اعلانیه

روز بازاریابی: 23 آگوست 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 15 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 23 آگوست 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • بر خلاف مدل Strictly Paid Google، Bing فرمت های خرید پولی و رایگان را انتخاب می کند
    امروز بینگ اعلام کرد که Bing غروب می کند. خرید، مقصد محصول جداگانه‌ای که به فیدهای محصول تاجر در مرکز تجاری بینگ متکی است. در عوض، این شرکت جستجوی محصول Bing را در چند ماه آینده راه اندازی می کند. علاوه بر چرخ فلک تصویر جدید، که در بالا نشان داده شده است، جستجوی محصول بینگ همچنین Snapshot را برای نمایش […]
  • در خود جای داده است.

  • فیس بوک آخرین تغییر فید خبری با هدف پاداش دادن به محتوای باکیفیت است
    فیس بوک در ادامه قول خود مبنی بر شفافیت بیشتر در مورد نحوه کارکرد اخبار فید، تغییرات دیگری را برای نحوه تصمیم گیری درباره نمایش داستان ها اعلام کرده است. آنجا. فیس‌بوک می‌گوید الگوریتم جدیدی را توسعه داده است که هدف آن شناسایی و نشان دادن «محتوای با کیفیت» است و در آینده برای همه کاربران ارائه خواهد شد […]
  • جلسه توییتر با بانک ها قبل از ثبت اولیه اولیه اولیه سهام
    NY Post گزارش می دهد که مدیران توییتر در حال ملاقات با تعدادی از شرکت های وال استریت هستند تا تصمیم بگیرند چه کسی آن را به مراسم IPO خواهد برد. . ظاهراً این جلسات بسیار مقدماتی برای ابلاغ ملاحظات و نگرانی های اساسی به بانک ها است. این مقاله نشان می دهد که تفکر توییتر در مورد IPO خود به طور قابل توجهی شکل می گیرد […]
  • بالمر مدیر عامل مایکروسافت سال آینده بازنشسته می شود، بازار خبر را دوست دارد
    بر خلاف سلف خود بیل گیتس، استیو بالمر روزهای سخت تری را پشت سر گذاشته است. تا حدی تقصیر او نیست. با این حال، مدیر عامل فعلی مایکروسافت در دوره ای از اختلال و افول در موقعیت غالب بازار شرکت، ریاست داشته است. همه اینها را می توان به صورت زیر خلاصه کرد: اندروید اکنون […]
  • است

  • برنامه جستجوی YouTube برای Google Glass Mimics The Matrix
    هنوز هیچ برنامه YouTube برای Google Glass وجود ندارد، اما برنامه جدیدی وجود دارد که YouTube را برای ویدیوها و اهداف “چگونه” جستجو می کند. تا شما را در طول مسیر باهوش‌تر کند – چیزی شبیه به «یادگیری سریع» که ممکن است از The Matrix بدانید. نامش چگونه است… و ایده این است که «به هر کسی بیاموزم، […]
  • برندینگ با طراحی Parallax: 5 سوال با تیم Minnesota Timberwolves
    طراحی سایت قدرتمند — و معنادار — از همیشه مهمتر است. کمتر از دو دهم ثانیه طول می کشد تا یک بازدیدکننده آنلاین نظر خود را در مورد یک برند شکل دهد. انتظارات برای سرگرم شدن و درگیر شدن توسط رسانه های آنلاین در حال افزایش است و یکی از راه های جذب مخاطب استفاده از اختلاف منظر […]
  • Holiday Road: Boost Q4 Results با درک بهتر سفر مشتری
    هیچ چیزی مانند آفتاب ماه اوت وجود ندارد که جرقه خلاقانه ای برای هدایت کمپین های تعطیلات شما ایجاد کند. ! اگر شما مانند اکثر بازاریابان تجارت الکترونیک هستید، به احتمال زیاد در برنامه‌ریزی پایان سال تا زانو هستید – و همچنین به احتمال زیاد رئیس شما بار دیگر سطح عملکرد را بالا برده است. پس از همه، اگر دو […]
  • گذشته

  • بازاریابی ایمیلی Google Analytics داشبورد برای مبتدیان
    امروز ایمیلی از یک خرده‌فروش آنلاین دریافت کردم که بسیار داغ بود. هیچ متنی نداشت، فقط یک تصویر غول‌پیکر داشت، و تصویر هیچ متن جایگزین یا چیزی نداشت که نشان دهد ایمیل درباره چه چیزی بود، قبل از اینکه من با بارگیری تصویر موافقت کنم. شکست – شکست بزرگ. با نرم افزارها و برنامه های پیچیده […]
  • کلید بازار با درآمد باکس آفیس برابر نیست: “شغل” در پشت “شبکه اجتماعی” و “کارآموزی” ”
    اپل ممکن است به مراتب بیشتر از گوگل یا فیس بوک ارزش داشته باشد، اما وقتی صحبت از فیلم‌های مربوط به این شرکت‌ها می‌شود، جابز، بر اساس ظهور حماسی استیو جابز، مدیر عامل اپل، هنوز در راه است. از درآمد باکس آفیس در مقابل شبکه اجتماعی درباره فیس بوک و کمدی کارآموزی در گوگل عقب مانده است. جابز که جمعه گذشته منتشر شد، وارد دومین آخر هفته […]
  • می شود

  • Google می‌گوید فروشنده مسئول پست صوتی تکان دهنده مدیر حساب AdWords بوده است
    این هفته، یک پست صوتی که در آن مدیر حساب Google AdWords می‌تواند مارتین مک‌دونالد در مورد اینکه مجبور است محصولات ادوردز را عرضه کند، شکایت می‌کند و می‌گوید او اهمیتی نمی‌دهد که مشتری از صفحات پل استفاده می‌کند، حتی اگر این صفحات خط‌مشی تبلیغاتی گوگل را نقض کنند. ما پاسخی از Google دریافت کردیم که در آن […]
  • Quantcast ردیابی کوکی های شخص اول را برای ثبت ترافیک بین پلتفرم ها و تلفن همراه اضافه می کند
    در یک گام مهم برای جذب بیشتر ترافیک موبایل و بین پلتفرم ها Quantcast امروز اعلام کرد که از کوکی های شخص اول و شخص ثالث برای ردیابی ترافیک آنلاین از دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه استفاده می کند. قبلاً سرویس اندازه‌گیری رسانه که رفتار مخاطبان ناشران را ردیابی می‌کرد، فقط از کوکی‌های شخص ثالث برای اندازه‌گیری ترافیک استفاده می‌کرد. بسیاری از مرورگرها، از جمله Safari در […]
  • فیس‌بوک به تبلیغ‌کنندگان دسترسی رایگان به تصاویر Shutterstock و آپلودکننده‌های چندگانه تصویر می‌دهد
    یک عکس ارزش وزن خود را با کلیک دارد. فیس‌بوک امیدوار است که پیدا کردن تصویر یا مجموعه‌ای از تصاویر مناسب برای کمپین‌های تبلیغاتی موفق را برای تبلیغ‌کنندگان آسان‌تر کند. امروز، فیس بوک شراکت جدیدی با Shutterstock اعلام کرد که به تبلیغ کنندگان امکان دسترسی رایگان به میلیون ها تصویر موجود از کتابخانه Shutterstock را می دهد. در حال گسترش در […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • اگر Google Digg را خریده بود، www.clickfire.com
  • Amazon Is Said برای آزمایش یک شبکه بی سیم، بلومبرگ
  • ایکان، ابرسرمایه گذار اپل، تیم کوک، مدیر عامل شرکت، در هنگام صرف شام درباره بازخرید خرید صحبت می کنند، لس آنجلس تایمز
  • فراتر از بالمر: مدیرعامل بعدی مایکروسافت چه کسی خواهد بود ?، The Verge
  • دلتا 19 هزار تلفن ویندوزی را به پرواز در می آورد مهمانداران، VentureBeat
  • نه هنری، شما باید در مورد یاهو واقعی باشید. اینجا حقایق است، GigaOM
  • با عرض پوزش توییتر: IPO شما برنده شد “کم مشخصات” نباشید, finance.fortune.cnn.com
  • ظهور و سقوط ویندوز موبایل، تحت بالمر، نیویورک تایمز

بازاریابی محتوا

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *