اعلانیه

روز بازاریابی: 26 جولای 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 21 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 26 جولای 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • Pinterest پشتیبانی از Do-Not-Track را اعلام کرد

    شخصی‌سازی آینده در پینترست که در پستی درباره بزرگ‌تر مدفون شده است، بیانیه‌ای است که می‌گوید اگر مصرف‌کنندگان ردیابی را نمی‌خواهند، می‌توانند انصراف دهند. این شرکت از Do-Not-Track (DNT) پشتیبانی می‌کند: ما هیجان‌زده هستیم که به همه تجربه شخصی‌تر ارائه دهیم، اما همچنین می‌دانیم که اگر علاقه ندارید! ما از ردیابی نشوید پشتیبانی می کنیم و می توانید […]

    را تغییر دهید

  • سازندگان گوشی های کوچکتر سامسونگ را در بازار اندروید به چالش می کشند

    درست زمانی که به نظر می رسید بازار اندروید کاملاً مترادف با سامسونگ شده است، به نظر می رسد فروشندگان کوچکتر در حال جلب توجه هستند. این بر اساس ارقام سخت افزاری جدید IDC است. سامسونگ همچنان برترین سازنده گوشی در جهان باقی ماند (نوکیا رتبه دوم را دارد، اما در بین 5 گوشی برتر گوشی های هوشمند قرار ندارد). این شرکت کره ای بیش از 72 میلیون […]

    ارسال کرده است

  • کمپین‌های پیشرفته Google AdWords عرضه می‌شوند، به آرامی: تأثیر گسترده‌تر CPC هنوز دیده نمی‌شود

    گسترش اجباری کمپین‌های پیشرفته AdWords توسط Google این هفته به‌جای آن چیزی که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشیدند، به‌طور ناگهانی آغاز شد. پس از ماه‌ها هشدار به تبلیغ‌کنندگان AdWords مبنی بر اینکه مهلت انتقال کمپین‌ها به کمپین‌های پیشرفته ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۳ است، گوگل در آن روز اعلام کرد که انتقال، مانند اکثر محصولات راه‌اندازی، چند هفته طول می‌کشد. این نیز […]

  • Chromecast بسیار محبوب است، در آمازون به فروش می رسد، BestBuy

    دانگل رسانه استریم Google Chromecast که همین چهارشنبه معرفی شد، فوراً موفق شد. این دستگاه در آمازون و BestBuy به فروش رسیده است. دو تا سه هفته زمان انتظار ارسال در فروشگاه Google Play وجود دارد. علاوه بر این، تبلیغات مقدماتی نتفلیکس آنقدر محبوب بود که متوقف شد. به طرز شگفت انگیزی، در حال حاضر 100 بررسی وجود دارد […]

  • Apple همچنان یک برند مورد علاقه مصرف کننده باقی می ماند، برنده برند سال برای رایانه ها، تبلت ها و تلفن های همراه

    نظرسنجی اخیر هریس ثابت کرد که اپل همچنان یک برند محبوب در میان مصرف کنندگان است و برند سال را برای دسته بندی رایانه، تبلت و تلفن همراه کسب کرده است. این نظرسنجی که به صورت آنلاین انجام شد، 38815 مصرف کننده آمریکایی 15 ساله و بالاتر را در بیش از 1500 برند سبک زندگی، محصول و خدمات در بیش از 155 دسته مورد بررسی قرار داد. هدف مطالعه […]

  • مقایسه شده: آنچه می توانید در Google Chromecast، Apple TV و Roku تماشا کنید

    می خواهید محتوا را از اینترنت به تلویزیون خود پخش کنید؟ یک پخش کننده جدید در شهر وجود دارد، Chromecast Google. استفاده از آن بسیار آسان است و جابجایی آن قیمت بالایی دارد. چه چیزی را دوست ندارد؟ اگر فقط از نتفلیکس راضی هستید، خوب هستید. اگر Hulu یا HBO Go را می‌خواهید، مقداری بیشتر برای Roku یا Apple TV […]

    بپردازید

  • فیس بوک — دوست یا دشمن برای بازاریابان محتوا؟

    من اغلب آن را به صورت آنلاین می بینم – شخصی محتوای جدیدی را در وبلاگ خود منتشر می کند و سپس با عجله به صفحه طرفداران فیس بوک خود می رود تا پیوند را به اشتراک بگذارد. فکر این است که “من 10000 “لایک” دارم، بنابراین 10000 نفر به پست وبلاگ من بیایند!” اوه، نه خیلی سریع – به این ترتیب کار نمی کند. […]

  • اندازه‌گیری ارجاع‌های محلی و دایرکتوری با Google Analytics

    اگر کسب‌وکار کوچکی هستید که به ترافیک پیاده، ارجاع‌ها، و/یا تماس‌ها از یک منطقه جغرافیایی خاص متکی است، احتمالاً Google Analytics برای شما کمی رمز و راز بوده است (مگر اینکه کاربر قدرتمندی باشید). وب سایت شما ممکن است ترافیک دریافت کند، اما چقدر از این ترافیک واقعاً محلی در منطقه شما است؟ […]

    وجود دارد

  • راهنمای قطعی بهینه سازی تصویر فیس بوک برای مقالات و محتوای وب

    یک چیز مسلم است، تصاویر در موفقیت رسانه های اجتماعی بسیار مهم هستند – به ویژه در فیس بوک. به لطف تغییرات جدید، کنترل داشتن نمایش تصویر مناسب در کنار محتوای پیوندی هرگز آسان‌تر نبوده است. تصاویر پیوند، املاک بیشتری را در News Feed مصرف می‌کنند و تصاویر بزرگ و واضح نه تنها به تعامل کمک می‌کنند، بلکه […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *