در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- اینستاگرام به 100 میلیون کاربر ماهانه رسید
اینستاگرام به مرز 100 میلیون کاربر در ماه رسیده است. مدیر عامل شرکت کوین سیستروم دیروز در یک پست وبلاگ طولانی که به طور شاعرانه ای درباره جامعه رو به رشد اینستاگرام توضیح می دهد، این نقطه عطف را اعلام کرد. او همچنین چند داستان در مورد کاربران اینستاگرام ارائه میکند که به Mission Bicycle مستقر در سانفرانسیسکو، یک تجارت کوچک با بیش از 42000 فالوور اشاره میکند (البته، دنبالکنندگان […] - فیسبوک مخاطبان سفارشی را با دادههای تقسیمبندی مخاطبان شخص ثالث گسترش میدهد
سال گذشته فیسبوک مخاطبان سفارشی را معرفی کرد، که شرکتها را قادر میسازد تا پایگاههای اطلاعاتی مشتریان یا مشتریان احتمالی را آپلود کنند و آن افراد را هدف قرار دهند. فیسبوک با تطبیق شناسههای مشتری با شناسههای فیسبوک، شماره تلفن یا آدرسهای ایمیل (مشروط به حفاظت از حریم خصوصی). این قابلیت اخیراً با «مخاطب شبیه به هم» گسترش یافته است، که بازاریابان را قادر میسازد بخشهایی را پیدا کنند که عموماً با […] - مطالعه: دسترسی به صفحه فیس بوک 31 درصد افزایش می یابد (و بیشتر) پس از رفع اشکال Insights
اکثر صاحبان صفحه فیس بوک باید شاهد افزایش قابل توجهی در دسترسی گزارش شده باشند. پس از اعلام و رفع اشکالی که فیسبوک بر روی دسترسی و دادههای برداشت آن در Page Insights تأثیر میگذاشت، پستهای آنها را منتشر کرد. افراد حاضر در EdgeRank Checker حدود 1000 صفحه را مطالعه کردند و میزان دسترسی به پست هایی را که در دو روز منتشر شده بودند مقایسه کردند: 18 فوریه (قبل از […] - AdSense 10 ساله می شود: بازتابی در مورد جهش بزرگ گوگل فراتر از تبلیغات جستجو
Google AdSense امروز 10 ساله می شود. برای گوگل، AdSense اولین فشار بزرگ آن برای تبلیغات فراتر از تبلیغات جستجو بود. این به طور مستقیم منجر به رشد نهایی گوگل در تبلیغات نمایشی شد. این امر منجر به تولد سایتهای جدید و خوبی شد که میتوانستند به راحتی از تبلیغات هزینه کنند. همچنین باعث تولید زباله های «ساخته شده برای AdSense» شد […] - 3 اشتباهات رایجی که بازاریابان با تجزیه و تحلیل خود مرتکب می شوند
Mo Analytics، Mo Problems — غیر از استفاده وحشتناک از Notorious B.I.G. آهنگ، این عبارت به طور دقیق نشان دهنده احساس بازاریابان در مورد تجزیه و تحلیل خود است. اگر بازاریابان در جزئیات دقیق معیارهای مختلف آشنا نباشند، به راحتی می توانند با بهینه سازی و گزارش گیری در صفحه خود به نتایج اشتباه دست یابند. 1. فکر کردن به زمان بزرگتر […] - آیا ورود به سیستم “بدون هرزنامه” +Google واقعاً با فیس بوک تفاوت دارد؟
گوگل قول داده است که ورود به سیستم +Google جدید خود راهی برای جلوگیری از همه آن “هرزنامه های اجتماعی” است که سایر سرویس های بی نام (سرفه، فیس بوک) در جدول زمانی اجتماعی شما “پاشیده می شوند”. هی، من می دانم که فیس بوک می تواند تهاجمی شود. اما بررسی واقعیت در مورد حرکت ظاهراً نوع دوستانه گوگل چطور؟ ورود به حساب Google هیچ نگرانی اجتماعی نداشت، […]
هستند.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- آیا توییتر واقعاً 10 میلیارد دلار وال استریت ژورنال میارزد؟،
- Pinterest برای محصولاتی که Wanelo در شمال افزایش می دهد 100 میلیون دلار، TechCrunch
- Yahoo بیانیه ای در مورد ممنوعیت کار در خانه صادر می کند، نیویورک تایمز
- مدیر عامل اپل از قیمت سهام ابراز تاسف می کند، محصولات جدید عالی را وعده می دهد، همه چیز D
- رئیس امور مالی فیس بوک اینستاگرام را یک رقیب قدرتمند می نامد ‘، CNET
- فیسبوک قرار است فردا خرید مایکروسافت اطلس را اعلام کند ، عصر تبلیغات
- Groupon مخازن در درآمد از دست رفته سه ماهه چهارم 638.3 میلیون دلار، ضرر غیرمنتظره 0.12 دلار به ازای هر سهم، thenextweb.com
- چگونه گوگل تاندر اپل را دزدید و دوباره به شرکت فناوری مورد علاقه همه تبدیل شد، سانفرانسیسکو کرونیکل
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.