اعلانیه

روز بازاریابی: 25 آوریل 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • لیگ قهرمانان اروپا رکورد سوپر باول را برای فعالیت توییتر شکست

    سوپربول ممکن است بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در ایالات متحده باشد، اما در سرتاسر جهان، فوتبال آمریکایی شمع‌ای در برابر محبوبیت فوتبال… اشتباه، فوتبال… نیست. دیروز زمانی که بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین بارسلونا و چلسی رکورد جدیدی در توییت در ثانیه (TPS) برای یک رویداد ورزشی به ثبت رساند، این موضوع در توییتر ثابت شد. […]

  • آپلودکننده تصویر جدید فلیکر سریع‌تر است، از عکس‌های عظیم پشتیبانی می‌کند

    Flickr یک آپلود کننده تصویر کاملاً جدید را معرفی کرده است – Flickr Uploadr، همانطور که به آن می‌گویند – که این شرکت می‌گوید تعدادی پیشرفت را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می‌دهد. برای شروع، فلیکر می گوید آپلودر جدید تصاویر را به طور متوسط ​​20 تا 30 درصد سریعتر به فلیکر ارسال می کند، به طوری که کاربران بین المللی احتمالاً 50 تا […]

  • الگوی جدید ضد هرزنامه گوگل باعث خشم و ناامیدی در صنعت بازاریابی می شود

    اگر بیش از 130 نظر در مقاله Search Engine Land نشانه ای باشد، بازاریابان جستجو با ترکیبی از ناامیدی و خشم نسبت به تغییر الگوریتم ضد هرزنامه که گوگل دیروز اعلام کرد واکنش نشان می دهند. بسیاری از بازاریابان جستجو می‌گویند که سایت‌های با کیفیت پایین همچنان در رتبه‌بندی جستجوی گوگل خوب عمل می‌کنند و حتی گاهی اوقات دید بهتری نسبت به […]

  • مقالات پرطرفدار اکنون در فید خبری فیس بوک نمایش داده می شود

    در یک تغییر جدید امروز، “مقالات پرطرفدار” در فیدهای خبری کاربران فیس بوک ظاهر می شود. ویژگی جدید در میان 5 مقاله که به نظر می رسد در تمام فیس بوک داغ هستند، پیمایش می کند. این ویژگی بسیار شبیه عملکرد «Hot On Google+» گوگل است، اما به نام دوستی که اخیراً مقاله را خوانده است، اضافه می کند: […]

  • افزودن ایمیل مشارکت در امتیازدهی RFM

    بالاخره بهار از راه رسید و برای اکثر خرده فروشان این به معنای آرامش در تعداد دفعات تعطیلات است (به محض اینکه روز مادر سپری شود)، و آن را به زمان ایده آلی برای دریافت دیدگاهی تازه در مورد گزارش ایمیل تبدیل می کند. امتیازدهی RFM (تأخر، فرکانس، پولی) مدت‌هاست که روشی برای رتبه‌بندی ارزش مشتریان در پرونده بوده است. از نظر تاریخی، […]

  • مطالعه: برای تبلیغات نمایشی، کلیک‌ها با تبدیل همبستگی «تقریباً صفر» دارند

    سال‌هاست که بسیاری از ناشران و محققین در حال مبارزه با ” comscore>

  • Apple 10 وب‌سایت برتر ایالات متحده در ماه مارس را شکست، ComScore می‌گوید

    اگرچه فروش قوی آیفون بود که باعث شد درآمدهای غول‌پیکر سه‌ماهه دوم اپل امروز عرضه شود، اما احتمالاً عرضه‌ی آی‌پد جدید بود که در ماه مارس باعث شد اپل در بین 10 وب‌سایت برتر قرار گیرد. بر اساس آخرین رتبه بندی comScore Media Matrix از دارایی های وب ایالات متحده، اپل بیش از 81.1 میلیون […]

  • دکمه اشتراک‌گذاری جدید «+1 کمتر» برای Google+‎ منتشر شد

    خط بین عملکرد +1 Google و شبکه +Google همیشه تا حدودی مبهم بوده است. امروز گوگل دکمه اشتراک گذاری +Google جدیدی را معرفی کرده است که به تمایز این دو سرویس کمک می کند. گوگل در ابتدا +1 را به عنوان ابزاری شبیه به قابلیت لایک فیس بوک راه اندازی کرد. 1+ معادل ضمانت کاربر برای یک وب سایت توسط […]

    است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • اکثریت هزاره ها یک صفحه طرفداران فیس بوک را لایک کنید اما هرگز برنگرد، زائر بازاریابی
  • آیا تایم لاین تعامل را در فیس بوک افزایش داده است؟، www.emarketer.com
  • امتیازات Snapguide اولین ادغام موبایل با Pinterest، pandodaily.com
  • متخصص هرزنامه شک دارد که توییتر اسپم را شکست دهد، www.dailydot.com
  • نابودی رسانه های اجتماعی و نحوه غلبه بر آن ، econsultancy.com
  • امتیاز Klout شما واقعاً به چه معناست، سیمی
  • شما به تازگی یک پلتفرم گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کردید، حالا چه؟، رسانه‌های اجتماعی امروز
  • نفوذ شما، برای رفتن!، corp.klout.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *