اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 25 سپتامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • مطالعه: صاحبان Android در انتخاب مرورگر “راضی تر” از کاربران iOS هستند

    بیشتر دارندگان iPhone و Android تمایل زیادی به استفاده از مرورگر پیش‌فرض در دستگاه‌های خود دارند، اگرچه برخی از آنها طبق تجزیه و تحلیل جدیدی از Chitika، گزینه‌های جایگزین را دانلود کرده و استفاده می‌کنند. این شرکت ترافیک یک هفته ای از سایت های ایالات متحده و کانادا را بررسی کرد که به «صدها میلیون برداشت آنلاین از شبکه تبلیغاتی [چیتیکا] می رسید […]

  • StumbleUpon دارای طراحی جدید و عملکرد پیشرفته “Pinterest-y” است

    هفته گذشته StumbleUpon یک برنامه iOS با ظاهر جدید را با تعدادی ویژگی جدید راه اندازی کرد. امروز، StumbleUpon بازسازی شده برای کاربران وب عرضه می شود. این چیدمان کاملاً شبیه به Pinterest به نظر می رسد و حتی شامل لیست های جدید “Pinterest-esque” است. طراحی جدید همچنین دارای StumbleDNA نرمی است که از رنگ برای دسته بندی محتوا بر اساس موضوع استفاده می کند: هر کاربر […]

  • MySpace بازگشته است. از نو. این بار با ظاهری فوق العاده شیک و موزیک گرا

    چهار سال است که MySpace به عنوان یک شبکه اجتماعی مرتبط است. با وجود مهاجرت گسترده جامعه به سایر شبکه های اجتماعی، تیم مالکیت جدید به رهبری جاستین تیمبرلیک هنوز در تلاش برای احیای آن هستند. دیروز یک تیزر ویدیوی جدید منتشر شد که به کاربران در طراحی مجدد آینده اوج می دهد: در حالی که طراحی […]

  • نظرسنجی Google نشان می‌دهد که کاربران از سایت‌های موبایل چه می‌خواهند

    Google با جدیدترین نظرسنجی خود تأیید کرده است که صاحبان گوشی های هوشمند می خواهند سایت ها برای نمایشگرهای کوچکترشان بهینه شود و تمایل دارند تا آنهایی را که نیستند کنار بگذارند. در این یافته ها هیچ چیز آشکار یا بحث انگیزی وجود ندارد. نکته جالب‌تر در مورد داده‌هایی که گوگل امروز صبح منتشر می‌کند مربوط به ویژگی‌ها و قابلیت‌های […]

  • گشت عکس: دفتر غافلگیر کننده Google در شهر نیویورک، شامل قفسه کتاب دیجیتال

    دفتر مرکزی Google در Mountain View، کالیفرنیا، به خوبی شناخته شده است. Googleplex، همانطور که معمولاً به آن گفته می‌شود، همه چیز را از T-Rex گرفته تا نسخه‌ای از SpaceShipOne را در خود جای داده است. اما دومین دفتر بزرگ گوگل در شهر نیویورک مکان های دیدنی زیادی دارد. من چندین بار به دفتر Google در نیویورک رفته ام از زمانی که به طور رسمی […]

  • 12 ابزار تحقیق محتوا که باید استفاده کنید

    وقتی نوبت به تحقیقات بازاریابی محتوا می‌رسد، ابزارهای زیادی در اختیار شما قرار دارد – آنقدر زیاد که می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. از ابزارهای کلیدواژه و سایت های پرسش و پاسخ گرفته تا تالارهای گفتگوی باز و تحلیلگرهای بک لینک، ابزارهایی طراحی شده اند که در هر مرحله از تحقیقات بازاریابی محتوایی به شما کمک می کنند. اما اجازه ندهید […]

  • براون، فرماندار کالیفرنیا، قانون خودروهای خودمختار را در گوگل امروز امضا کرد

    کالیفرنیا در آستانه تبدیل شدن به سومین ایالت در ایالات متحده با قانونی است که به صراحت اجازه آزمایش خودروهای خودران را می دهد. جری براون، فرماندار کالیفرنیا، قانون جدید را امروز در مقر گوگل در Mountain View امضا خواهد کرد. بعدازظهر دیروز، در کانال ویدیوی Google، متوجه صفحه پخش زنده جدیدی شدم که با این جمله […]

    بالا رفت.

  • پنج روز بعد، Feedburner تعداد فیدها را بازیابی می کند

    آنها برگشتند. تقریباً پنج روز طول کشید، اما تعداد فید اکنون دوباره در داشبورد Feedburner نشان داده می‌شود. در حالی که تعداد فید برگشته است، من آمار پنج روزه را از دست می دهم. Feedburner هیچ مشترکی را برای 18 تا 22 سپتامبر در حساب من و احتمالاً در همه حساب ها گزارش می دهد. پنجشنبه شب، برای اولین بار متوجه شدم که شمارش […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • پنج نکته برای اشتراک گذاری بیشتر در محتوای خود، spinsucks.com
  • در Google Plus وارد شوید یا عقب بمانید, econsultancy.com
  • چگونه روزنامه نگاران از Pinterest استفاده می کنند، خواندن/نوشتن وب
  • اینفوگرافیک ها هستند نه یک استراتژی رسانه اجتماعی: نیاز به تولیدکنندگان اجتماعی، www.briansolis.com
  • با دوستان صمیمی بدون توجه به اینکه چقدر پرسه می زنند، با تنظیمات جدید اعلان ارتباط برقرار کنید, blog.foursquare.com
  • احساسات برای #NFL با داورهای جایگزین کاهش می یابد، about.topsy.com
  • راهنمای نهایی شکست EdgeRank برای صاحبان صفحه فیس بوک, tweakyourbiz.com
  • هم بنیانگذار توییتر جایگزینی برای تعداد فالوورها پیشنهاد می کند ، www.buzzfeed.com
  • وقتی رسانه های اجتماعی رسانه اجتماعی نیستند ، www.marketingmag.com.au

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *