اعلانیه

روز بازاریابی: 23 آگوست 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 23 آگوست 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • ترافیک اینستاگرام در ماه جولای 38 درصد افزایش یافت، Tumblr از MySpace پیشی گرفت [ComScore]

    علاقه به اینستاگرام در ماه ژوئیه به میزان قابل توجهی افزایش یافت، به اندازه ای که آن را به برترین ویژگی وب در ردیابی ترافیک ماهانه comScore به وب سایت های ایالات متحده تبدیل کرد. 50 برتر جولای 2012 ComScore نشان می دهد که بین ژوئن تا ژوئیه 38 درصد افزایش ترافیک برای اینستاگرام به همراه بازدیدکنندگان منحصر به فرد از 16.5 میلیون به 22.7 میلیون افزایش یافته است. به طور کلی، این […]

    را قرار می دهد

  • برنامه جدید iOS فیس‌بوک نشان‌دهنده تمرکز جدید «موبایل اول» شرکت است

    فیس‌بوک برنامه iOS خود را با توجه به سرعت بازنویسی کرده است، اما داستان واقعی در مورد ویژگی‌های برنامه نیست – بلکه در مورد نحوه بازسازی برنامه و آنچه در تصویر بزرگتر نشان می‌دهد است. این شرکت ادعا می کند که این برنامه دو برابر سریعتر از نسخه قبلی است. من نمی توانم آن عدد را تأیید کنم، […]

  • اتحاد In-Location می خواهد LBS Targeting را به داخل ببرد

    یک گروه شبه تجاری جدید برای ارتقای مکان داخلی و موقعیت‌یابی سیار در داخل ساختمان تشکیل شده است. نام آن “اتحاد در مکان” است. هدف اعلام شده آن، «محرک کردن نوآوری و پذیرش بازار موقعیت یابی داخلی با دقت بالا و خدمات مرتبط است». اتحاد In-Location از گروهی متشکل از 22 عضو موسس به رهبری نوکیا تشکیل شده است: Broadcom, CSR, Dialog […]

  • عنوان

  • آیا “تیم قرمز” جدید Google آن را خارج از منطقه خطرناک حریم خصوصی نگه می دارد؟

    بر اساس یک فهرست شغلی Google و چندین داستان امروز صبح، Google در حال ایجاد یک “تیم قرمز” داخلی برای رسیدگی به مسائل حریم خصوصی و امنیتی است. شرح شغل به این شرح است: به عنوان یک مهندس حریم خصوصی داده ها در Google، به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که محصولات ما مطابق با بالاترین استانداردها طراحی شده اند و به گونه ای عمل می کنند که […]

  • چگونه گوگل از موتور جستجو به مقصد محتوا تبدیل شد

    از چیزهایی که در سال 1998 برای اولین بار در مورد گوگل به عنوان یک موتور جستجوی جدید و داغ شروع به نوشتن کردم تصور می کردم، این ایده که حدود 15 سال بعد، گوگل راهنمای سفر فرومر محترم را بخرد یا کارت های هدیه “Google Play” را بفروشد، نبود. از راه دور در لیست از موتور جستجو به موتور محتوا چگونه به […]

    رسیدیم

  • نشانی‌های اینترنتی سفارشی از قبل تأیید شده اکنون در +Google منتشر می‌شوند

    در اوایل این ماه، گوگل شبه راه اندازی URL های سفارشی را اعلام کرد و امروز برخی از کاربران متوجه شده اند که آنها برای پروفایل ها و مارک ها در دسترس هستند. برخلاف فیس‌بوک که ثبت‌نام باز برای URL‌های بیهوده داشت، گوگل به آرامی آدرس‌های اینترنتی را برای افرادی که از نظر آنها مهم‌تر می‌دانند منتشر می‌کند. اگر واجد شرایط هستید، یک بنر خاکستری کوچک با […]

    ظاهر می شود

  • Yelp: آیفون‌ها دقت موقعیت مکانی بیشتری نسبت به اندرویدها ارائه می‌دهند

    تقریباً یک هفته پیش Yelp یک پست جالب در وبلاگ خود ارائه کرد. این پست نشان می‌دهد که چگونه Yelp از ورودهای نادرست یا «تقلب ورود» جلوگیری می‌کند. اما مهم‌تر این است که Yelp چگونه موقعیت کاربر گزارش‌شده را با مکان‌های کسب‌وکار مطابقت می‌دهد. همچنین مقایسه ای از روش های موقعیت یابی و بحث در مورد دقت نسبی آنها است. Yelp سه […]

    را توضیح می دهد

  • ساختن اپلیکیشن: Go Lean And Mean

    تولید برنامه ظرفیت خوبی برای توسعه در کسب و کار شما است، زیرا در حال حاضر بازار اپلیکیشن در رونق بزرگی است و هنوز جای خالی زیادی برای پر کردن برنامه سازان جدید باقی مانده است. در حالی که حرکت زیادی در ده برنامه برتر به طور کلی در فروشگاه های اصلی برنامه (iTunes و Google […]

    وجود ندارد.

  • FTC خرید اینستاگرام فیس بوک را تایید می کند. بعدی چیست؟

    فیس‌بوک رسماً مالک اینستاگرام است. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) پس از بررسی مسائل احتمالی ضد انحصار، به اتفاق آرا به تصویب این قرارداد رأی داد. از انتشار اخبار این سازمان: کمیسیون تجارت فدرال تحقیقات غیرعلنی خود را در مورد خرید پیشنهادی فیس بوک از اینستاگرام، شرکت، بدون هیچ اقدامی بسته است. بر این اساس، اکنون معامله ممکن است طبق پیشنهاد پیش برود. این دو […]

  • “Sponsored Results” به طور رسمی برای جستجوی فیس بوک راه اندازی شد

    ماه گذشته فیس بوک آزمایش یک واحد تبلیغاتی “Sponsored Search” را برای کسانی که در فیس بوک جستجو می کنند، آغاز کرد. امروز برای تبلیغ کنندگان منتشر شده است. واحد تبلیغاتی جدید بسیار شبیه به تبلیغات سنتی فیس بوک عمل می کند، زیرا می تواند از اطلاعات جمعیتی، موقعیت مکانی، ارتباطات و علایق/پسندها استفاده کند. یکی از نمایندگان فیس بوک در مورد واحد تبلیغاتی جدید اظهار داشت: «ما […]

    داریم

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *