این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- تابستان ترافیک جدیدی را برای سایت های صنعت سفر به ارمغان می آورد [comScore Data]
بسیاری از سایتهای مرتبط با سفر، بر اساس گزارش 50 ویژگی برتر وب ایالات متحده در ژوئن 2012 توسط comScore، در طول ژوئن شاهد افزایش ترافیک بودند. ComScore میگوید که سایتهای سفر زمینی/کروز (مانند Amtrak و Carnival Cruises) بیشترین سود را داشتند. رده بندی، با نه درصد افزایش به 14 میلیون بازدید کننده در کل. سایتهای هتل/تفریح با […]
چهارمین سودآور بودند
- واشنگتون پست با تبلیغات هدفمند جدید توییتر نرخ تعامل را سه برابر می کند
یک تبلیغکننده در حال حاضر از مزایای انتشار توییتهای تبلیغاتی برای کاربران خاص توییتر بدون نیاز به انتشار توییت برای همه دنبالکنندگان خود بهره میبرد. واشنگتن پست یکی از تبلیغکنندگانی است که در حال آزمایش گزینههای هدفگیری جدید توییتر است که هفته گذشته به طور رسمی اعلام شد. و با توجه به […]
- 10 میانبر لینکدین برای دنیای پس از توییتر
تا کنون، همه ما در مورد جدایی کوچک توییتر با لینکدین شنیده ایم – و پیامد آن را در جدول زمانی لینکدین بدون توییت خود کشف کرده ایم. بهعنوان بازاریاب رسانههای اجتماعی، این یک چین و چروک جدید به روزهای پرمشغله ما در تلاش برای دستکاری کانالهای رسانههای اجتماعی متعدد اضافه میکند. لینکدین ممکن است جذاب ترین شبکه اجتماعی نباشد، اما هنوز […]
است
- چقدر پویا هستید؟
بسیاری از شرکت ها می گویند که خلاقیت پویا را ارائه می دهند. این یک عبارت کاملاً تعریف شده است، بنابراین دشوار است که دقیقاً از شرکتی که آن را ارائه می دهد انتظار داشته باشید. قبل از انتخاب یک ارائه دهنده تبلیغات پویا، توصیه من این است که دو مجموعه معیار را در نظر بگیرید تا بدانید که یک راه حل واقعا پویا دریافت می کنید: […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بهینه سازی تبدیل
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- Google Plus چگونه است شکست در جنگ با مخاطبان راضی, leaderswest.com
- 10 قانون مشارکت در رسانه های اجتماعی، www.problogger.net
- @Deltalina & Delta’s فرصت اجتماعی: بازگشت سرمایه سفیران شرکتی واقعی، وبلاگ پاک AIM
- نیویورک تایمز میگوید، حتی در رسانههای اجتماعی، بازاریابان باید افشاگری کنند، نیویورک تایمز
- برای مشارکت در المپیک، توییتر و NBC Form Partnership، وال استریت ژورنال
- ویروس شدن در توییتر، performinsider.com
- Hear Ye, Hear Ye: از اعلان های LinkedIn برای ایجاد سرنخ، www.mpdailyfix.com
- به افزایش ترافیک تجارت الکترونیک خود با Pinterest کمک کنید، مجله موتور جستجو
- اینفوگرافیک ها یک استراتژی رسانه اجتماعی نیستند، pandodaily.com
- آیا محبوبیت فیس بوک در حال کاهش است؟ [اینفوگرافیک]، زائر بازاریابی
- تنها تخمین زده می شود که 23 درصد از توییت ها با استفاده از کلاینت های شخص ثالث توییتر ارسال می شوند، thenextweb.com
- هدفگیری خریدار بازگشت به مدرسه، www.digiday .com
- پایان فیس بوک اعتبارات (و مراحل بعدی)، blog.kelseygroup.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.