در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- Live @ SMX Social Media Marketing: برنده شدن طرفداران و تقویت تعامل فیس بوک
همه بازاریابان اکنون اهمیت حفظ یک صفحه فیس بوک برای برند خود را درک می کنند. اما آیا واقعاً بیشترین کشش و تأثیر را برای تلاش های خود می گیرید؟ مطمئناً، میتوانید از قوانین و بهترین شیوههای رسانههای اجتماعی پیروی کنید – به طور مداوم محتوا را پست کنید، با طرفداران درگیر شوید، اما باز هم سوزن را حرکت ندهید. چگونه می توانید […] - حالا چی؟ وقتی رقابت جدید ناگهان PPC را بیسود میکند
همیشه شرکتهایی وجود داشتهاند که جستجوی پولی برای آنها نتیجهای نداشته یا هزینه بالایی داشته است. اما، چه اتفاقی میافتد وقتی شرکتهایی که کمپینهای جستجوی پولی موفقی را اجرا کردهاند، ناگهان متوجه میشوند که تحت تأثیر رقابت جدید قرار میگیرند؟ پس از بررسی مواردی که تبلیغکنندگان از جستجوی پولی توسط شرکتهای مادر بزرگ کنار گذاشته شدند، میخواستم […] - وبلاگینگ زنده اپل رویداد iPad در سانفرانسیسکو
این رویداد در حال شروع است. ما با یک تبلیغ ویدیویی / تلویزیونی شروع می کنیم. احساسات و مفاهیم مبهم طراحی با باله ای از نقاط روی صفحه نمایش داده می شود. تیم کوک به تازگی با تشویق بیرون آمده است. او در حال بحث در مورد این است که چگونه ویدئویی که به تازگی نشان داده شده «ارزش های اپل» را منعکس می کند. او می گوید “امروز صبح محصولات شگفت انگیزی را خواهید دید.” اما […] - گزارش: با وجود رقبای iPad، هنوز 81 درصد از ترافیک تبلت ها را تشکیل می دهد
در اواخر صبح، اپل قرار است آیپدهای جدیدی را معرفی کند: یک مینی “رتینا” و یک آی پد بزرگ نازک تر و سبک تر. این اعلامیه ها در بحبوحه تشدید رقابت (از جمله فشار قیمت) از سوی سامسونگ، گوگل و آمازون صورت می گیرد. شرکتهایی که محمولههای دستگاهها را ردیابی میکنند، مانند گارتنر و IDC، کاهش عمده در سهم بازار iPad را پیشبینی کردهاند. با این حال […] - شرکتهای مکان داخلی، حریم خصوصی مصرفکننده را اعلام میکنند قوانین
اکثر خرده فروشان بزرگ ایالات متحده از نوعی تجزیه و تحلیل داخلی مبتنی بر مکان استفاده یا آزمایش می کنند. با استفاده از WiFi و در برخی موارد فناوریهای دیگر، مانند دوربینهای مدار بسته یا چراغهای بلوتوث، خردهفروشان اکنون میتوانند تشخیص دهند که خریداران چه زمانی و کجا به فروشگاههای خود رفتهاند. تعداد زیادی اطلاعات ارزشمند وجود دارد که قبلاً هرگز در دسترس نبوده است: جایی که مصرف کنندگان […] - چرا مدیران عامل نیاز به «دریافت» رسانههای اجتماعی
کلمات من را علامتگذاری کنید: اگر قبلاً اینطور نبوده است، رسانههای اجتماعی مانند ایمیل برای همه کاربران فناوری خواهند بود: ضروری است. دیگر برای مدیران عامل قابل قبول نیست که رسانه های اجتماعی را کنار بگذارند زیرا آنها یا آن را درک نمی کنند یا نمی خواهند با آن سر و کار داشته باشند. درست مانند کسانی که شک داشتند که فکر می کردند ایمیل به جایی نمی رسد، […] - ضرورت جدید — مخاطب -محتوای محوری
آیا میدانید چه کسی آخرین ورودی وبلاگ شما را خوانده یا پست شما را در فیسبوک دیده است؟ چگونه میخواهید در پیچ و خم گزینههای بازاریابی محتوا پیمایش کنید – و محتوای شما چقدر با مخاطبانتان ارتباط برقرار میکند؟ بازاریابی محتوا به خواسته های ذاتی انسان برای آگاه شدن، آموزش و سرگرمی ضربه می زند. و بهترین […] - Yahoo # 1 برای سومین ماه متوالی — comScore
یاهو در ماه جولای توسط comScore برای اولین بار از ماه می 2011 به عنوان برترین سایت اینترنتی ایالات متحده معرفی شد. توسط comScore یا دیگران توضیح داده شود. در ماه اوت دوباره این اتفاق افتاد. یاهو بار دیگر برترین سایت اینترنتی ایالات متحده از نظر دسترسی مصرف کننده و ترافیک برای […] - فیس بوک شروع به آزمایش ویژگی جدید “Stories To Share” برای سایت ها و ناشران رسانه ای می کند فیسبوک امروز ویژگی جدید «داستانهایی برای اشتراکگذاری» را معرفی کرد، ابزاری که به سایتهای رسانه اجازه میدهد محتوای پیشنهادی خود را مستقیماً از داشبورد Insights در پنل مدیریت پست کنند. به گفته فیسبوک: اشتراکگذاری داستانها، یافتن جذابترین محتوایی را که ممکن است بخواهند برای سایتهای رسانهای آسانتر میکند […]
است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.