در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- Google همه را به Universal Analytics ارتقا می دهد، اما یک ابزار ارتقاء D-I-Y در ابتدا وجود دارد
اگر به دنبال ارتقاء از Google Analytics معمولی و خسته کننده به Universal Analytics براق و جدید هستید، گوگل یک ارتقاء جدید و دو مرحله ای را اعلام کرده است. این ارتقا شامل ابزار جدیدی است که “در هفته های آینده” در بخش مدیریت تمام حساب های Google Analytics در دسترس خواهد بود. تصویر زیر نشان می دهد که ظاهر آن […] - “Blockbusters”: Why The Long Tail Is Dead and Go-Big Strategies pay Off
آنیتا البرس تبدیل شد دم بلند روی سرش در طول سخنرانی او در کنفرانس FutureM که هفته گذشته توسط MITX در بوستون برگزار شد. استاد محبوب مدیریت بازرگانی در مدرسه بازرگانی هاروارد درباره کتاب جدید خود با نام «بلاکباسترها» بحث کرد که به این موضوع میپردازد که چه چیزی باعث موفقیت بزرگ در صنعت سرگرمی میشود و چگونه این درسها میتوانند ترجمه […] - دسترسی فیس بوک به مخاطبان سفارشی برای همه تبلیغ کنندگان تا پایان نوامبر
فیس بوک امروز اعلام کرد که دسترسی به آن را باز می کند. ابزار هدفیابی آگهی مخاطبان سفارشی برای همه تبلیغکنندگان تا اواخر نوامبر. این ویژگی از امروز برای تعداد محدودی از تبلیغکنندگان ایالات متحده آغاز میشود و عرضه جهانی آن از هفته آینده آغاز میشود. قبل از امروز، مخاطبان سفارشی فیس بوک فقط از طریق API و ویرایشگر قدرت […] - برندها بر ویدیوهای اینستاگرام تسلط دارند: 40 درصد از ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده برتر متعلق به برندها هستند
معلوم شد که اینستاگرام فقط برای توئین هایی نیست که دوست دارند فیلترهای فازی شرکت فناوری بازاریابی Unruly امروز گزارشی منتشر کرد که در آن 1000 ویدیوی برتر اینستاگرام که بیشترین اشتراک گذاری را به اشتراک گذاشته اند را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. با کمال تعجب 40 درصد از ویدیوها مستقیماً از برندها تهیه شده است. از بین همه برندها، بیشترین اشتراک گذاری MTV با 84 ویدیو در بین 1000 ویدیوی برتر بود. اینستاگرام MTV […] - تبلیغات بنری غول پیکر در نتایج جستجوی Google در حال آزمایش هستند
Google آنچه را که “آزمایش کوچک” می نامد در ایالات متحده اجرا می کند تا تبلیغات بنری غول پیکر را برای جستارهای جستجوی مارک دار خاص نشان دهد. اسکرین شات زیر که توسط @SynrgyHQ ارسال شده است، یک تبلیغ حمایت شده برای Southwest Airlines را در عبارت جستجوی مارک دار [شرکت های هواپیمایی جنوب غربی] نشان می دهد. به نظر نمی رسد تکرار این تست آسان باشد، اما گوگل تایید کرده است که […] - In-Real-time-across-22000-dimensions/”>In-Networked Insights پلت فرم فناوری جدید نمودارها 100 میلیون قطعه داده اجتماعی در زمان واقعی را نشان می دهد
ارائه دهنده فناوری تجزیه و تحلیل بازاریابی، Networked Insights است امروز بهبودی در پلتفرم داده اجتماعی خود SocialSense منتشر می کند. بر اساس این اطلاعیه، فناوری جدید ۱۰۰ میلیون محتوای اجتماعی را در ۲۲۰۰۰ بعد، از جمله محدوده سنی، مکان، جنسیت، روانشناسی، مرحله زندگی، علایق و ترجیحات، بهصورت بلادرنگ تجزیه و تحلیل میکند. Networked Insights ادعا میکند که پلتفرم آن برندها را قادر میسازد […] - آینده گزارش سئو: فراخوانی به صنعت
می خواهید ترافیک ارگانیک را اندازه گیری کنید؟ فقط تعداد کلیکهای Google Webmaster Tools را در نظر بگیرید، میانگین CTR را بر اساس موقعیت در همه آنها محاسبه کنید، سپس حجم تطابق گسترده همه آن عبارتها را در نظر بگیرید (زیرا این تنها حجمی است که Google به شما میدهد)، و سپس موقعیت خود را بگیرید و تقسیم کنید. آن را با CTR و حجم صدا. […] - Tapped-Out: تبلیغات Swipe-to-Engage باعث صرفه جویی در تبلیغات موبایلی می شود
علی رغم سرفصل های مکرر که ادعا می کنند تبلیغات موبایل آینده است و آینده اینجاست. ، تبلیغ کنندگان، مخاطبان و ناشران مخفیانه چشمان خود را می چرخانند. تبلیغات موبایلی برای همه دردسر بزرگی است: ارزش آن نادرست است و تجربه کاربر بد است. مشکل این نیست که تبلیغات روی موبایل کار نمی کنند. این مدل دسکتاپ […] - کیتی پری توصیه هایی (مشکوک) در مورد چگونگی ایجاد غرش در حساب توییتر ارائه می دهد
کیتی پری، خواننده محبوب پاپ و توییتر مصاحبه ای با USA Today که در آن او به خوانندگان توصیه می کند که چگونه اژدهای رسانه های اجتماعی را رام کنند – عامیانه نحوه موفقیت در توییتر. در مقاله او ده ها نکته را بیان می کند که به او کمک کرد تا 45 میلیون دنبال کننده در توییتر به دست آورد. برخی از حکیم […]
چگونه خواهد بود
در دسترس بود
است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- تویتر یک میلیارد دلار خط اعتبار دریافت می کند، www.usatoday.com
- بیبیسی جهانی اخبار، آخرین شریک توییتر، شروع مجموعهای از گزارشهای ویدئویی درون توییتی اصلی، عصر تبلیغات
- فیس بوک فضای اداری را در دوبلین دو برابر می کند، www.irishtimes.com
- پردرآمدترین مدیرعامل فیسبوک زاکربرگ با 2.28 میلیارد دلار ، www.bizjournals.com
- LinkedIn 38٪ از بازدیدهای منحصر به فرد از تلفن همراه را به دست آورده است، از 8٪ در سه ماهه اول 2011، TechCrunch
- باز برای تجارت در استرالیا، وبلاگ رسمی توییتر
- تویتر بی سر و صدا جبران خسارت هیئت مدیره را دو برابر می کند، www.footnoted.com
- چرا فیس بوک به دنبال تماشاگران تلویزیونی است؟، داخل فیس بوک
- Yahoo استارتاپ LookFlow را دریافت می کند برای کار بر روی فلیکر و “یادگیری عمیق”، TechCrunch
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.