اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 24 سپتامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • به زودی برای دریافت درمان Google+‎ نظرات YouTube

    Youtube امروز یک پلتفرم نظردهی جدید را معرفی کرد که توسط Google+‎ ارائه شده است، با نظرات ویدیویی که به زودی بر اساس ارتباط در مقایسه با نحوه پست اخیر یک نظر مرتب می‌شوند. بر اساس این اعلامیه، نظرات سازنده ویدیو، شخصیت‌های محبوب و ارتباطات +Google در بالای لیست نظرات همراه با بحث در مورد ویدیو ظاهر می‌شوند. […]

  • بحران اعتماد: 40 درصد به بررسی های آنلاین اعتماد ندارند

    در طول سال گذشته، تعدادی رسوایی بررسی آنلاین وجود داشته است. اخیراً، یک سرکوب نظارتی در نیویورک در مورد بررسی‌های جعلی که توسط شرکت‌های «مدیریت شهرت» ایجاد می‌شد، وجود داشت. مشخص نیست که آیا تبلیغات پیرامون هر یک از این رویدادها اعتماد مصرف کننده به بررسی های آنلاین و صحت آنها را از بین برده است یا خیر. اخیراً […]

  • نظرسنجی: 46٪ از بازاریابان استراتژی بازاریابی محتوا دارند، تنها 25٪ نتایج رسانه های اجتماعی را دنبال می کنند

    یک نظرسنجی جدید از ارائه‌دهنده بازاریابی محتوا Skyword نشان داد که تقریباً نیمی از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی استراتژی بازاریابی محتوای رسمی دارند، اما تنها ۲۵ درصد نتایج تلاش‌های بازاریابی محتوای رسانه‌های اجتماعی خود را اندازه‌گیری می‌کنند. این نظرسنجی که توسط Unisphere Research انجام شد، شامل 217 شرکت‌کننده از پایگاه خوانندگان مجله CRM و مجله EContent، […]

  • Pinterest پین های غنی را با پین های مقاله با ظاهر جدید برای ناشران گسترش می دهد

    حرکت جالب امروز از Pinterest: این شرکت یک سبک پین ویژه برای پین های مقاله، به عنوان بخشی از ویژگی rich pins که در اوایل امسال راه اندازی شد، اعلام کرده است. پین های مقاله هم زاویه ناشر/برند و هم زاویه مصرف کننده دارند. در سمت ناشر، Pinterest سبک جدید پین را به عنوان راهی برای گسترش […]

    ارائه کرده است

  • کمتر از نیمی از بازاریابان دیجیتال می گویند که در بازاریابی دیجیتال مهارت بالایی دارند

    در یک نظرسنجی تا حدودی هشیارکننده از 1000 بازاریاب ایالات متحده، تنها 48 درصد از کسانی که به عنوان “بازاریاب دیجیتال” معرفی شدند، گفتند که در بازاریابی دیجیتال مهارت بالایی دارند. و حتی کمتر به گروه خود فکر می کنند: فقط 40 درصد فکر می کنند که همکاران تیم آنها در بازاریابی دیجیتال مهارت بالایی دارند. این مطالعه با عنوان پریشانی دیجیتال: چه چیزی […]

    را نگه می دارد

  • AdStage قصد دارد مدیریت تبلیغات بین کانالی را به SMB ها بیاورد، شراکت با ReTargeter، Unbounce و دیگران را راه اندازی می کند

    Kenshoo، Marin و Adobe: مراقب باشید، AdStage شما را در نظر دارد. امروز در هفته تبلیغات در نیویورک، AdStage از تلاش‌های جدیدی برای سست کردن تسلط شرکت‌ها بر فناوری تبلیغات و دسترسی مساوی به SMB‌ها به مزایای یک پلتفرم مدیریت تبلیغات خبر داد. «ما از ابزارهای تبلیغات سازمانی که بخش اعظم تبلیغ‌کنندگان را قفل می‌کردند ناامید شدیم […]

  • مطالعه: تقریباً نیمی از کاربران تلفن همراه مکان را برای پیشنهادهای مربوطه به اشتراک خواهند گذاشت

    پیام‌های مبتنی بر نوشتار تلفن همراه به طور مؤثری به “فرزندخوانده سر قرمز” بازاریابی تلفن همراه تبدیل شده است. زمانی که تنها بازاریابی موبایلی بود که روی همه دستگاه‌ها کار می‌کرد، طی چند سال گذشته با استفاده گسترده از تلفن‌های هوشمند و افزایش نمایشگر تلفن همراه، محبوبیت خود را از دست داده است. با این حال، در شرایط خاص، پیامک می تواند به عنوان یک وفاداری تلفن همراه بسیار موثر باشد […]

  • وبلاگ نویسی مهمان: A راهنمای مبتدیان

    در حالی که ممکن است پست مهمان در تئوری مفهومی ساده به نظر برسد (تنها کاری که باید انجام دهم این است که چیزی کوچک بنویسم و ​​کسی را وادار کنم تا آن را پست کند – آسان!)، در عمل واقعاً اینطور نیست. مراحل بیشتری از آن چیزی که فکر می کنید وجود دارد. و حتی اگر چیزی که می نویسید عالی، خواندنی و آموزنده باشد، […]

  • Boots-On-The-Ground at #AWX: Coverage From Advertising Week 2013

    هفته تبلیغات، برترین گردهمایی سالانه رهبران بازاریابی و ارتباطات در جهان، برای نمایش سال 2013 خود به شهر نیویورک بازگشته است. ما مشتاقیم اعلام کنیم که امسال، ویرایشگر انجمن ما، لورن لیتوینکا (@beebow)، در این زمینه حضور خواهد داشت و در جلسات مختلفی برای پوشش دادن به Marketing Land شرکت خواهد کرد. هفته یک ترکیب ترکیبی […]

    است

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *