اعلانیه

روز بازاریابی: 27 فوریه 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 15 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 27 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • ABC به سایر شبکه های تلویزیونی ایالات متحده در برنامه Twitter Amplify ملحق می شود، Just In Time For The Oscar
    تویتر آخرین جایگاه را در میان خود کشیده است. پخش‌کننده‌های تلویزیونی بزرگ ایالات متحده را به برنامه Amplify خود وارد می‌کند. ABC همزمان با پخش جوایز اسکار در روز یکشنبه، 2 مارس، همکاری خود را با توییتر آغاز خواهد کرد. اولین بار توسط Variety گزارش شد، ده توییت که برای اولین بار از حساب توییتر TheAcademy ارسال شد، توسط Samsung Electronics حمایت می شود […]
  • پیش نمایش اجلاس سران بازار یابی: “تصمیم گیری انقلابی: چگونه تحلیلگر کسب و کار را به دست خواهد گرفت” توسط ناتالی کورتوم از Humana
    اجلاس بازاریابی دیجیتال Land Marketing به شما تصویری بزرگ از موضوعاتی ارائه می دهد که بر برنامه های بازاریابی شما برای امسال و بعد از آن تأثیر می گذارد. برنامه جدید و یک روزه دارای سطوح کلیدی، ارائه های انفرادی به سبک تد از رویاپردازان صنعت است که جستجو، اجتماعی، محتوا، ایمیل، نمایش و موارد دیگر را نشان می دهد. سخنرانانی که ما دعوت کرده ایم چاشنی […]
  • هستند

  • Tinder: اکنون انجام 750 میلیون Swipes و 10 میلیون مسابقه در روز
    برنامه دوستیابی داغ Tinder در حال انجام 750 میلیون “کشیدن” در روز است که منجر به 10 میلیون معرفی می شود، در مقایسه با 5 میلیون مسابقه در دسامبر. آخرین آمار از بنیانگذار و مدیر عامل Tinder، شان راد، ارائه شده است که در Upfront Summit، رویدادی متمرکز بر فناوری و VC که در لس آنجلس و کالیفرنیای جنوبی اتفاق می‌افتد، صحبت کرد. او همچنین نظرات خود را در مورد […]
  • به اشتراک گذاشت

  • Tumblr “مدیر رسانه” را منصوب می کند، حسادت توییتر دارد
    فیس بوک، توییتر و گوگل همگی به طور فزاینده ای برای کسب درآمد از تلویزیون و صنعت سرگرمی رقابت می کنند. و رقابت در حال تشدید است. یکی از مثال‌ها این است که گوگل با رای‌گیری دیشب در توییتر در حال رای‌گیری است. تامبلر یاهو نیز می‌خواهد در این اقدام شرکت کند. روز گذشته یاهو اعلام کرد که سیما سیستانی را به عنوان مدیر رسانه منصوب کرده است. سیستانی […]
  • بوده است

  • نظرسنجی: از میان فناوری‌های اصلی، رسانه‌های اجتماعی ساده‌ترین راه برای رها کردن هستند
    بر اساس یک نظرسنجی جدید از بیش از 1000 بزرگسال آمریکایی، مرکز تحقیقات پیو یافته‌هایی را منتشر کرده است که یادبود بیست و پنجمین سالگرد وب. Pew تاریخ تأسیس وب را از انتشار مقاله اصلی تیم برنرز لی در مورد شبکه توزیع شده رایانه ها و اسنادی که توسط «فوق متن» به یکدیگر مرتبط شده اند، می داند. با این حال، “وب” فقط واقعاً […]
  • 6 نکته برای تماشا تحویل بهتر جیمیل
    برای اکثر بازاریابان ایمیل، دسترسی به صندوق ورودی در جیمیل دشوار است و تلاش برای کشف اینکه چرا ایمیل‌ها به صندوق ورودی نمی‌رسند کاملاً گیج‌کننده است، اگر نه تقریباً غیرممکن. (اگرچه گزارش شده است که Google در حال اجرای آزمایشی یک برنامه حلقه بازخورد برای ارائه دهندگان خدمات ایمیل (ESP) است که ممکن است به رفع این مشکل کمک کند.) در حال حاضر، دستورالعمل‌های فرستنده انبوه جی‌میل […]
  • تغییر لازم کمپین های تبلیغاتی فیس بوک را ساده (و انقلابی) می کند
    تا امروز، کمپین های فیس بوک از دو چیز تشکیل می شد: کمپین ها و تبلیغات. در 4 مارس، این تغییر می‌کند و سطح دیگری را شامل می‌شود، مجموعه تبلیغات. این سطح اضافی ساختار باعث خوشحالی تبلیغ‌کنندگان فیس‌بوک می‌شود، زیرا قالب مشخصی برای سازماندهی، ردیابی و مدیریت در محصول اصلی تبلیغات فیس‌بوک وجود خواهد داشت. مشکل با […]
  • مطالعه: خطوط موضوعی را در 6 تا 10 کلمه نگه دارید یا یک متن آهنگ را امتحان کنید تا نرخ باز شدن ایمیل را افزایش دهید
  • هزینه تبلیغات دیجیتال به سرعت به موبایل تغییر می‌کند: آیا آماده‌اید؟
    اخیرا پیش‌بینی‌های eMarketer نشان می‌دهد که هزینه‌های تبلیغات موبایلی تا سال ۲۰۱۷ از هزینه‌های دسکتاپ پیشی خواهد گرفت و در مقایسه با تبلیغات مبتنی بر دسکتاپ با ۲۷ میلیارد دلار به بیش از ۳۵ میلیارد دلار خواهد رسید. نیروی نهایی در پشت رشد هزینه تبلیغات، افزایش گسترده استفاده از وب تلفن همراه و فعالیت تلفن های هوشمند توسط مصرف کنندگان است. برای اینکه بازار […]
  • Facebook، Google Get American Idol Partnerships، Take Aim At the Second Screen Dominance Twitter
    با هدف پوشش دادن همه پایه های آن، و ارتقا در سلسله مراتب فعلی “صفحه دوم”، American Idol FOX امروز با فیس بوک و گوگل همکاری کرد تا به طرفداران هوش مصنوعی راه های جدیدی برای تعامل با نمایش در طول اجراهای فینالیست زنده ارائه دهد. فیس‌بوک به‌روزرسانی‌های پیشرفت رای‌گیری را در زمان واقعی در طول برنامه‌های زنده منتخب، به‌صورت پخشی فعال می‌کند. تصاویر روی هوا فیس بوک […]
  • خواهد بود

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *