اعلانیه

روز بازاریابی: 26 جولای 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 26 جولای 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • اینستاگرام به 80 میلیون کاربر رسید، دسترسی به بخشی از Twitter API را از دست داد

    اینستاگرام، سایت اشتراک‌گذاری عکس اجتماعی که فیس‌بوک در اوایل امسال به قیمت حدود 1 میلیارد دلار خرید، می‌گوید که اکنون از سطح 80 میلیون کاربر عبور کرده است. این شرکت می‌گوید این پایگاه کاربر نیز نزدیک به چهار میلیارد عکس به اشتراک گذاشته است. اما این کاربران در صورت ارتقاء به آخرین نسخه، اپلیکیشن موبایل کمی کم کارکردتر را پیدا خواهند کرد. به عنوان […]

  • عنوان

  • درآمد سه ماهه دوم فیس بوک اندکی از انتظارات بیشتر است اما با زیان خالص بزرگ

    درآمدهای سه ماهه دوم فیس بوک که به تازگی به پایان رسیده بود، با گمانه زنی های انتقادی زیادی در مورد سلامت شرکت و چشم انداز آن بسیار پیش بینی می شد. با این حال فیس بوک اندکی از برآوردهای اجماع تحلیلگران پیشی گرفته است و درآمد بالای 1.184 میلیارد دلار در مقابل 895 میلیون دلار در سال گذشته به دست آورده است. با این حال، این شرکت همچنین ضرر خالص 743 میلیون دلاری در سه ماهه داشته است. […]

  • Yelp Rolls Out Improved iPhone App, Other Changes Mobile

    با توجه به اینکه ترافیک Yelp به طور فزاینده ای در حال حرکت است، این شرکت توجه بیشتری به دارایی های تلفن همراه خود دارد. Yelp اکنون به‌روزرسانی آیفون را ارائه می‌کند که صفحه فهرست کسب‌وکار را اصلاح می‌کند. تجربه ای تمیزتر و کاربرپسندتر ارائه می دهد. در زیر اسکرین شات های «قبل» و «بعد» آمده است. صفحه نمایه جدید (دوم زیر) یک […]

    ارائه می دهد

  • در آستانه المپیک، توییتر از کار افتاد

    برای دومین بار در حدود یک ماه گذشته، توییتر در حال حاضر یک قطعی طولانی مدت را تجربه می کند. همانطور که می توانیم بگوییم، قطع برق حدود ساعت 11:30 صبح به وقت شرقی آغاز شد. توییتر قبلاً پست کرده بود که “مهندسین آن در حال حاضر برای حل این مشکل کار می کنند”، اما هیچ جزئیاتی در مورد علت این مشکل ارائه نکرد. بسیاری از آدرس‌های اینترنتی توییتر […]

    را نشان می‌دهند

  • مطالعه IAB انگلستان: کلید تعاملی با تبلیغات تبلت

    مشتریان به تبلیغات تبلتی که تعاملی هستند بهتر پاسخ می‌دهند، اما تا کنون، بازاریابان آنها را ناامید کرده‌اند. این نتیجه یک مطالعه جدید است که توسط دفتر تبلیغات اینترنتی بریتانیا منتشر شده و توسط Ipsos با مشارکت رنو و آژانس آنها Publicis انجام شده است. “توقع روشنی از مصرف کنندگان وجود دارد که تبلیغات تبلت مطابق با […]

    باشد

  • Caterina Fake Startup Pinwheel مجبور به تغییر نام پس از دعوا شد

    استارت‌آپ جدید مبتنی بر مکان کاترینا فیک، یکی از بنیانگذاران فلیکر، Pinwheel، که هنوز در نسخه بتا خصوصی است، احتمالاً مجبور خواهد شد نام خود را تغییر دهد. TechCrunch دیروز گزارش داد که دادگاهی در نیویورک به Pinweel که یک سایت اشتراک‌گذاری عکس موبایلی است، حکمی مقدماتی صادر کرده است. ادعای اصلی نقض علامت تجاری بود. ایده اصلی اینجا […]

  • سه استراتژی بازاریابی اینترنتی که کمتر بها داده شده است در سال 2012

    در دنیای بازاریابی آنلاین، به نظر می‌رسد که ما مرتباً شیفته چیز بزرگ بعدی هستیم، تاکتیک جدید بازاریابی که همه آن را امتحان می‌کنند. اما برخی از مؤثرترین روش ها نسبتاً نامعلوم هستند. آنها فقط با هم کنار می آیند و نتیجه می دهند. بازاریابی ایمیلی ایمیل نادیده گرفته ترین کانال بازاریابی است. همه […]

  • “املاک” هدف گذاری موبایل: مکان. محل. Lat-Long.

    قدرت تلفن همراه در توانایی ما برای استفاده از فناوری هدف‌یابی موقعیت مکانی عمیق موجود برای متمرکز کردن کمپین‌های تبلیغاتی به روشی است که هیچ رسانه دیگری قبلاً به آن دست نیافته است. انواع سیگنال های داده مبتنی بر مکان در دسترس صنعت تلفن همراه وجود دارد که چشم انداز متنوعی از محصولات و خدمات را شکل داده است. مانند املاک و مستغلات، […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *