اعلانیه

روز بازاریابی: 22 فوریه 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 13 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 22 فوریه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Biz Marketing: B2B Ad Targeting، Elasticsearch و تسویه حساب کارت شناسایی
    این هفته در بازاریابی کوتاه بود و در آینده طولانی بود. ما شاهد برنامه‌های جستجوی نوآورانه، قابلیت‌های جدید هدف‌گیری تبلیغات و پیشرفت‌های هویتی بودیم. این … بیز بازاریابی است. Elasticsearch دور 24 میلیون دلاری سری B را می بندد و بیش از دو میلیون بار دانلود می شود Milestone Elasticsearch مأموریتی برای سازماندهی داده ها و دسترسی آسان به آنها دارد. […]
  • Sprint با اکثر ترافیک وب سامسونگ گلکسی S3، Verizon را به عنوان اپراتور ایالات متحده شکست داد
    سامسونگ بیش از 20 میلیون گوشی Galaxy S3 را به فروش رسانده است. تاریخ در سراسر جهان بر این اساس گلکسی اس 3 محبوب ترین گوشی اندرویدی است و تمامی گوشی های اندرویدی موجود در بازار را تحت الشعاع قرار داده است. این تا حدی به دلیل کمپین تبلیغاتی تهاجمی و چند میلیون دلاری سامسونگ برای این دستگاه است. این یک تلفن بسیار خوب است […]
  • فیس بوک اعتراف می کند: تجزیه و تحلیل صفحه ما خراب شده است، در حال انجام است اصلاح شود
    فیس بوک به صاحبان صفحه اطلاع می دهد که یک اشکال در تجزیه و تحلیل آن وجود دارد این سیستم هم بر روی داده‌های دسترسی و هم بر روی داده‌های نمایش داده شده در Page Insights تأثیر گذاشته است – و هم بر اعداد پولی و هم ارگانیک تأثیر می‌گذارد. دارندگان صفحه وارد شده باید دفعه بعد که از صفحه خود بازدید می کنند هشداری را در بالای صفحه خود ببینند که به […]
  • اشاره می کند.

  • گوگل گلس – «آینه دید عقب برای چشمان شما» – در اواخر امسال با قیمت کمتر از 1500 دلار به فروش می رسد
    می تواند آیا ساختمان دیوانه وار بر سر عینک گوگل، عینک هوشمندی که گوگل سال گذشته معرفی کرد، احساس می کنید؟ در اوایل این هفته، این شرکت از غیرتوسعه‌دهنده‌ها دعوت کرد که چرا باید یک جفت را دریافت کنند. امروز، در The Verge، اخباری که در اواخر امسال با قیمت کمتر از 1500 دلار به فروش می‌رسند، همراه با نگاهی عمیق به عینک‌ها در […]
  • چه کسی درباره Glass هیجان‌زده‌تر از Google است؟ فیس بوک.
    از جمله چیزهایی که ممکن است هرگز انتظار شنیدن آن را نداشته باشید: سرگی برین از گوگل به مارک زاکربرگ از فیس بوک کمک می کند تا یک عینک عینک گوگل را امتحان کند. این اتفاق دیروز افتاد، زیرا زاکربرگ اظهار داشت که نمی‌توانست صبر کند تا یک جفت از خودش را بگیرد. این برخورد غافلگیرکننده به لطف جایزه اخیر Life Sciences Breakthrough اتفاق افتاد. پروژه تاسیس شد […]
  • بلاگرها توجه داشته باشند: بازاریابی وابسته شما را در صندلی راننده نگه می دارد
    کسانی از ما که مدتی در فضای وابسته بوده ایم می دانیم که این صنعت پیش بینی می شود تا سال 2016 به 4.5 میلیارد دلار افزایش یابد. در همین حال، آیا می دانستید که تعداد وبلاگ نویسان فعال همچنان افزایش می یابد؟ بر اساس داده های نیلسن، 6.7 میلیون نفر در حال انتشار وبلاگ هستند […]
  • در میان هک های پیشرفته اخیر توییتر امنیت را با فناوری DMARC افزایش می دهد
    اگر یک حساب توییتر مدیریت می کنید، احتمالاً فیشینگ بی پایان را می شناسید. حملاتی که با قلمرو همراه است. توییتر مدت‌هاست که هدف کلاهبرداران مختلفی بوده است که تمام تلاش خود را می‌کنند تا ایمیل‌های خود را پیام‌های رسمی توییتر نشان دهند. در اوایل این ماه توییتر شروع به استفاده از فناوری جدیدی به نام DMARC کرد (تأیید هویت پیام مبتنی بر دامنه، گزارش و […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *