این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- تجارت بازاریابی: Google در استراتژی کیف پول تجدید نظر می کند، Pinterest در مورد درآمد و امتیازات PeerIndex 3 میلیون دلار جدی می شود در Funding
به نظر میرسد تکامل و انتقال موضوع اصلی این هفته باشد. توییتر و پینترست هر دو در حال گذار از مقیاس بندی به کسب درآمد هستند. Adobe همچنان به بهبود تجارت دیجیتال مارکتینگ خود ادامه می دهد در حالی که Google Wallet و CityGrid Media به دنبال راه های بهتری برای رشد محصولات و ویژگی های خود هستند. در همین حال یاهو و ICANN به توسعه خود در […]
مختلف ادامه می دهند
- شنیده شده از طریق انگور: درس هایی از موفقیت در بازاریابی عملکرد Wine.com
حفظ موقعیت رهبری در یک بازار آنلاین رقابتی می تواند یک چالش باشد، به خصوص با ورود تازه واردان، مشتریان بی ثبات و کانال های فروش متنوع. البته طیف وسیعی از کانالهای بازاریابی برای انتخاب وجود دارد و مدیران بازاریابی باید از بودجههای خود عاقلانه استفاده کنند. یک نمونه از شرکتی که […]
است
- Tweetdeck مدیریت لیست، فعالیت ها و بازتوییت های قابل ویرایش را اضافه می کند
Tweetdeck به زودی بسیار شبیه نسخه وب توییتر خواهد بود. بسیاری از جدیدترین ویژگیهای وب: فهرستها، فعالیتها، تعاملات به جدیدترین بهروزرسانی Tweetdeck، نسخه 1.3 راه پیدا کردهاند. بعلاوه، برخی ارتقاءها مانند فراخوانی مجدد به روش «RT» برای بازتوییت کردن دیگران و بهبود رسانههای جدید باید کاربران را […]
- برنامه های تلفن همراه در مقابل وب موبایل: “برای مصرف کنندگان مهم نیست”
پروژه اینترنت پیو، آخرین مورد از سری بحثهای خود در مورد آینده اینترنت، امروز صبح گزارش جدیدی منتشر کرد که به بحث «برنامهها در مقابل وب» موبایل میپردازد. این به عنوان یک استعاره یا جایگزین برای یک بحث بزرگتر در مورد نبرد پلتفرم ها و آینده اینترنت قرار می گیرد: در […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی محلی
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.