اعلانیه

روز بازاریابی: 25 اکتبر 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 22 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 25 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Oreo، Taco Bell، Old Spice و ESPN مارک های برجسته در ویدیوی IPO Roadshow توییتر هستند
    ( توجه: ویدیو پخش خودکار در زیر تعبیه شده است. میزان صدای خود را در صورت نیاز تنظیم کنید.) چهار نام تجاری موفق شدند و تعدادی از معروف ترین توییت های خود را در ویدیوی راهنمای IPO جدید توییتر گنجانده اند، که این شرکت امروز در آماده سازی برای نمایش جاده ای هفته آینده و ارائه سهام در طول این مدت منتشر کرد. هفته 4 نوامبر این ویدیو مقدمه توییتر است […]
  • Google قرارداد تبلیغاتی اولیه با MediaVest به ارزش میلیون‌ها نفر امضا می‌کند
    Google در بزرگترین قرارداد تبلیغاتی خود، قراردادی را با بخش Publicis، MediaVest به ارزش ده‌ها میلیون طی سال آینده امضا کرده است. این معامله مشتریان MediaVest را تضمین می‌کند که شامل هوندا، کوکاکولا و والمارت، مکان‌های ممتاز در YouTube، Google Display Network و شبکه‌های تلفن همراه از جمله شبکه برنامه تلفن همراه، AdMob می‌شود. این معامله نشانه موفقیت […]
  • است

  • جستجو. مرور کردن. رها کردن؟ چگونه اتوماسیون مرورگرها را به خریداران تبدیل می‌کند
    هر بازاریاب (حداقل کسی که در غار بدون Wi-Fi زندگی نکرده است) از پتانسیل ترافیک جستجو در رابطه با افزایش فروش آگاه است. اما واقعاً چقدر می توان از مشتریان بالقوه ای که از طریق موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند استفاده کرد؟ گاهی اوقات جزئیات با انتساب مستقیم کمی مبهم هستند […]
  • اینفوگرافیک: همه چیز درباره چگونه مردم در پینترست به اشتراک می گذارند
    Pinterest یکی از سایت های رسانه های اجتماعی داغی است که در طی یک سال گذشته ظهور کرده است. به یک خلاصه آماری نیاز دارید که چه کسی از آن استفاده می کند (نکته: مادران بزرگ هستند)، چگونه از آن استفاده می کنند (به iPad فکر می کنید)، چه زمانی و چه چیزی به اشتراک می گذارند؟ افراد ShareThis یک اینفوگرافیک بر اساس تعاملات Pinterest که از طریق […]
  • می بینند گردآوری کرده اند.

  • ارائه نشد چیز خوبی است؟
    چند هفته از آن زمان می گذرد گوگل دنیای ما را تکان داد و داده های سطح کلمه کلیدی را از ارجاع دهنده حذف کرد، بنابراین وقت آن است که نتایج را بررسی کنیم و ببینیم چه چیزی در دنیای بازاریابی جستجو تغییر کرده است. با کمال تعجب، نه زیاد. کلیدواژه‌ها چراغ‌های بینش بودند – چراغ‌های فوق‌العاده – اما کلمات کلیدی شمشیری دولبه بودند که ما را به […]
  • تویتر بیش از 1 میلیارد دلار در IPO جمع آوری خواهد کرد
    دیروز توییتر سند بایگانی S-1 خود را برای سومین بار اصلاح کرد. این بار این شرکت قیمت گذاری سهام را ارائه کرد و ارزش دقیق تری را برای IPO خود قرار داد: تا 1.4 میلیارد دلار. توییتر گفت که قیمت سهام به طور آزمایشی بین 17 تا 20 دلار خواهد بود: قبل از این عرضه، هیچ بازار عمومی برای […]
  • وجود نداشت.

  • مایکروسافت “نتایج بهتر از انتظار را گزارش می دهد” با درآمد سه ماهه اول سال مالی 2014 بالغ بر 18.53 میلیارد دلار
    با استفاده از چارچوب گزارش دهی جدید مایکروسافت امروز درآمدهای سه ماهه اول سال مالی 2014 خود را منتشر کرد، با درآمد سه ماهه اول 18.53 میلیارد دلار برای سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر 2013. در جریان تماس درآمد امروز، معاون اجرایی و مدیر مالی، ایمی هود گفت که مایکروسافت از دیدگاه جغرافیایی شاهد رشد درآمد گسترده ای بوده است. با عملکرد بازار رایانه شخصی و درآمد مصرف کننده […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *