این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Google برای حذف عملکرد قابل توجه DoubleClick AdPlanner
اگر از DoubleClick AdPlanner برای تحقیق در مورد هر چیزی غیر از سایتها در Google Display Network استفاده کردهاید، شانس شما را از دست داده است. گوگل در این هفته اخطاریههایی را برای کاربران AdPlanner ارسال کرده است که تغییرات چشمگیری را که قرار است در 5 سپتامبر اعمال شود، به آنها میفرستد. مردم در فضای بازاریابی دیجیتال عادت کردهاند […]
- EMarketer: 88 درصد از شرکت های آمریکایی تا سال 2014 در فیس بوک بازاریابی خواهند کرد
در یک گزارش جدید، شرکت تحقیقات بازار eMarketer تخمین میزند که 88 درصد از شرکتهای آمریکایی تا سال 2014 در فیسبوک بازاریابی میکنند. این بیش از دو برابر برآورد شده 43 درصدی است که در سال 2009 از فیسبوک استفاده میکردند و از 83 درصد افزایش مییابد. تخمین زده می شود که امسال در فیس بوک بازاریابی شود. (و […]
- پخش های اینترنتی هفته آینده: تبلیغات موبایلی (چهارشنبه)، لینک سازی (پنجشنبه)
سایت خواهر ما، Digital Marketing Depot، هفته آینده میزبان دو پخش اینترنتی خواهد بود: در روز چهارشنبه، 5 سپتامبر، ساعت 13:00، غرفه مت از BIA/Kelsey و جف بریسلین از موسسه Marchex، “درآمد بیشتری را با تبلیغات موبایلی کشف کنید” ارائه خواهند کرد. با استفاده از ردیابی تماس و تجزیه و تحلیل، پخش اینترنتی که به شما کمک میکند تجارت (و درآمد) بیشتری از […]
- Zeppelin برای بزرگترین عنوان هشتگ توییتر، Space Needle را شکست می دهد
گاهی اوقات، اندازه هشتگ شما مهم است. این هفته در سیاتل، Space Needle مسابقهای را راهاندازی کرد که به یک نفر اجازه میدهد طرح خود را به مدت شش ماه در بالای سازه نمادین قرار دهد. و یکی از راههایی که Needle این مسابقه را تبلیغ میکند، با یک کمپین توییتر در اطراف #topthis […]
است.
- همانطور که جهان در انتظار حکم اپل-سامسونگ آمریکا است، نمایش جانبی محاکمه موازی در دادگاه کره جنوبی به پایان می رسد
دنیای فناوری بینفس منتظر هیئت منصفه در دادگاه فدرال ناحیه فدرال ایالات متحده (سن خوزه، کالیفرنیا) در اپل علیه سامسونگ است تا رأی خود را صادر کند. پیشبینی من: انتظار نوعی «تصمیم تقسیمبندی» را داشته باشید که در آن هیئت منصفه سامسونگ را مسئول برخی و نه همه ادعاهای اپل میداند و به برخی اما نه همه آنها…
- گزارش: 17٪ از بازاریابان از Pinterest برای اهداف تجاری استفاده می کنند (یا برنامه ریزی برای استفاده دارند)
با اضافه شدن اخیر اپلیکیشن موبایل/تبلت و افتتاح عمومی Pinterest، نرخ پذیرش در جامعه بازاریابی در حال افزایش است. یک مطالعه اخیر توسط گروه خلاق نشان داد که 7 درصد از بازاریابان در حال حاضر از Pinterest در آمیخته بازاریابی خود استفاده می کنند و 10 درصد از بازاریابان برای این کار برنامه ریزی می کنند. این نظرسنجی از مدیران بازاریابی و تبلیغات […]
تشکیل شده است
- 7 اشتباه بزرگ که بازاریابان وابسته جدید مرتکب می شوند
وقتی برای اولین بار بازاریابی وابسته را شروع کردم، تنها چیزی که می خواستم این بود که فقط پول دربیاورم. من از هر جهت می دویدم، همه چیز را امتحان می کردم، بدون اینکه تصور واقعی از اشتباهاتی که انجام می دادم که می توانست بر شانس موفقیت بلندمدت من تأثیر بگذارد. از طریق سالها تجربه من در بازاریابی وابسته و تدریس […]
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
مشکلات تجاری
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- گزینه تست فیس بوک برای مدیران صفحه تا به کاربران بگویند چرا نظرات حذف شدند، allfacebook.com
- اگر یک کسب و کار کوچک توییت می کند، آیا کسی برای خواندن وجود دارد آیا؟، رسانه های اجتماعی امروز
- برای هر توییتی در TweetDeck تازه به روز شده اقدام کنید، tweetdeck.posterous.com
- وال مارت به طرفداران فیس بوک خود می دهد دسترسی اولیه به layaway، www.internetretailer.com
- 9 برند در توییتر این کار را درست انجام می دهند، saydaily .com
- تفکیک یک مرکز فرماندهی یا تعامل رسانه های اجتماعی اختصاصی، www.web-strategist.com
- در مقایسه با سایرین شبکههای اجتماعی، فیسبوک یک مرکز شهروندان ارشد است، زائر بازاریابی
- تغییر اعلانهای Google Plus – اما آیا آنها بهتر هستند؟ ، www.virante.org
- Pinterest در هلندی و آلمانی!، blog.pinterest.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.