این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- دولت های آمریکا و یورو 132 نام دامنه فروش کالاهای تقلبی را توقیف کردند
برای سومین سال متوالی، وبسایتهایی که محصولات تقلبی را به صورت آنلاین میفروشند، در دوشنبه سایبری، روزی که عموماً تصور میشود شلوغترین روز خرید آنلاین سال است، توقیف شدند. اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) امروز اعلام کرد که 132 نام دامنه در سال جاری در دو کمپین معروف به “پروژه سایبری […]
توقیف شده است.
- سایتهای سیاسی و آبوهوا در ماه اکتبر ترافیک زیادی را مشاهده میکنند [comScore]
با طوفان سندی که سواحل شرقی را ویران کرده است و انتخابات اوباما-رامنی بر توجه اخبار ملی تسلط یافته است، وب سایت های مرتبط با آب و هوا و مسائل سیاسی در ماه اکتبر شاهد پیشرفت های بزرگی در ترافیک بودند. این طبق فهرست 50 ویژگی برتر وب ایالات متحده برای ماه comScore است. وبسایتهای دسته اخبار سیاسی comScore در مجموع با 60 میلیون بازدیدکننده به بالاترین حد خود رسیدند، […]
- اکثر رسانه ها در عجله برای پوشش Google-ICOA Acquisition فریب خوردند
اوایل امروز، همانطور که همه اکنون میدانند، یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شد که از خرید ارائهدهنده WiFi ICOA توسط Google به مبلغ 400 میلیون دلار خبر داد. اگرچه به طرز مشکوکی کوتاه بود و هیچ نقل قولی از مقامات شرکت نداشت، اکثر مردم آن را رسمی میگرفتند و با آن اجرا میکردند. من هم آماده بودم که چیزی بنویسم که […]
ما
- پیو: 56 درصد از همه کاربران تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند
طبق برخی از دادههای نظرسنجی جدید منتشر شده در آخر هفته توسط Pew Internet & American Life Project، 56 درصد از همه دارندگان تلفن همراه در ایالات متحده به اینترنت دسترسی دارند. علاوه بر این، پیو می گوید که 85 درصد از کل بزرگسالان ایالات متحده اکنون تلفن همراه دارند. امروزه حدود 250 میلیون بزرگسال در ایالات متحده وجود دارد. […]
- ژانویه نزدیک است! آیا شاخص های کلیدی عملکرد بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را برای سال جدید تنظیم کرده اید؟ آیا به دنبال راههای نوآورانه جدیدی برای افزایش طرفداران، ترافیک سایت و تبدیل فالوورهای خود به مشتریان پولی هستید؟ جدیدترین تاکتیک ها و بهترین روش ها را برای فیس بوک، گوگل پلاس، توییتر و پینترست بیاموزید. آیا شما […] هستید
- 4 نکته برای استفاده از تبدیلهای استفاده نشده موبایل
دستگاههای تلفن همراه به طور فزایندهای به منبعی برای مصرفکنندگانی تبدیل شدهاند که به دنبال تصمیمگیری کوتاه مدت برای خرید هستند. در واقع، مطالعه اخیر مسیر خرید تلفن همراه xAd-Telmetrics ما نشان داد که بیش از 60 درصد از جستجوگران موبایل در نهایت خریدی را انجام می دهند، بسیاری از آنها ظرف چند ساعت یا در همان روز. از آنجا که مصرف کنندگان تلفن همراه در […]
دورتر هستند
- 2012 : سال هدف گذاری تبلیغات
در حالی که هنوز سال 2012 به طور کامل پشت سرمان نگذشته است، اتفاقات هیجان انگیز زیادی در فضای دیجیتال در دوازده ماه گذشته رخ داده است که بر تبلیغات در سال جدید تأثیر خواهد گذاشت. هدفگذاری تبلیغات نقش فوقالعادهای در تبلیغات آنلاین ایفا کرده است و ما دادههای فراوانی داریم که باید از این بابت تشکر کنیم. […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- 5 درس منتشر شده در رسانه های اجتماعی که برندها در این سال آموختند، موسسه بازاریابی محتوا. com
- “مشارکت” بی معنی است. کاری انجام دهید!، overit.com
- آیا صادق بودن در توییتر به صرفه است ?، www.businessesgrow.com
- هدایای فیسبوک اکنون به شما امکان میدهد اعتبار iTunes را برای دوستان بخرید و آنچه را که باید بخرند توصیه کنید , TechCrunch
- از GetGlue And Path to Twitter و Facebook – 20 شبکه اجتماعی برتر [INFOGRAPHIC]، www .mediabistro.com
- چگونه ارزش دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود را محاسبه کنیم [CALCULATOR], blog.hubspot.com
- چگونه بازدیدهای ویدیوی YouTube خود را با فیس بوک سه برابر کنیم، www.socialmediaexaminer.com
- یک ترفند شگفت انگیز و آسان برای نوشتن توییت های عالی، blog.tweetsmarter.com
- روز شکرگزاری در اینستاگرام، blog.instagram.com
- برترین خرده فروشان اینترنتی در Facebook، Twitter، Pinterest و Google+ [INFOGRAPHIC]، www.mediabistro .com
- چرا خرید طرفداران فیس بوک شرکت شما را واقعا احمقانه نشان می دهد، www.thesaleslion.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.