility, sanfrancisco.cbslocal.com
  • “تخفیف مالیاتی توییتر” ممکن است ده‌ها میلیون دلار بیشتر از SF پس از IPO هزینه داشته باشد، San Francisco Chronicle
  • برای Google Glass Gold Rush آماده شوید، VentureBeat
  • معمای بارج خلیج سانفرانسیسکو: مرکز داده شناور یا فروشگاه عینک گوگل؟، CNET
  • تویتر پس از عرضه اولیه سهام برای زن در هیئت مدیره منتظر خواهد ماند (انتخاب بین المللی)، همه چیز D
  • ‘فایل‌های زاکربرگ’: آرشیو جدید پژوهشی مدیر عامل فیس بوک، Chronicle.com
  • را مورد بررسی قرار می دهد

  • تحلیل پیش از درآمد اپل: داده های جهانی iPhone 5s/c، www.localytics.com
  • Apple، Google Must Face دعوی استخدام گروهی ضد تراست، بلومبرگ
  • با مدیر خرید Google Commerce Sridhar Ramaswamy ملاقات کنید، همه چیز D
  • تسویه حساب تایید شده در شکایت تقسیم سهام Google، www.philly.com
  • مقامات مالیاتی با سؤالات Google مواجه هستند ، تلگراف
  • Yahoo هنوز به دنبال روشن کردن پتانسیل تبلیغات Tumblr است، AdWeek
  • بازبینان Yelp دعوای کلاسی با ادعای اینکه آنها «کارمندان بدون حقوق» هستند، TechDirt

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • سرویس اشتراک‌گذاری اجتماعی بافر هک شده است، همه اشتراک‌گذاری‌ها را موقتاً متوقف می‌کند، thenextweb.com
  • حقایق درباره معرفی لینکدین، blog.linkedin. com
  • 10 برند برتر با بدترین صفحات گوگل پلاس، www.jeffbullas.com
  • بافر رمزهای دسترسی را پس از هک هرزنامه رمزگذاری می کند , PC World
  • آیا توییتر برای هدف قرار دادن نوجوانان بهتر از فیس بوک است؟، eMarketer
  • 10 دلیل برای محتوای محتوای توییتر بهترین دوست بازاریابی، {grow}
  • Adobe Says Social Media Changing Retail Marketplace ، روی Z
  • کلیک کنید

  • هوش داده های اجتماعی: نظرسنجی می گوید، susanetlinger.wordpress .com
  • فکر می کنید رسانه های اجتماعی را می شناسید؟ این آمار ذهن شما را منفجر خواهد کرد، مک کولیر
  • نگرش توییتر نسبت به DM ها علائم ذوب را با لینک مستقیم در نوار بالا نشان می دهد، TechCrunch

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *