در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- فیسبوک میگوید تبلیغات خود را از صفحه خود اجرا کنید، برنامه مسابقه لازم نیست
فیسبوک در یک مورد، اعلام کرد که این کار را حذف میکند. الزامی است که مسابقه و تبلیغات از طریق برنامه ها اجرا شود. تا به حال، مدیران صفحه موظف بودند همه تبلیغات را از طریق یک برنامه اجرا کنند. با این حال، رقابتهای «غیرقانونی» که از جدول زمانی صفحه اجرا میشوند نسبتاً شایع بودند. از امروز، مدیران صفحه میتوانند تبلیغاتی را از […] - تقریباً دوبرابر فروش تبلتها با تلفنهای هوشمند رانندگی میکنند — comScore
هر گزارشی که از مقایسه تبدیلها در رایانههای شخصی، تلفنهای هوشمند و تبلتها دیدهام نشان میدهد تبلتها دارای نرخ تبدیل بسیار بالاتری نسبت به تلفنهای هوشمند هستند. بخشی از دلیل این است که مردم به ندرت تراکنشها را با تلفنهای هوشمند خود انجام میدهند – آنها تمایل دارند بعداً روی رایانه شخصی یا تبلت یا آفلاین خرید کنند. به همین دلیل است که comScore […] - تویتر اولین رئیس بازرگانی خود را استخدام کرد تا خرید با 140 کاراکتر را به واقعیت تبدیل کند
تویتر ناتان هابارد، مدیر عامل سابق Ticketmaster را به عنوان اولین رئیس بازرگانی خود استخدام کرد. طبق گزارش ها، هابارد روز گذشته موقعیت جدید خود را آغاز کرد و وظیفه اصلی آن کمک به رشد درآمد توییتر از طریق دوستانه تر کردن آن برای تجربه خرید خرده فروشی خواهد بود. استخدام هابارد صبح امروز از طریق توییتی از توییتر […] - درخواستهای دادههای دولتی فیسبوک تحت سلطه ایالات متحده
فیس بوک گزارش درخواست داده های دولتی خود را منتشر کرد که نیمه اول سال 2013 را پوشش می دهد. کشوری که بیشترین درخواست را تا کنون دارد، ایالات متحده است. هند در ردیف بعدی قرار دارد و پس از آن چندین کشور اروپایی از جمله آلمان، فرانسه، بریتانیا و ایتالیا به دنبال آن هستند. با این حال، هیچ یک از حجم این کشورهای «بعدی» حتی شروع به نزدیک شدن به […] - HomeAdvisor.com تلاشهای تغییر برند شامل تغییر بیش از 10 میلیون URL است
بعد از تحقیق کامل در مورد قدرت برند خود، شرکت بهبود خانه HomeAdvisor.com خود را تغییر نام داد. سال گذشته پس از 13 سال به عنوان ServiceMagic. با محدود کردن تمرکز برند بر روی بهسازی، تعمیر و نگهداری خانه، تلاش برای تغییر نام تجاری یک تعهد بزرگ بود که شامل مجموعه گسترده ای از اقدامات شرکتی همراه با تصمیم برای تغییر URL شرکت […] - Amazon API Mobile Associates را برای توسعه دهندگان بازی و برنامه راه اندازی کرد
API جدید Amazon Mobile Associates به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا محصولات موجود در آمازون را از داخل برنامه ها و بازی های خود بفروشند. API توسعه برنامه وابسته دیرینه آمازون، Amazon Associates است که در سال 1996 راه اندازی شد. پس از راه اندازی API، توسعه دهندگان می توانند مجموعه خاصی از محصولات را انتخاب کنند، عبارات جستجو را هنگام انتخاب […] - یاهو عمودی ها را به روز می کند، “تبلیغات جریانی” بیشتری را به محتوا تزریق می کند
امروز صبح، یاهو اعلام کرد که هفت ویژگی را به روز کرده است و آنها را شخصی تر و شخصی تر می کند. افزودن «تبلیغات جریانی» به جریان محتوا. ویژگی های بازطراحی شده عبارتند از ورزش، فیلم، موسیقی، تلویزیون، omg!، بازی و آب و هوا. طبق گفته این شرکت، ویژگی ها از طراحی واکنش گرا استفاده می کنند و در سراسر پلتفرم ها کار خواهند کرد. یاهو همین هدف را دارد […] - فیسبوک با 20 میلیون دلار دعوای «داستانهای حمایتشده» را حل و فصل کرد
دیروز، دادگاهی در سانفرانسیسکو حلوفصل دعوای حقوقی احتمالی دستهجمعی علیه فیسبوک را به خاطر برنامه داستانهای حمایتشدهاش تأیید کرد. فروشگاههای حمایتشده تبلیغاتی هستند که شامل شناسایی دوستان کاربرانی است که تبلیغکننده را «پسندیدهاند». فیسبوک با پرداخت 20 میلیون دلار برای پایان دادن به این پرونده موافقت کرده است. توافق بر سر ایرادات مختلف از جمله استدلال […] - 5 روش برای تبدیل گزارش استفراغ اعداد به اقدام تجاری ارزشمند
استفراغ شماره. اوه این بیشتر از هر چیز دیگری وقت من را در طول هفته کاری تلف می کند. (به استثنای اخیر Candy Crush. منظورم این است که آیا با آن بازی با من شوخی می کنید؟) به اشکال مختلف ظاهر می شود: گزارش جستجوی هفتگی، داشبوردهایی ایجاد شده اند تا افراد سطح C احساس کنند که می دانند چه خبر است، [ …] - افزایش ترافیک فیس بوک بیش از 2 برابر ترافیک توییتر به مشتریان اخبار Parse.ly
فیس بوک بسیار دور و برترین شبکه اجتماعی است که باعث ایجاد ترافیک برای برخی افراد می شود. از بزرگترین وبسایتهای خبری و رسانهای آنلاین، که بیش از دو برابر بیشتر از توییتر رتبه دوم ترافیک برای آنها ارسال میکند. این بر اساس گزارش مرجع از Parse.ly است، شرکتی که شامل رویترز، آتلانتیک، Mashable، The Next Web، ایالات متحده […] - اینفوگرافیک: چگونه هدف گذاری مجدد از طریق Facebook Exchange کار می کند
آنها به سایت شما رفته اند و آنجا را ترک کرده اند. به احتمال زیاد، این افراد بالقوه در مقطعی به فیس بوک خواهند رفت. اگر چنین است، شما این توانایی را دارید که به آنها کمک کنید و آنها را تشویق کنید که برگردند. چگونه؟ از طریق تبادل Facebook، روشی که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا پیامهایی را در فیسبوک به افرادی که به […] - مدیر عامل Yelp در ابتدا نام “Yelp” را دوست نداشت، مانند “Cry For Help” بود
Yelp در اوایل این ماه، جرمی استوپلمن، مدیر عامل اجرایی، با چارلی رز در 15 آگوست مصاحبه کرد. AllThingsD که توجه ما را به این مصاحبه جلب کرد، بر انتقاد استوپلمن از تلاشهای محلی Google تمرکز دارد (17:35 زیر). با این حال، رز از استوپلمن در مورد طیف گسترده ای از موضوعات، فراتر از Yelp به فناوری به طور کلی و رقابت بین المللی پرسید. رز در مقدمه خود می گوید که […]
اجرا کنند
هم جالب و هم کنجکاو است
اعلام شد
نمی کند
تصویب شد
رفتهاند، «هدفگذاری مجدد» یا نمایش دهند.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- تغییرات در LinkedIn ایجاد فرصت های بازاریابی جدید، eMarketer
- نمودار: آیا Pinterest به اولین شبکه اجتماعی تبلت تبدیل می شود؟ ، Business Insider
- بهروزرسانی Hangouts از تماس ویدیویی AT&T پشتیبانی میکند، androidcommunity .com
- Tumblr با توییتر در طول VMA ها دست به پا شد ، برای شرکت داده، AdWeek
- اینستاگرام اکنون چیز کوچکی را ارائه می دهد که مهم است: توانایی صاف کردن عکس ها, gigaom.com
- لینکدین پلتفرم رسیده را برای برندهای خودرو با احتمال 2 برابر بیشتر خرید [INFOGRAPHIC]، LinkedIn
- تحقیق جدید: انجام دهید تصاویری از مردم تعامل فیس بوک را افزایش می دهند؟، www.convinceandconvert.com
- این 12 هشتگ ممنوعه به ما می گویند اینستاگرام از تبدیل شدن به چه چیزی می ترسد، Business Insider
- اینها $00 Celeb در شش ثانیه در تلفن های همراه آنها، عصر تبلیغات
- Vine با افزایش سن بهتر می شود: چگونه صفحه نمایش، سرعت و شبکه ها آینده ویدیوی آنلاین را تغییر می دهند، GigaOM
- «اشتراکهای Google+» چیست و چگونه میتوان آنها را بازیابی کرد؟، blog.wordiz .it
- برنده شدن با Google+ – چگونه فراری، H&M، Cadbury و BMW به میلیونها مشتری بیشتر میرسند ، وبلاگ بازاریابی آنلاین
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.