در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- Yahoo اپلیکیشن Stream Ads را در Yahoo Commerce Central راه اندازی کرد
امروز، یاهو برنامهای را برای تبلیغات استریم یاهو، مکانهایی که در فیدهای خبری یاهو و بالای ایمیلهای کاربران در Yahoo Mail ظاهر میشوند، به مجموعه برنامههای موجود در Yahoo Commerce Central اضافه کرد. اپلیکیشن Yahoo Stream Ads به تبلیغکنندگان یک پلتفرم خودسرویس ارائه میکند تا تبلیغات مبتنی بر CPC را در همه […]
اجرا کنند.
- توافق توییتر با NFL ویدیوهای پخش فوری و برجسته لیگ را از طریق توییتهای حمایتشده به ارمغان میآورد
تویتر و NFL شراکت تبلیغاتی جدیدی را اعلام کردهاند که به شرکت رسانههای اجتماعی اجازه میدهد فیلمهای پخش فوری لیگ را از طریق توییتهای حمایت شده به اشتراک بگذارد. بر اساس گزارش رویترز، “طبق توافقنامه جدید، NFL نکات برجسته درون بازی و سایر محتوای ویدئویی را بسته بندی می کند – و همچنین یک تبلیغ کوتاه از یک بازاریاب […]
- New Digital Storytellers: Insider Tips for Purpose-Driven Social Sharing From #AWX
به پوشش هفته تبلیغات 2013 توسط Marketing Land خوش آمدید! داگ ری، رئیس، CARAT GLOBAL، صبح روز سوم را در کافه هارد راک تایمز اسکوئر آغاز کرد و صحنه را برای بحث آتی در مورد چگونگی تکامل داستانسرایی برند در طول سالها و اینکه ما در حال حاضر کجا هستیم، تنظیم کرد. روی صحنه با او جاشوا […]
بودند
- با تشکر از همه شما بازاریابان باهوش که مرا در این راه نگه دارید. در SES San Francisco هفته گذشته، از من سه سوال خوب پرسیده شد که قبلاً نشنیده بودم و واقعاً آماده پاسخ دادن به آنها نبودم. عنوان این پست یکی از آنهاست: وقتی صحبت از سئو می شود، طراحی وب تطبیقی یا […] است
- یک دهه از Delicious یک طراحی Dapper (با تمرکز بر UX) را به ارمغان می آورد
سایت نشانهگذاری اجتماعی Delicious (که قبلاً با نام del.icio.us شناخته میشد) که در سپتامبر 2003 شروع شد، 10 سالگی خود را جشن میگیرد. اوه، و هدیه برای این مناسبت شاد در حال تحویل به کاربران Delicious است. یک سرویس جدید سریعتر و آسان تر برای استفاده که تمرکز را به نشانک گذاری بازگرداند راه اندازی شده است. در خط مقدم تغییرات […]
قرار دارد
- درخت تحلیل بازاریابی دیجیتال: درک علل ریشه
من اخیراً یک مقاله عالی در هاروارد بیزینس ریویو در مورد نحوه تفکر و عمل افراد مبتنی بر داده خواندم. برخی از ویژگی های کلیدی شرح داده شده در مقاله نه تنها برای محققان، بلکه برای هر کسی که در تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری دخیل است، صدق می کند. به گفته نویسنده، افراد مبتنی بر داده: تصمیمگیری در پایینترین سطح ممکن […]
بیاورند
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- حل رمز و راز پیرامون فیس بوک جدید- مشارکت پی پال، همه چیز D
- مرورگر Dolphin محلی است و با Baidu، Yandex، Yahoo Japan و DuckDuckGo، The Next Web
- فیسبوک در چین؟ نه چندان سریع، همه فیسبوک
- Google Glass مورد نیازترین ابزار بریتانیا است، www.t3.com
- Google Must Face بیشترین دعاوی در دعوی استراق سمع جیمیل، بلومبرگ
- تویتر سرمایه گذاران ویلیامز به برانسون در انتظار IPO Windfall، بلومبرگ
- تویتر دفتر مرکزی جدید اروپا در دوبلین را افتتاح می کند، وعده 100 شغل جدید در سال آینده می دهد، Media Bistro
- چرا ما با خرید Braintree موافقت کردیم، www .paypal-forward.com
- آیا توییتر یک کارگردان زن اضافه خواهد کرد قبل از IPO؟، همه چیز D
همکاری می کند.
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.