اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 23 دسامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • KPMG می‌گوید که .Com را برای دامنه KPMG ترک می‌کند، به اشتباه SEO را به عنوان یک دلیل ذکر می‌کند

    KPMG، آژانس خدمات حرفه‌ای چندملیتی که در سال 1870 متولد شد، می‌گوید که دامنه .com خود را کنار می‌گذارد و به دامنه سطح بالای .kpmg خود (TLD) تغییر می‌دهد. و یکی از دلایلی که این شرکت ارائه می دهد این است که دامنه جدید به بهینه سازی موتور جستجوی شرکت کمک می کند. دیوید گرین، رئیس بخش دیجیتال KPMG […]

  • Buffalo Chicken, The Blue Lagoon & Smartwatches: Pinterest Top Its Pins Of 2013 را فهرست می کند قوی>

    هفته گذشته، پینترست پین‌های برتر سال 2013 خود را منتشر کرد، و 29 دسته‌بندی مختلف پین برتر، از جمله تابلوهای غذای خوشمزه، فناوری و مکان‌ها و سفر را ارائه کرد. هیئت دستور العمل خوشمزه Pinterest با بیش از 2000 دنبال کننده، 20 پین از بهترین دستور العمل های مرسوم را فهرست کرده است، از مرغ بوفالو گرفته تا براونی نوتلا و بیکن آبجو شیرین. ابزارک برای […]

  • IAB: با 10.7 میلیارد دلار، یک چهارم رکورد دیگر برای درآمدهای تبلیغات دیجیتال ایالات متحده در سه ماهه سوم 20

    براساس گزارش برتر IAB که امروز منتشر شد، درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده در سه ماهه سوم سال 2013 15 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به 10.69 میلیارد دلار رسید. درآمدهای سه ماهه سوم نسبت به سه ماهه دوم سال 2013 که به 10.26 میلیارد دلار رسید، 4.2 درصد افزایش یافته است. پس از تسویه تقریباً 20 میلیارد دلار در نیمه اول […]

  • چرا استراتژی محتوا برای بازاریابی لحظه‌ای اساسی است

    وقتی پرده جوایز امی بالا رفت، HBO آماده بود. طبق معمول، شبکه کابلی نامزد جوایز فراوانی شد. طبیعتاً هیچ راهی برای دانستن اینکه چه کسی یا چه برنامه‌نویسی برنده کدام دسته‌ها خواهد بود وجود نداشت. در همان زمان، تعداد زیادی شناخته شده وجود داشت: آن نمایش ها، بازیگران، کارگردانان و استعدادهایی که […]

  • نگاهی به سال 2013 در بازاریابی دیجیتال

    این سال از نظر بهینه‌سازی مصرف‌کننده و روند تبدیل همه‌چیز بود. سرمایه‌گذاری جمعی به استراتوسفر بعدی سوق داده شد و تلفن همراه در هر لحظه از زندگی ما به حداکثر رسید، در حالی که اپلیکیشن‌ها و تجارت کاناپه‌ها منفجر شدند، تا حدی به لطف یک اقتصاد جهانی نیمه بازسازی‌شده که میلیاردها دلار درآمد قابل تصرف بیشتری را برای پرتاب کردن فراهم کرد – […]

  • آشنایی با: معاون استراتژی دیجیتال برای CafePress Inc.

    جیسون فالز معاون استراتژی دیجیتال برای CafePress است، خرده‌فروشی اینترنتی که به صورت عمومی معامله می‌شود و همواره به عنوان یکی از برترین مقاصد خرید آنلاین رتبه‌بندی می‌شود. او یک استراتژیست دیجیتال، نویسنده، سخنران و متفکر پیشرو در صنعت بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی است که فالز نیز تأسیس کرد، و به عنوان محرک اصلی در SocialMediaExplorer.com، یک […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *