اعلانیه

روز بازاریابی: 25 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 21 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 25 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس بوک قدرت هدف گیری بیشتری را به مخاطبان مشابه اضافه می کند

    فیس‌بوک امروز اعلام کرد که قابلیت‌های هدف‌گیری بیشتری را به مخاطبان مشابه اضافه می‌کند. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بر اساس افرادی که از وب‌سایت‌هایشان بازدید کرده‌اند، از برنامه‌های تلفن همراه آن‌ها استفاده می‌کنند یا به صفحات فیس‌بوکشان متصل هستند، مخاطب ایجاد کنند. در حالی که در روزهای قدیمی هفته گذشته، تبلیغ‌کنندگان فقط می‌توانستند مخاطبانی شبیه به […]

    ایجاد کنند.

  • Adobe به افزودن به ابر بازاریابی خود ادامه می‌دهد، فناوری بهینه‌سازی آنلاین-آفلاین را پیش‌نمایش می‌کند

    Adobe اجلاس سالانه خود را برای مشتریان با انبوهی از اطلاعیه‌ها در اطراف Adobe Marketing Cloud، مرکز محصولات بازاریابی دیجیتال خود آغاز کرد. در پیش نمایشی از آنچه در افق است، Adobe نگاهی به فناوری که آن را برنامه ریزی ترکیبی بازاریابی می نامد به اشتراک گذاشت. این یک سرویس اصلی در Marketing Cloud خواهد شد و […]

    است

  • دیزنی استودیوهای میکر را به مبلغ 500 میلیون دلار برای افزایش مخاطبان خود در یوتیوب خریداری می کند

    شرکت والت دیزنی اعلام کرد که Maker Studios را با مبلغ 500 میلیون دلار خریداری می‌کند و ادعا کرد در صورتی که تامین‌کننده ویدیوی محبوب YouTube اهداف رشد خاصی را برآورده کند، 450 میلیون دلار اضافی پرداخت خواهد کرد. به گفته نیویورک تایمز، این خرید به دیزنی کمک می کند تا تخصص توزیع و برنامه نویسی خود را توسعه دهد. «سازنده قبلاً […]

  • عنوان

  • برگه تبلیغاتی Gmail دریافت Visual Punch: Google Testing Image-Driven Grid View

    این مانند Pinterest برای صندوق ورودی شما است. امروز، ویژوال وب با آخرین آزمایش Google از نمای شبکه ای در برگه تبلیغات جیمیل به ایمیل می آید. این شبکه، ایمیل‌های بازاریابی را به شکل «پین‌مانند» و مبتنی بر تصویر با نمایاندن تصاویر درون ایمیل‌ها و نمایش آن‌ها درست در صندوق ورودی کاربر، ارائه می‌کند. تصاویر — اکنون ذخیره شده […]

  • اکثر خریداران خواهان شخصی سازی بین کانالی هستند — نظرسنجی

    طبق نظرسنجی جدید، خریداران بین کانالی خواهان شخصی‌سازی در وب‌سایت‌های خرده‌فروشی/تجارت الکترونیک و ایمیل هستند، کمتر در مورد تبلیغات نمایشی یا اجتماعی. این نظرسنجی در اوایل سال جاری توسط گروه etailing (n=1004 بزرگسال ایالات متحده) برای MyBuys، یک پلت فرم شخصی‌سازی، انجام شد. همه پاسخ دهندگان در نظرسنجی صاحب گوشی های هوشمند بودند و 61 درصد گزارش دادند که صاحب تبلت هستند. […]

  • در بازاریابی تعاملی، پست‌های هدف همیشه حرکت می‌کنند — و این خوب است

    شاید شما زمزمه هایی در مورد مطالعه اخیر IBM شنیده باشید، “گام به گام در برابر چالش: چگونه CMO ها می توانند شروع به بستن شکاف آرزویی کنند” که هفته گذشته منتشر شد. این توسط مؤسسه ارزش تجاری آی‌بی‌ام انجام شد و بر اساس مصاحبه‌های حضوری با بیش از 500 مدیر ارشد اجرایی در سرتاسر جهان، به عنوان مطالعاتی در این زمینه و […]

  • نظرسنجی می‌گوید: افرادی که توییتر را ترک می‌کنند به دنبال ابزارهای مرتب‌سازی و فیلتر بیشتر هستند

    در حالی که توییتر توسط برندها به دلیل توانایی ارائه یک جریان بدون فیلتر مورد ستایش قرار گرفته است، برخی از کاربران نمی توانند آن را مدیریت کنند. مطالعه اخیر دویچه بانک نشان می دهد که کاربران به سادگی نمی توانند داده های مورد نظر خود را در سایت شبکه اجتماعی جمع آوری کنند. از 270 نفر نمونه مورد نظرسنجی، 82 درصد از کسانی که ترک کردند […]

  • درباره طرح‌بندی جدید صفحات فیس‌بوک سؤال دارید؟ Facebook’s Got Answers.

    دو هفته پیش، فیس‌بوک به‌روزرسانی قابل‌توجهی در طرح‌بندی صفحات اعلام کرد که حضور صفحه را شخصی‌تر کرد. نکته اصلی طراحی مجدد این بود که صفحات تجاری دو ستونی به زودی به قالب یک ستونی تبدیل شدند. این تصویر اولیه کاملاً خالی بود و نتوانست مکان برنامه‌ها و برگه‌های سفارشی را نشان دهد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *