این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
-
عنوان
- لاری پیج: این “تاسف بار” است که فیس بوک داده ها را بسته نگه می دارد و کاربران را گروگان نگه می دارد
لری پیج، مدیر عامل گوگل، دیروز در چارلی رز ظاهر شد و چیزهای خوبی برای گفتن در مورد فیس بوک نداشت. رز از پیج در مورد رقابت فیس بوک در جستجو پرسید که منجر به تبادل نظر درباره سیاست نیمه بسته فیس بوک در مورد اطلاعات تماس شد. پیج به سرعت اشاره کرد که کاربران فیس بوک از […]
آگاه نیستند
- آماده شدن برای دنیای پس از جستجو
جستجو دیگر تنها یک چیز نیست. حداقل دو چیز است: ارگانیک و پولی. اما، همانطور که بازاری که آن را در اختیار دارد تکامل یافته است، جستجو بسیار بیشتر است. این ترکیبی از روش ها است. این یک عنصر است این یک مکانیک است این یک طرز فکر است در حالی که هنوز قابل تشخیص نیست، حتی بازاریاب هایی که زمانی آن را نقره ای می دانستند […]
- اندازه گیری مشارکت اجتماعی: 3 راه برای شناسایی محتوای با ارزش
کاربران اینترنت امروزی با محتوا بمباران می شوند. در نتیجه، آنها نویز را کاهش میدهند و سطح محتوایی را که انتخاب میکنند به آن توجه کنند، بالا میبرند. برای بازاریابان رسانه های اجتماعی، این بدان معنی است که درک اینکه چه محتوایی با گروه های هدف طنین انداز می شود و کدامیک سقوط می کند، مهم تر از همیشه است.
- خرید Google از Motorola Mobility بسته می شود، اکنون چه می شود؟
بعد از تایید دولت چین، مشروط به موافقت Google برای “آزاد و باز” نگه داشتن اندروید برای حداقل پنج سال، Motorola Mobility اکنون بخشی از Google است. مدتی پیش مصوبات اروپا و آمریکا اتفاق افتاد. ارزش این معامله 12.5 میلیارد دلار است – بزرگترین خرید گوگل تا کنون – و شامل حدود 17000 پتنت است که گوگل […]
- اپل، گوگل و مایکروسافت 5 برند برتر در سال 2012 گزارش BrandZ
Millward Brown گزارش 100 برند برتر BrandZ در سال 2012 را منتشر کرده است و در صدر لیست اپل قرار دارد و پس از آن گوگل در رتبه سوم و مایکروسافت در رتبه پنجم قرار دارند. در واقع، چهار نفر از پنج شرکت برتر، شرکت های فناوری هستند که مک دونالد در رتبه چهارم قرار دارد. فیسبوک هماکنون در فهرست شماره ۱۹ قرار دارد و ۱۶ موقعیت را از […]
بهبود بخشیده است
- نمایههای «Scamworld» The Verge طرحهای «بازاریابی اینترنتی» که باید اجتناب کنید
دو هفته پیش، The Verge کلاهبرداریها و طرحهایی را معرفی کرد که «بازاریابی اینترنتی» را به عنوان راهی سریع برای کسب درآمد آنلاین معرفی میکنند. مقاله Scamworld آن برای هر کسی ارزش خواندن دارد، هشداری که بسیاری به آن نیاز دارند. متاسفم که در ابتدا به جای ایجاد یک بحث در مورد اینکه دقیقاً «بازاریابی اینترنتی» چیست، روی این پیام مهم تمرکز نکردم، […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- یاهو سابق! ادعاهای اجرایی در مورد معاملات داخلی، وال استریت ژورنال
- خرید 2.4 میلیارد دلاری مورگان استنلی فیسبوک ، رویترز
- به عنوان فیسبوک مبارزات سهام، انگشتان شروع به نشان دادن، نیویورک تایمز
- GitHub Bootstrapped Raising a Round از Andreessen Horowitz ، pandodaily.com
- مدیر عامل آرمسترانگ: شبکه اجتماعی وجود ندارد در آینده AOL، news.cnet.com
- فیسبوک در مبارزه با علامت تجاری در برابر شبکه اجتماعی بزرگسالان شکست خورد، payContent.org
- Google فرصت خرید Twitter را از دست داد: گزارش، econsultancy.com
- مسائل مالکیت معنوی، Google را برای باز نگه داشتن چینی خود دشوار می کند. وعده Android، www.fosspatents.com
- به روز رسانی: شخصی از USPTO می خواهد حق اختراع فید خبری زاکربرگ را باطل کند، اما یاهو می گوید ما نیستیم، TechCrunch
- ارزش فیس بوک چیست؟، www.businessinsider.com
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
مدیریت شهرت
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- رویداد #Twitter4Brands در نیویورک، تبلیغات.twitter.com
- 7 روشی که سایتهای سفر اجتماعی کاربران را درگیر میکنند، socialfresh.com
- AmEx برای ارائه کارت نقدی پیشپرداختی که با Zynga Bucks به کاربران پاداش میدهد، AllThingsD
- فیس بوک برای هر کسب و کاری مناسب نیست، کوچک SEM کسب و کار
- چهار دلیل برای اینکه گوگل اهمیتی نمی دهد که فیس بوک در جنگ های رسانه های اجتماعی پیروز شود، allfacebook.com
- از Pinterest بیشتر از ایده های گران قیمت دریافت کنید، www.fastcompany.com
- بهروزرسانی Pinterest: دیگر نیازی به ویرایش URLها یا توضیحات نیست، www.97thfloor.com
- Social Rewards جوایز پرسش و پاسخ را به بازار ایالات متحده راه اندازی می کند، socialrewards.com
- مشکل واقعی نفوذ رسانه های اجتماعی، eaglesofinfluence.com
- استفاده از تجزیه و تحلیل Insights فیس بوک برای گسترش مخاطبان خود، www.practicalecommerce.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.