در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- تویتر Trendrr را برای تقویت اندازهگیری تلویزیون اجتماعی میخرد
تویتر امروز با خرید Trendrr، شرکت نیویورکی که مکالمات اجتماعی پیرامون تلویزیون را تجزیه و تحلیل و جمعآوری میکند، قابلیتهای ردیابی تلویزیون اجتماعی خود را افزایش داده است. Trendrr یک محصول تایید شده توسط توییتر به نام Curatorr دارد که به برندها و رسانه ها اجازه می دهد توییت های مربوط به رویدادها و برنامه های تلویزیونی خاص را مدیریت کنند. وب سایت Curatorr قابلیت های بلادرنگ خود را در این […] - به روز رسانی توییتر نحوه نمایش مکالمات و افزودن ویژگی های جدید به برنامه های موبایل
تویتر امروز اعلام کرد که روش مکالمات را به روز کرده است. در جدول زمانی خانه کاربر سازماندهی می شوند و همچنین ویژگی های جدیدی را به برنامه های اندروید و آیفون اضافه می کنند. از این پس، حداکثر سه توییت که بخشی از یک مکالمه هستند، به صورت زمانی نمایش داده می شوند. کاربر میتواند روی یک توییت در رشته مکالمه […] - Buffer پست Google+ را اضافه میکند For Business Pages
Buffer امروز اعلام کرد که مدیران رسانههای اجتماعی اکنون میتوانند برنامهریزی کنند و مستقیماً در صفحات تجاری +Google خود پست کنند. طبق گفته شرکت مدیریت رسانه های اجتماعی که به طور فزاینده ای محبوب شده است، توانایی ارسال پست در +Google برای نزدیک به 2 سال اولین ویژگی درخواستی در بین کاربران بود. Google API را برای صفحات شخصی در دسترس قرار نداده است، […] - آمازون فروش ترکیبی آنلاین خرده فروشان بزرگ ایالات متحده را شکست داد
وال استریت ژورنال گزارش می دهد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اخیراً از خرده فروشان سنتی بزرگ خواسته است تا ارقام خاصی را در مورد فروش آنلاین خود اعلام کنند. به سادگی نرخ رشد درصدی را گزارش کنید. به نظر می رسد که این اعداد واقعی، در مجموع، با دشمن آنها آمازون برابری نمی کنند. درآمد آمازون در سال 2012 61.1 میلیارد دلار بود. با این حال، حاشیه های آمازون […] - اگر عاشق گروی هستید، هونک کنید: چه استراتژیهای نمایشی در نمایندگی خودکار گم شدهاند
نمایندگان خودروهای محلی به خوبی از نیاز به ارتقای فروش با تبلیغات نمایشگر دیجیتال – به هر حال، فروش خودروهای نو و دست دوم مراکز سودآوری بالایی هستند. با این حال، نمایندگیها تمایل دارند فرصتهای نمایش دیجیتال را برای سه مرکز سود قابل توجه دیگر که برای تبلیغ آماده هستند نادیده بگیرند: خدمات، قطعات، و برخورد و تعمیر. در حالی که […] - Video Vote-a-Thon: PopShorts به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای اینستاگرام و Vine را رتبه بندی و کشف کنند
با تکه تکه شدن بازار ویدیو، بررسی شبکههایی که افراد/برندها از آن استفاده میکنند سختتر شده است. PopShorts امروز با هدف گردآوری ویدیوهای محبوب Vine و Instagram در یک مکان راه اندازی می شود، طبق گفته خود PopShorts، این سرویس اساساً «یک «داغ یا نه» برای ویدیوهای Vine و Instagram است. کاربران […] - از نزدیک با برگههای صندوق ورودی جیمیل: آنچه به عنوان تبلیغات مشاهده میشود. چه چیزی وارد اصلی میشود
صندوق ورودی جدید «برگهدار» Gmail به گونهای طراحی شده است که مطمئن شود مهمترین ایمیل شما به برگه اصلی «اصلی» میرود در حالی که پیامهای با اولویت پایینتر از سوی بازاریابان به آن منحرف میشوند. یک برگه “تبلیغات”. به طور کلی همانطور که تبلیغ می شود کار می کند، اگرچه در آزمایش خود، شگفتی هایی در طول راه پیدا کردم. برای یک نگاه شخصی به Gmail همراه باشید […] - سرعت صفحه مهم است! چرا باید امروز پیتزای خود را ارتقا دهید
! دختر سه ساله من آن را دوست دارد – به همین دلیل است که پسر زایمان دقیقاً می داند خانه ما کجاست. اما… اگر رسیدن خیلی طول بکشد، او به سرعت به سمت چیز دیگری می رود که به راحتی در دسترس باشد. سرعت به وضوح نقش مهمی در تجربه کاربری او ایفا می کند – دقیقاً مانند دیجیتال […]
شرح می دهد
ضربه بزند
است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.